Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2022, 15:32 uur
Nou Beatles er wat bij dus, evenals Coldplay, de Dijk, Fleetwood Mac (+2) en Doe Maar (iig Tijd Genoeg). Irene Cara dik terug in de lijst. Coolio en Vangelis grote stijgingen. Grootste FM-stijgingen Songbird en You Make Loving Fun.
1
geplaatst: 7 december 2022, 15:36 uur
Russen > Russians
Wel buitengewoon aangenaam dat MEAU dit jaar waarschijnlijk al Top 100 gaat scoren. Kwestie van tijd tot ze Bløf en Claudia ook achter zich laat.
Wel buitengewoon aangenaam dat MEAU dit jaar waarschijnlijk al Top 100 gaat scoren. Kwestie van tijd tot ze Bløf en Claudia ook achter zich laat.
0
geplaatst: 7 december 2022, 15:40 uur
Scorpion_21 schreef:
Nou Beatles er wat bij dus, evenals Coldplay, de Dijk, Fleetwood Mac (+2) en Doe Maar (iig Tijd Genoeg). Irene Cara dik terug in de lijst. Coolio en Vangelis grote stijgingen. Grootste FM-stijgingen Songbird en You Make Loving Fun.
Om nog verder uit te breiden:
- De Dijk - Laat het Vanavond Gebeuren (herintreder).
- Doe Maar - Nachtzuster
- Doe Maar - Tijd Genoeg
- Irene Cara - Fame (herintreder).
- Olivia Newton John - Hopelessy Devoted To You (herintreder).
- Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire (herintreder).
- Meatloaf steeg ook flink door
En Noodgeval en Ik Wil Dansen deden het goed onder de jongere stemmers.
0
geplaatst: 7 december 2022, 15:42 uur
Vinniee schreef:
- Doe Maar - Nachtzuster
- Doe Maar - Tijd Genoeg
(quote)
- Doe Maar - Nachtzuster
- Doe Maar - Tijd Genoeg
You're the One That I Want is ook herintreder vwb ONJ
0
geplaatst: 7 december 2022, 15:56 uur
Scorpion_21 schreef:
euhh waren er wel meer dan 1. Dat begon met Charlie Hebdo, in Frankrijk had je ook nog in november meerdere aanslagen.
Imagine was voornamelijk door de aanslagen in november, waar iemand dat op de piano begon te spelen. Maar de lijst is altijd beïnvloedbaar geweest voor dit soort acties, ook Avond in 2005, Roller Coaster in 2020 bijvoorbeeld.(quote)
euhh waren er wel meer dan 1. Dat begon met Charlie Hebdo, in Frankrijk had je ook nog in november meerdere aanslagen.
Jammer (maar begrijpelijk) dat die draak van Meat Loaf vermoedelijk weer gaat stijgen. Die was juist zo lekker weg aan het zakken.
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:03 uur
Joren999 schreef:
Jammer (maar begrijpelijk) dat die draak van Meat Loaf vermoedelijk weer gaat stijgen. Die was juist zo lekker weg aan het zakken.
Viel wel mee toch? Vorig jaar nog op 35. Dat vind ik nog niet echt wegzakken, gezien dat ie sinds 2011 al niet meer in de top 10 staat(quote)
Imagine was voornamelijk door de aanslagen in november, waar iemand dat op de piano begon te spelen. Maar de lijst is altijd beïnvloedbaar geweest voor dit soort acties, ook Avond in 2005, Roller Coaster in 2020 bijvoorbeeld.Jammer (maar begrijpelijk) dat die draak van Meat Loaf vermoedelijk weer gaat stijgen. Die was juist zo lekker weg aan het zakken.
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:07 uur
Vinniee schreef:
Ik verwacht ook nog wel wat Antoon, maar misschien is dat te hip voor het Radio 2-publiek.En Noodgeval en Ik Wil Dansen deden het goed onder de jongere stemmers.
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:08 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik verwacht ook nog wel wat Antoon, maar misschien is dat te hip voor het Radio 2-publiek. Flemming was er ook ingekomen, evenals Grijs van Reesema, Bankzitters met nieuwe notering en ook meuk van Snelle
1
geplaatst: 7 december 2022, 16:09 uur
Scorpion_21 schreef:
Flemming was er ook ingekomen, evenals Grijs van Reesema, Bankzitters met nieuwe notering en ook meuk van Snelle
(quote)
Flemming was er ook ingekomen, evenals Grijs van Reesema, Bankzitters met nieuwe notering en ook meuk van Snelle
Waar is de tijd dat we nog mochten genieten van pareltjes van Jacques Herb, Anneke Grönloh en Don Mercedes?
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:10 uur
Scorpion_21 schreef:
Is dit wat ze al verteld hebben op de radio?(quote)
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:12 uur
Ja, de halve T2000 is zo ongeveer al bekendgemaakt door Stefan Stasser met zn harde ...
1
geplaatst: 7 december 2022, 16:13 uur
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:16 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja, de halve T2000 is zo ongeveer al bekendgemaakt door Stefan Stasser met zn harde ...
Misschien is 'ie boos dat 'ie dit jaar niet mee mag doen?(quote)
2
geplaatst: 7 december 2022, 16:17 uur
Scorpion_21 schreef:
In mijn herinnering was het altijd één van de vaste top 5 (met BohRap, Stairway, HC en CiT), maar dat is inderdaad al even niet meer het geval. Ik word langzaam gewoon een oude ziel, want vorig jaar stonden er daar nog maar 2 van in de top 5 en 3 in de top 10.(quote)
Viel wel mee toch? Vorig jaar nog op 35. Dat vind ik nog niet echt wegzakken, gezien dat ie sinds 2011 al niet meer in de top 10 staat
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2022, 16:46 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
Die stemmen voor Imagine kwamen van de Bataclan aanslag. Charlie Hebdo was Iron Sky.
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:54 uur
Ik verwacht Master of Puppets noch Running Up That Hill in top 10. Dicht tegenaan maar geen Top 10. Ik verwacht wel Go Your Own Way op 9 ofzo. Rollercoaster zal paar plekjes wegzakken, Hotel California weer terug op 2.
0
geplaatst: 7 december 2022, 16:58 uur
Nog een ding dat is aangekondigd. Bij de laatste update van het 'stembureau' was de nummer 2001 (het nummer dat de lijst net niet zou halen) ELO met Can't Get It Out Of My Head.
Daar moet wel bij vermeld worden dat er nog stemmen (en waarschijnlijk ook vrije keuzes) werden geteld op het moment dat het bekend werd gemaakt. Dus neem dit met een korrel zout, alhoewel ik wel denk dat het gedaan is voor dit nummer, aangezien het al reeds in de keuzelijst vermeld stond.
Daar moet wel bij vermeld worden dat er nog stemmen (en waarschijnlijk ook vrije keuzes) werden geteld op het moment dat het bekend werd gemaakt. Dus neem dit met een korrel zout, alhoewel ik wel denk dat het gedaan is voor dit nummer, aangezien het al reeds in de keuzelijst vermeld stond.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2022, 16:59 uur
De belangrijkste vraag is: hoeveel Marco-noteringen houden we over?
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:00 uur
Onweerwolf schreef:
De belangrijkste vraag is: hoeveel Marco-noteringen houden we over?
Ik denk maar twee. En die twee zullen waarschijnlijk met heel veel plekken gedaald zijn.De belangrijkste vraag is: hoeveel Marco-noteringen houden we over?
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:01 uur
Ik denk dat van Marco's solonoteringen Dochters, Margherita en Rood de overblijvers zullen zijn. De rest kiepert eruit. Het samenwerkingsverband Hoe het danst zal de lijst ook wel halen. Wat zou je doen ? met Ali B zal waarschijnlijk wederom in geen velden of wegen te bekennen zijn, dit tot grote tevredenheid van Rob Stenders, mocht ie de lijst nog volgen 

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2022, 17:09 uur
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
Eigenlijk moet Paul McCartney ook even wat kinderen betasten komend jaar dan kunnen we de cancelmalus eens echt goed berekenen.
Eigenlijk moet Paul McCartney ook even wat kinderen betasten komend jaar dan kunnen we de cancelmalus eens echt goed berekenen.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:11 uur
Voorspelling Top 10:
1. Bohrhap
2. Hotel California
3. Piano Man
4. Black
5. Roller Coaster
6. Stairway to Heaven
7. Nothing Else Matters
8. Wish You Were Here
9. Go Your Own Way
10. Fix You
1. Bohrhap
2. Hotel California
3. Piano Man
4. Black
5. Roller Coaster
6. Stairway to Heaven
7. Nothing Else Matters
8. Wish You Were Here
9. Go Your Own Way
10. Fix You
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:12 uur
royh schreef:
Ik denk dat van Marco's solonoteringen Dochters, Margherita en Rood de overblijvers zullen zijn. De rest kiepert eruit. Het samenwerkingsverband Hoe het danst zal de lijst ook wel halen. Wat zou je doen ? met Ali B zal waarschijnlijk wederom in geen velden of wegen te bekennen zijn, dit tot grote tevredenheid van Rob Stenders, mocht ie de lijst nog volgen
Deze was meen ik al verdwenen. Ook tot grote tevredenheid van mij.Ik denk dat van Marco's solonoteringen Dochters, Margherita en Rood de overblijvers zullen zijn. De rest kiepert eruit. Het samenwerkingsverband Hoe het danst zal de lijst ook wel halen. Wat zou je doen ? met Ali B zal waarschijnlijk wederom in geen velden of wegen te bekennen zijn, dit tot grote tevredenheid van Rob Stenders, mocht ie de lijst nog volgen
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:15 uur
10. Love of my Life - Queen
9. Nothing else matters - Metallica
8. Avond - Boudewijn de Groot
7. Black - Pearl Jam
6. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
1-5 volgen nog.
9. Nothing else matters - Metallica
8. Avond - Boudewijn de Groot
7. Black - Pearl Jam
6. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
1-5 volgen nog.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:17 uur
Love of My Life verrassend. Queen dus gewoon weer op 1 als dat nr maar blijft stijgen.
Boudewijn houdt knap stand.
Black blijft me tegenvallen qua notering
1 verrassing in Top 5 dus. Fleetwood Mac?
Boudewijn houdt knap stand.
Black blijft me tegenvallen qua notering
1 verrassing in Top 5 dus. Fleetwood Mac?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.