Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:29 uur
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:29 uur
De top 5 van editie 2022:
5. Fix you - Coldplay
4. Piano Man - Billy Joel
3. Hotel California - Eagles
2. Rollercoaster - Danny Vera
1. Bohemian Rhapsody - Queen
5. Fix you - Coldplay
4. Piano Man - Billy Joel
3. Hotel California - Eagles
2. Rollercoaster - Danny Vera
1. Bohemian Rhapsody - Queen
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:30 uur
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:31 uur
Ik had gehoopt Fleetwood Mac, de datum van overlijden kwam top2000technisch wel heel goed uit. Of Kate Bush. Fix You is zelfs voor Coldplay-begrippen nog een verschrikkelijk nummer.
Heb Russians ook al 15 jaar niet meer gehoord, is dat nu weer een ding dan?
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:32 uur
Ook wel een anti-climax weer die top 10. Geen verassingen zoals de voorgaande jaren er vaak wel 1tje, slecht of niet, tussen hadden zitten.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:33 uur
herman schreef:
Ik had gehoopt Fleetwood Mac, de datum van overlijden kwam top2000technisch wel heel goed uit. Of Kate Bush. Fix You is zelfs voor Coldplay-begrippen nog een verschrikkelijk nummer.
Denk dat Fleetwood Mac de “pech” had dat de populairdere nummers in voorgaande jaren niet die van McVie waren. Denk dat er veel verdeeldheid zat in de stemmen.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:33 uur
herman schreef:
Russians is weer actueel vanwege de oorlog in Oekraine. Ben weer zeer benieuwd wat er vanaf nummer 11 staat.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:34 uur
Tja. BoRhap op 1 is bijna standaard, inmiddels, dus dat verbaast me niets. Roller Coaster op 2 verbaast me enigszins. Had verwacht dat die een paar plekjes gedaald was. Fix You op 5 is een leuke verrassing. Had die eerder net buiten de top 10 verwacht.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:36 uur
Porcupine Head schreef:
Tja. BoRhap op 1 is bijna standaard, inmiddels, dus dat verbaast me niets. Roller Coaster op 2 verbaast me enigszins. Had verwacht dat die een paar plekjes gedaald was. Fix You op 5 is een leuke verrassing. Had die eerder net buiten de top 10 verwacht.
Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat Roller Coaster zou zakken. Komt nog wel: hoeft voor mij niet zo nodig in de top 10.Tja. BoRhap op 1 is bijna standaard, inmiddels, dus dat verbaast me niets. Roller Coaster op 2 verbaast me enigszins. Had verwacht dat die een paar plekjes gedaald was. Fix You op 5 is een leuke verrassing. Had die eerder net buiten de top 10 verwacht.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:37 uur
catdog schreef:
Denk dat Fleetwood Mac de “pech” had dat de populairdere nummers in voorgaande jaren niet die van McVie waren. Denk dat er veel verdeeldheid zat in de stemmen.
Ik denk eerder dat het gros van de FM DAB stemmen naar nummers als You Make Lovin' Fun, Everywhere, Little Lies, Songbird en Don't Stop zijn gegaan. Ik zie het zelfs eerder gebeuren dat The Chain juist GYOW voorbijstreeft.(quote)
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:38 uur
Porcupine Head schreef:
The Chain stijgt al jaren: dat zal dit jaar niet anders zijn. In de tijdloze van Studio Brussel stond hij zelfs op 1 in de afgelopen editie.(quote)
Ik denk eerder dat het gros van de FM DAB stemmen naar nummers als You Make Lovin' Fun, Everywhere, Little Lies en Don't Stop zijn gegaan. Ik zie het zelfs eerder gebeuren dat The Chain juist GYOW voorbijstreeft.
1
geplaatst: 7 december 2022, 17:39 uur
McVie is ook geen solo-artiest en ook niet pakweg een McCartney of Jagger qua naam; toen Watts overleed vorig jaar deed dat ook weinig met de Stones volgens mij. FM zal het vast goed doen, maar verwacht niet iets als Bowie, Prince, Shaffy, Hazes, Jackson.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:40 uur
Ken toch best wel wat mensen die op FM hebben gestemd omwille hiervan.
Okay, maar wordt die dan ook weer op de radio gedraaid? Ben wel benieuwd of er nog meer 'Russen'-nummers komen. De songfestivalwinnaar in plaats van Russians zou ook leuker zijn geweest.
royh schreef:
Russians is weer actueel vanwege de oorlog in Oekraine. Ben weer zeer benieuwd wat er vanaf nummer 11 staat.
(quote)
Okay, maar wordt die dan ook weer op de radio gedraaid? Ben wel benieuwd of er nog meer 'Russen'-nummers komen. De songfestivalwinnaar in plaats van Russians zou ook leuker zijn geweest.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2022, 17:43 uur
herman schreef:
Okay, maar wordt die dan ook weer op de radio gedraaid?
(quote)
Okay, maar wordt die dan ook weer op de radio gedraaid?
De Boer Is De Keerl werd toch ook niet echt op de radio gedraaid?
(Mag ik hopen)
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:44 uur
herman schreef:
Op de radio hoor je ook nu Russians niet al te vaak. Ik heb het dan over NPO Radio 2, andere zenders kan ik niet zo beoordelen.Ken toch best wel wat mensen die op FM hebben gestemd omwille hiervan.
(quote)
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:45 uur
Onweerwolf schreef:
(Mag ik hopen)
Volgens mij alleen in de top 2000 en dat was meer dan genoeg (quote)
(Mag ik hopen)

0
geplaatst: 7 december 2022, 17:53 uur
Onweerwolf schreef:
(Mag ik hopen)
(quote)
(Mag ik hopen)
Volgens mij niet nee. Misschien daarna, n.a.v. het Top 2000-succes.
0
geplaatst: 7 december 2022, 17:58 uur
mjk87 schreef:
McVie is ook geen solo-artiest en ook niet pakweg een McCartney of Jagger qua naam; toen Watts overleed vorig jaar deed dat ook weinig met de Stones volgens mij. FM zal het vast goed doen, maar verwacht niet iets als Bowie, Prince, Shaffy, Hazes, Jackson.
Landslide en Everywhere zullen vast stijgen maar wat je zegt de naam is verder ook helemaal niet zo bekend bij de niet puristen. Ik denk dat Stevie Nicks qua naamsbekendheid meer zou losmaken
0
geplaatst: 7 december 2022, 18:24 uur
You Make Lovin' Fun stijgt meer dan 1000 plaatsen is eerder vandaag al "uitgelekt".
1
geplaatst: 7 december 2022, 18:32 uur
Fix you vind ik eigenlijk één van de weinige Coldplaynummers die wel aan te horen is. Jammer dat Black gestagneerd lijkt te zijn, dat leek een kandidaat voor de top 3. Verder een saaie en vrij matige top 10 weer.
0
geplaatst: 7 december 2022, 20:20 uur
Onweerwolf schreef:
Als de jankboeren van Nederland dat vreselijke Normaal in de top 10 kunnen krijgen .
Als de jankboeren van Nederland dat vreselijke Normaal in de top 10 kunnen krijgen .
Je blijft lachen

3
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2022, 20:51 uur
Ja is echt lachen inderdaad. Verkeersdelicten plegen, overheidsgebouwen vernielen, politici en hun kinderen bedreigen, ik lach me kapot om dat kutvolk.
0
geplaatst: 7 december 2022, 21:00 uur
Om eerlijk te zijn, Bennie Jolink is ook klaar met dat gedrag.
Neemt niet weg dat het nog steeds verschrikkelijke muziek is
Neemt niet weg dat het nog steeds verschrikkelijke muziek is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.