MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Dan houdt het opstarbright boy, je hebt je best gedaan.

Beetje maf dat ze hier de 3 minuten outro meepakken trouwens, terwijl er in andere nummers hele coupletten worden weggelaten.

Hele albums heb ik ook moeite mee. Sterker; lukt mij ook niet. Wordt te eentonig op den duur. Maar losse nummers werken bij mij geweldig! En het live album vind ik het best. Daarop worden de nummers met nét wat meer pit gebracht.

Evanessence. Ik ben te oud , maar ik weet dat hele drommen mensen hier heel nostalgisch van worden.

En hier ga ik waarschijnlijk de enige zijn die dit een fantastisch nummer vind. Stemplaatje, in mijn geval.

Bring Me To Life

My Immortal vind ik beter, maar deze is erg fijn.

Na deze versie kan ik het origineel nooit meer normaal horen: Bring Me To Life but it's a complete mess

Vind zelf Everybody's Fool beter, maar slecht vind ik deze niet.

Zowel Bring Me To Life als My Immortal en Everybody's Fool vind ik erg goed. Going Under kan er ook nog goed mee door trouwens

Wat doet die liveversie zo hoog? Ik vind deze Lola, i.t.t. veel anderen hier, nog wel oké, maar ik vind het niet netjes hoe het origineel is afgedankt.

kaj_666 schreef:
Zowel Bring Me To Life als My Immortal en Everybody's Fool vind ik erg goed. Going Under kan er ook nog goed mee door trouwens

Call Me When You’re Sober

Volgend jaar ruil ik met liefde deze Kinks in voor You Really Got Me. Dit is echt veruit de slechtste van al hun hits.

Let It Happen!

WITTE TRUI WINNAAR ALERT!!!

Het Bokje!

Nummer moet natuurlijk nog hoger, maar ben al blij dat dit mee kan doen in de bovenste regionen van een mainstreamlijst als de Top 2000.

En toch, hij stond 5 jaar terug al 570 en gaat sinds die tijd in deze buurt op en neer, had ergens wel de verwachting dat deze moderne klassieker langzaam richting top 100 zou schuiven.

Aan de andere kant: Rebellion (Lies) staat er nog steeds niet in.

Onweerwolf
Het bokje staat binnen 10 jaar top 100.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat LIH in mijn Top 12 van de DWT-finale ontbrak, maar die finale was van zo'n ongelofelijk waanzinnige kwaliteit dat deze net buiten de boot viel.

starbright boy schreef:

Aan de andere kant: Rebellion (Lies) staat er nog steeds niet in.

Nog een traditie die we in stand kunnen houden?

Lastig te ondertitelen, dat tweede gedeelte...

Ongelofelijk wat een knaller Changes blijft terwijl het compleet postuum gedaan is met verses uit verscheidene Pac songs.

catdog schreef:
Ongelofelijk wat een knaller Changes blijft terwijl het compleet postuum gedaan is met verses uit verscheidene Pac songs.

Nooit geweten. Weet ook niet of ik dit wel had willen weten..

En het pianothemaatje uit The Way It Is van Bruce Hornsby & The Range (nummer 1446)

Emmely gaat los hoor bij Donna!

De beste van de hele dag! Ik heb er op gestemd. Deze of State of Independence heb ik de laatste jaren eigenlijk altijd in mijn lijstje.

Ik wil hier een gifje van Gretz!!

I Feel Love staat overigen hoger dan ooit dit jaar. Dat record moet er volgend jaar weer aan. Laat dit qua stijging de nieuwe Jolene worden.

Songbird

starbright boy schreef:
I Feel Love staat overigen hoger dan ooit dit jaar. Dat record moet er volgend jaar weer aan. Laat dit qua stijging de nieuwe Jolene worden.

Er zijn elk jaar weer nummers die mensen toch voor het eerst ontdekken. Een hele nieuwe generatie stemmers hopelijk

Met dit nummer zou het ook best begrijpelijk zijn gezien je de invloed die het heeft gehad op de hedendaagse popmuziek gewoon kunt proeven.

Het gekke van Fleetwood Mac is dat de naamgever van de band ook het enige lid is dat er de hele tijd in zat, maar eigenlijk is Mick Fleetwood creatief nooit het belangrijkste lid geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.