MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Oeh, dit is een fijne Beatleplaat.

cosmic kid (moderator)
laxus11 schreef:
Wat een klote nummer was dat Witch Doctor zeg

Welnee. En anders was Emmely wel genieten

cosmic kid schreef:
(quote)

Welnee. En anders was Emmely wel genieten

Enige positieve aan dat nummer

We worden wel verwend zeg.

Beste van Van Halen

laxus11 schreef:
(quote)

Enige positieve aan dat nummer

Correct

Hartstikke fout

Matig liedje dit weer dan vind ik weer.

Met Van Halen heb ik dan weer helemaal niks. Al met al is het niet bepaald mijn uur. En met bijvoorbeeld Bon Jovi en The War On Drugs komen er nog wat regelrechte draken aan.

Eddie

Soulclassic

starbright boy schreef:
i en The War On Drugs komen er nog wat regelrechte draken aan.

Au... mn stemplaatje.

Maar Papa was a Rolling Stone is wel weer een hele fijne.

Father Figure

En dit is ook wel een hele fijne van Sjors.

Lekker veel George de laatste paar uurtjes. Genieton!

George mag mss een paar nummers hebben die niet in de lijst thuishoren, maar toch vind ik het merendeel van zijn nummers in de lijst goed tot erg goed, met FF en C&A behorend tot de persoonlijke favorieten.

Vind eigenlijk alleen A different corner en One more try écht fantastisch van 'm. Met dit Father figure en Faith in de slipstream. Rest is niet echt mijn kopje thee.

Vorig jaar Cowboy's and Angels voor het eerst gehoord, tijdens de Top2000. Sindsdien wel een tikkeltje fan geworden.

Jesus to a Child is natuurlijk zijn meesterwerk, met ook een hartverscheurend fraaie tekst, maar alles van hem is beter dan wat we nu krijgen,

Toch heb ik best een zwak voor Always

Heb altijd de indruk gehad dat Jon Bon Jovi eigenlijk stiekem Bruce Springsteen had willen zijn, maar daarvoor persoonlijkheid en talent mist. En dan ben ik niet eens echt een Springsteenfan.

Opnieuw vind ik de vrouwelijke DJ's zeer positief opvallen bij de Top 2000. Annemieke en Emmely behoren naar mijn bescheiden mening beide tot de categorie fantastisch en Carolien is misschien niet de sterkste DJ qua muziekkennis, maar ze weet zich te onderscheiden met haar charisma en is ook het type dat zich ondergeschikt maakt aan de muziek, wat ik erg waardeer.

cosmic kid (moderator)
starbright boy schreef:
Heb altijd de indruk gehad dat Jon Bon Jovi eigenlijk stiekem Bruce Springsteen had willen zijn, maar daarvoor persoonlijkheid en talent mist. En dan ben ik niet eens echt een Springsteenfan.

Dat is ook gewoon zo.

(hoewel met een lekkere Bon Jovi is niets mis is op zijn tijd; een Big Mac is best lekker af en toe)

starbright boy schreef:

Heeft ie in een interview ook ooit toegegeven als ik me niet vergis.

Adam, start de wagen.

Ahhh, zo te horen staat Radio 2 "onder de druk" van luisteraars om de albumversie te draaien. Good!

Ik heb in mijn muziekluisterleven nog niet vaak meegemaakt dat ik een band die zo algemeen omarmd wordt (van pitchfork tot de top 2000 zeg maar) zo ongelofelijk kut vind als The War On Drugs. Ik snap zo weinig van al die lof en heb het meerdere keren geprobeerd.

starbright boy schreef:
Ik heb in mijn muziekluisterleven nog niet vaak meegemaakt dat ik een band die zo algemeen omarmd wordt (van pitchfork tot de top 2000 zeg maar) zo ongelofelijk kut vind als The War On Drugs. Ik snap zo weinig van al die lof en heb het meerdere keren geprobeerd.

Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.

Kennelijk krijg je, als je via de TV kijkt, via Teletekstpagina 888 de tekst te zien van het nummer dat gedraaid wordt. Dat is best wel cool!

Yes, I know, vind ik ook
Zo luister je nog eens wat anders

Dirruk schreef:
(quote)

Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.

Ik begon ooit met het album waar dit op staat. Ik kreeg het letterlijk niet uitgeluisterd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:21 uur

geplaatst: vandaag om 03:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.