MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

Los Mel Rio

Wat doen de Nederlandse Everly Brothers zo hoog eigenlijk? Oh ja, de stem van 'het volk'

Blackbird wel mooi.
Maar Beatles hebben wel 15-20 betere

johan de witt schreef:
Blackbird wel mooi.
Maar Beatles hebben wel 15-20 betere

Absoluut: A day in the life, strawberry, tomorrow never knows, while my guitar gently weeps, something
Allemaal top 100 klantjes

Jolene mag wel 2000 plekken lager

Ik zal wel de enige zijn hier maar ik vind het helemaal niks. Leuk nummer ergens rond plek 1794 ofzo maar top 100?

Dolly forever

Jolene is prachtig maar wel wat te hoog ja

Volgend jaar de top 2000 van deze lijst maar uitzenden, stuk beter:
Acclaimed Music - acclaimedmusic.net

Zo geweldig vind ik de zanger van Nothing but Thieves niet eerlijk gezegd.. Beetje opgeblazen met dat orkest ook. Not my cup of tea.

vielip schreef:
Wat doen de Nederlandse Everly Brothers zo hoog eigenlijk? Oh ja, de stem van 'het volk'

Je kon bij Lidl sparen voor extra stemmen.

Blof staat er sowieso te vaak in, maar Zoutelande zo hoog is een grote schande...

Zoutelooslande

Vind Zoutelande wel lekker, bevalt me beter dan Nothing but Thieves en al helemaal dan die natte krant van Snow Patrol.

francodipolly schreef:
Volgend jaar de top 2000 van deze lijst maar uitzenden, stuk beter:
Acclaimed Music - acclaimedmusic.net

Nog beter: volgend jaar de gehele MuMeLadder in een marathonuitzending stoppen (cc Grafmat, kaj_666)

Wat blijft Private Investigations toch prachtig

Gretz schreef:
(quote)

Nog beter: volgend jaar de gehele MuMeLadder in een marathonuitzending stoppen (cc Grafmat, kaj_666)

De acclaimed music lijst is een stuk interessanter. Ook hoe deze is samengesteld. Oudbollig of niet, de lijst komt beter overeen met de werkelijkheid, kritisch bekeken dan.

Wat is dan de werkelijkheid? Is dat jouw werkelijkheid of is dit wetenschappelijk bewezen?

francodipolly schreef:
(quote)

De acclaimed music lijst is een stuk interessanter. Ook hoe deze is samengesteld. Oudbollig of niet, de lijst komt beter overeen met de werkelijkheid, kritisch bekeken dan.

Haha, wie hebben deze acclaimed music lijst zijn samengesteld? Computergestuurde robots of is het ook gewoon mensenwerk net zoals elke andere lijst?

Oubollig valt overigens wel mee (corrigeerde mijn post), want ik zie Lorde, LCD Soundsystem, Grimes , M.I.A. en (Kan)ye ook gewoon in de Top 100.

Hahaha Gijs met de Gordon grap

Wanneer je de website bekijkt dan lees je dat de lijst is samengesteld op basis van recensies, verschillende lijsten over de gehele wereld, enz
Er wordt in dit forum veel over de top 2000 geroepen waarom sommige nummers zo hoog/laag staan. Vandaar mijn bericht mbt deze lijst.

catdog schreef:
Hahaha Gijs met de Gordon grap

Wat zei hij? Even gemist

Het dieptepunt van 2021. Gijs en Gordon in 1 zin

Het Eendje van Onweerwolf gelukkig ook weer gehad, wat een draak van een song blijft dat toch

cosmic kid (moderator)
francodipolly schreef:
Wanneer je de website bekijkt dan lees je dat de lijst is samengesteld op basis van recensies, verschillende lijsten over de gehele wereld, enz
Er wordt in dit forum veel over de top 2000 geroepen waarom sommige nummers zo hoog/laag staan. Vandaar mijn bericht mbt deze lijst.

Ik ben een groot fan van deze website en van het monnikenwerk wat de oprichter eraan heeft. Dichter bij een objectieve meting van muziek kom je niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.