Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 29 december 2021, 20:35 uur
laxus11 schreef:
Wat een klote nummer was dat Witch Doctor zeg
Wat een klote nummer was dat Witch Doctor zeg
Welnee. En anders was Emmely wel genieten

0
geplaatst: 29 december 2021, 20:35 uur
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:36 uur
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:38 uur
Met Van Halen heb ik dan weer helemaal niks. Al met al is het niet bepaald mijn uur. En met bijvoorbeeld Bon Jovi en The War On Drugs komen er nog wat regelrechte draken aan.
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:40 uur
starbright boy schreef:
i en The War On Drugs komen er nog wat regelrechte draken aan.
i en The War On Drugs komen er nog wat regelrechte draken aan.
Au... mn stemplaatje.
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:51 uur
George mag mss een paar nummers hebben die niet in de lijst thuishoren, maar toch vind ik het merendeel van zijn nummers in de lijst goed tot erg goed, met FF en C&A behorend tot de persoonlijke favorieten.
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:51 uur
Vind eigenlijk alleen A different corner en One more try écht fantastisch van 'm. Met dit Father figure en Faith in de slipstream. Rest is niet echt mijn kopje thee.
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:52 uur
Vorig jaar Cowboy's and Angels voor het eerst gehoord, tijdens de Top2000. Sindsdien wel een tikkeltje fan geworden.
1
geplaatst: 29 december 2021, 20:53 uur
Jesus to a Child is natuurlijk zijn meesterwerk, met ook een hartverscheurend fraaie tekst, maar alles van hem is beter dan wat we nu krijgen,
1
geplaatst: 29 december 2021, 20:56 uur
Heb altijd de indruk gehad dat Jon Bon Jovi eigenlijk stiekem Bruce Springsteen had willen zijn, maar daarvoor persoonlijkheid en talent mist. En dan ben ik niet eens echt een Springsteenfan.
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:57 uur
Opnieuw vind ik de vrouwelijke DJ's zeer positief opvallen bij de Top 2000. Annemieke en Emmely behoren naar mijn bescheiden mening beide tot de categorie fantastisch en Carolien is misschien niet de sterkste DJ qua muziekkennis, maar ze weet zich te onderscheiden met haar charisma en is ook het type dat zich ondergeschikt maakt aan de muziek, wat ik erg waardeer.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 29 december 2021, 20:57 uur
starbright boy schreef:
Heb altijd de indruk gehad dat Jon Bon Jovi eigenlijk stiekem Bruce Springsteen had willen zijn, maar daarvoor persoonlijkheid en talent mist. En dan ben ik niet eens echt een Springsteenfan.
Dat is ook gewoon zo.
(hoewel met een lekkere Bon Jovi is niets mis is op zijn tijd; een Big Mac is best lekker af en toe)
0
geplaatst: 29 december 2021, 20:58 uur
starbright boy schreef:
Heeft ie in een interview ook ooit toegegeven als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 29 december 2021, 21:05 uur
Ahhh, zo te horen staat Radio 2 "onder de druk" van luisteraars om de albumversie te draaien. Good! 

0
geplaatst: 29 december 2021, 21:07 uur
Ik heb in mijn muziekluisterleven nog niet vaak meegemaakt dat ik een band die zo algemeen omarmd wordt (van pitchfork tot de top 2000 zeg maar) zo ongelofelijk kut vind als The War On Drugs. Ik snap zo weinig van al die lof en heb het meerdere keren geprobeerd.
0
geplaatst: 29 december 2021, 21:09 uur
starbright boy schreef:
Ik heb in mijn muziekluisterleven nog niet vaak meegemaakt dat ik een band die zo algemeen omarmd wordt (van pitchfork tot de top 2000 zeg maar) zo ongelofelijk kut vind als The War On Drugs. Ik snap zo weinig van al die lof en heb het meerdere keren geprobeerd.
Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.
1
geplaatst: 29 december 2021, 21:10 uur
Kennelijk krijg je, als je via de TV kijkt, via Teletekstpagina 888 de tekst te zien van het nummer dat gedraaid wordt. Dat is best wel cool!
0
geplaatst: 29 december 2021, 21:12 uur
Dirruk schreef:
Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.
(quote)
Ik begon ooit met het album waar dit op staat. Ik kreeg het letterlijk niet uitgeluisterd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.