MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Dat Ede Staal, ook als je uit Groningen komt moet je toch horen dat het wanstaltig slecht is gezongen?

Gaat radio 2 nu echt overal bijzetten dat het de album versie is?

Joren999 schreef:
Dat Ede Staal, ook als je uit Groningen komt moet je toch horen dat het wanstaltig slecht is gezongen?

Ede Staal is misschien niet de beste zanger, maar wanstaltig slecht lijkt me nogal overdreven! De stem, de tekst en het liedje passen wat mij betreft uitstekend bij elkaar.

Sorry, ik vond het echt aan alle kanten heel erg slecht, zang, muziek. De tekst kan ik niet over oordelen, die kon ik echt niet verstaan.

Choconas schreef:
(quote)

Ede Staal is misschien niet de beste zanger, maar wanstaltig slecht lijkt me nogal overdreven! De stem, de tekst en het liedje passen wat mij betreft uitstekend bij elkaar.

Dit dus.

Effe lekker met chevy93 naar de levee.

Ok, dat is toch wel schandalig, Good Vibrations op nummer 600. Die moet gewoon bij de bovenste 50 verdorie.

Ah Museli mag weer los

Tofste van Muse dit.

Het is erg knap gezongen enzo maar ik vind het zó'n zeiknummer. Dat dit zo hoog staat joh...

Gaat dat over Kate Bush? Vind dat niet zo zeikerig.

Klopt het nou wat die mevrouwen lopen te gebarentalen? Tamelijk irritant wel, al mag die blonde er wel wezen.

Onweerwolf
Joren999 schreef:

Ik kom uit Groningen (wel import) en ja Ede Staal is echt pure bagger maar alle 50+'ers hier geilen op hem.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik kom uit Groningen (wel import) en ja Ede Staal is echt pure bagger maar alle 50+'ers hier geilen op hem.

Beetje zoals Gorki in België?

Onweerwolf
harm1985 schreef:
(quote)

Beetje zoals Gorki in België?

Nee, het tegenovergestelde dus.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ook (een tijdje) import Groninger geweest en bijbaantje bij een uitvaartdienst bekleed en deze van Ede Staal fungeerde bijna altijd als laatste groet als er weer een echte Grunninger het loodje had gelegd, dus voor veel mensen zal het nummer een speciaal plekje hebben

Had ik wel eens genoemd dat ik Ede Staal prima vind? Ben dan ook een Groninger van boven de 50.

Joren999 schreef:
Gaat dat over Kate Bush? Vind dat niet zo zeikerig.

Nee ging over Joe Jackson

Oh ja, daarvan zenden ze dan ook constant die inferieure a cappellaversie uit, die ik na 3x wel beu was gehoord. De studioversie is veel leuker.

dix
Dat krijg je als je het vergopseld

I Don’t Want to Miss a Thing. Toch wel mijn ultieme guilty pleasure. Heerlijk meebléren met Steven richting t einde.

Nog geen 5 minuten a Gogo en Aznavour heeft alweer tig veren gekregen, inclusief een sneer naar Robert Smith

catdog schreef:
I Don’t Want to Miss a Thing. Toch wel mijn ultieme guilty pleasure. Heerlijk meebléren met Steven richting t einde.

Als we het dan toch over rockballad guilty pleasures hebben: geef mij maar Alone van Heart over een uurtje of anderhalf, twee.

Joren999 schreef:
Nog geen 5 minuten a Gogo en Aznavour heeft alweer tig veren gekregen, inclusief een sneer naar Robert Smith

Gelukkig kwamen met Cooke, Redding, Hathaway en Gaye nog wel de juiste namen aan bod.

Verbaas me elke dag bij de quiz van het tv-programma. Nu denken ze weer dat It's Now Or Never van Sinatra is

Ede Staal!

Die oude mannetjes die ongemakkelijk meezingen met Sympathy For the Devil

Dat leverde hier ook wel wat kromme tenen op ja.

AlBuMvErSiE

itchy schreef:
Die oude mannetjes die ongemakkelijk meezingen met Sympathy For the Devil

Boomerspeelkwartier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:30 uur

geplaatst: vandaag om 16:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.