Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 31 december 2021, 11:46 uur
Otis Redding met slecht 3 liedjes in de lijst. Coldplay met 10+. En dat noemt zich de lijst der lijsten, laat me niet lachen...
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:49 uur
Blijft een fantastisch intro, precies tot het moment dat Paul Hewson zijn mond open doet.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:52 uur
Alles van U2 tot en met Achtung baby is buitencategorie voor mij.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:53 uur
Joren999 schreef:
Onpopulaire mening: Bittersweet Symphony is een enorme zeikplaat
Volledig mee eens, en wanneer mogelijk ventileer ik dat op deze site, dus ook nu.
Verve ooit in het voorprogramma van Smashing Pumpkins gezien. Dat was lachwekkend slecht. Smashing Pumpkins vielen toen ook niet mee trouwens, Billy C. was net begonnen aan zijn megalomane periode inclusief pinhead-look.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:53 uur
Geen enkele gradatie gewoon hup alles buitencategorie? Ja dat kan ook 

2
geplaatst: 31 december 2021, 11:54 uur
Fathead schreef:
Hopelijk staat volgend jaar de themesong van Vrouwtje Theelepel in de lijst.
(quote)
Hopelijk staat volgend jaar de themesong van Vrouwtje Theelepel in de lijst.
Doe mij maar Nils Holgerson.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:55 uur
itchy schreef:
Verve ooit in het voorprogramma van Smashing Pumpkins gezien. Dat was lachwekkend slecht. Smashing Pumpkins vielen toen ook niet mee trouwens
Verve ooit in het voorprogramma van Smashing Pumpkins gezien. Dat was lachwekkend slecht. Smashing Pumpkins vielen toen ook niet mee trouwens
Wellicht had jij gewoon je dag niet?
0
geplaatst: 31 december 2021, 12:03 uur
Klopt. Maar 1 gradatie voor al die albums. Bij elk nummer geniet ik met volle teugels. En ja, dat heeft héél veel met jeugdsentiment te maken maar dat is nou juist muziek voor mij

2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 december 2021, 12:05 uur
Joren999 schreef:
itchy schreef:
Volledig mee eens, en wanneer mogelijk ventileer ik dat op deze site, dus ook nu.
Gezellig. Doe ik ook weer even mee. Britpop op zijn Jiskefetst.Volledig mee eens, en wanneer mogelijk ventileer ik dat op deze site, dus ook nu.
4
geplaatst: 31 december 2021, 12:21 uur
Kan er niets aan doen, maar bij deze Billy Joel moet ik altijd aan Kopspijkers denken (sisi light-light-light):
0
Germ (crew)
geplaatst: 31 december 2021, 12:31 uur
Onweerwolf schreef:
Klopt, bij 1 van de 3, bij de andere twee was het Tarja maar draaien ze nieuwe versies met Floor. Dus ja.. dat is echt sneu. Wat een kutzender is het ook.
(quote)
Klopt, bij 1 van de 3, bij de andere twee was het Tarja maar draaien ze nieuwe versies met Floor. Dus ja.. dat is echt sneu. Wat een kutzender is het ook.
Stond die liveversie met Jansen niet gewoon in de keuzelijst? Want dan hebben de mensen gewoon op deze versie gestemd en staat ie er dus terecht in.
1
geplaatst: 31 december 2021, 12:31 uur
Ja klopt. Door o.a. The Sopranos enorm populair geworden een jaar of wat terug. En daarna nog weer door Idols ofzo...
2
Germ (crew)
geplaatst: 31 december 2021, 12:32 uur
Ja komt denk ik door The Sopranos, briljante serie natuurlijk!
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2021, 12:34 uur
Germ schreef:
Ik denk eerder door The Voice of een andere talentenjacht. Daar kwam het nummer veelvuldig voorbij
0
geplaatst: 31 december 2021, 12:36 uur
Over een paar jaartjes weer, die van CBC is duidelijk aan een opmars bezig.
0
geplaatst: 31 december 2021, 12:37 uur
0
geplaatst: 31 december 2021, 12:37 uur
2
geplaatst: 31 december 2021, 12:46 uur
Ik geef geen zak om Hey Jude, maar deze anekdote (tekst overgenomen van Wikipedia) is wel echt goud:
'The Beatles then asked the orchestra members if they would clap their hands and sing along to the refrain in the coda. All but one of the musicians complied (for a double fee), with the abstainer reportedly saying, "I'm not going to clap my hands and sing Paul McCartney's bloody song!"'
'The Beatles then asked the orchestra members if they would clap their hands and sing along to the refrain in the coda. All but one of the musicians complied (for a double fee), with the abstainer reportedly saying, "I'm not going to clap my hands and sing Paul McCartney's bloody song!"'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.