MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(embed)
Pommelien Godinnetje

Hoeveel contactverboden heb jij inmiddels?

Iemand nog een leuke anekdote over een zekere pianasolo?

Jammer dat ze er dan niet bij vertelden wie die solo gespeeld heeft. Dat had ik nou graag willen weten.

Gretz schreef:
HET ONZEKERJE GLIMLACHJE

Johnny Marr!!!

AAAAAAA

daar is dan toch de vermelding van de pianosolo

Slowgaze schreef:
(quote)

Nee, dat is CCR al. Rockmuziek voor mensen die liever naar hoempapa luisteren.

Slowgaze alert!!!

https://media.tenor.com/Uf55kXfnfZEAAAAM/guitar-music.gif

Blijkbaar is de nieuwe trend op de thuiscamera's dat je met een elpee of cd van de band die je hoort zwaait. Of op zijn minst iets verwants (net Pearl Jam bij Temple of the Dog).

Bowie ❤️⚡

Bowie kan nauwelijks te vaak in de lijst staan. Zelfs als het er volgend jaar 100 zijn hoor je mij niet klagen.

Lekker contrast hoor, David Bowie en Barry White

Dit is de enige Barry White in de lijst. Daar moeten we ook zuinig op zijn.

starbright boy schreef:
Dit is de enige Barry White in de lijst. Daar moeten we ook zuinig op zijn.

Heerlijk nummer dit, en dan die stem. ❤️

Rick Astley in Tivoli vorig jaar was oprecht 1 van de leukste shows waar ik ooit ben geweest. Wat 'n showman, wat 'n stem.

Klasbakje van Rush

Rush is een sympathieke band maar mijn kopje thee is het niet.

Het halve oeuvre van The Weeknd klinkt alsof hij veertig jaar eerder geboren had moeten worden. Die man heeft volgens mij een platenkast vol Britse, Duitse en Italiaanse dingen uit de eerste heft van de jaren '80.

En dan nu het slechtste in uren. Imagine Dragons.

Soms hoor ik nummers die ik niet per slecht vind maar waarvan ik me wel afvraag wie er op stemt. Gisteren hoorde ik in de auto Pyro van Kings of Leon voorbij komen. Ik vind dat verder wel een aardige band, en Pyro ook geen slecht nummer, maar het is niet een van de grote hits, ook niet echt een track die je nog hoort op de radio en naar mijn idee ook niet echt een track die eruit springt binnen hun oeuvre. Toch staat het al acht jaar in de Top 2000 en dit jaar hoger dan ooit. Terwijl de grote hit Use Somebody juist aan het wegzakken is.

Wel fijn dat ze tegenwoordig tijd hebben om deze volledig te kunnen draaien

Arrie schreef:
Terwijl de grote hit Use Somebody juist aan het wegzakken is.

15 jaar geleden stond de cover van Laura Jansen op gewoon op #358 he...

https://media1.tenor.com/m/HFQIzyO5NiUAAAAC/willow-evermore.gif
Tay Godinnetje

https://media1.tenor.com/m/AfI4e5gC-YsAAAAC/willow-evermore.gif

willow een van de vele wonderschone liedjes van het folklore-evermore era ♥︎

Arrie schreef:
Soms hoor ik nummers die ik niet per slecht vind maar waarvan ik me wel afvraag wie er op stemt. Gisteren hoorde ik in de auto Pyro van Kings of Leon voorbij komen. Ik vind dat verder wel een aardige band, en Pyro ook geen slecht nummer, maar het is niet een van de grote hits, ook niet echt een track die je nog hoort op de radio en naar mijn idee ook niet echt een track die eruit springt binnen hun oeuvre. Toch staat het al acht jaar in de Top 2000 en dit jaar hoger dan ooit. Terwijl de grote hit Use Somebody juist aan het wegzakken is.

Eens. Ook bijv. een Cowboy Like Me van Taylor die er dan instaat terwijl een paar bekende hits van haar dit jaar juist wegvallen.

Overigens zou ik, mocht ik het ooit in mn hoofd halen om op Kings of Leon te stemmen, eerder op Pyro stemmen dan op Use Somebody.

catdog schreef:
(quote)

Eens. Ook bijv. een Cowboy Like Me van Taylor die er dan instaat terwijl een paar bekende hits van haar dit jaar juist wegvallen.

Ja ik snap ook niet waar die vandaan komt.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Laura Jansen

[trembremmit]wie?[/trebremmit]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:54 uur

geplaatst: vandaag om 08:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.