MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Ik zet m net aan en ik hoor t

Ik kan Adele soms best wel hebben maar dit, kolere de bladeren vallen hier van de planten...

Deze van Adele kende ik nog niet, maar is wrs het meest verschrikkelijke nummer wat ik tot nu toe voorbij heb horen komen

Gelukkig nu Manu Chao

Tja Adele, ze kan op zich mooi zingen, maar per nummer neemt de hoeveelheid drama toe. Ach, zolang ik het niet te vaak hoor kan ik het wel hebben.

Godskolere wat is die Volendam-pulp toch verschrikkelijk. Wie stemt hier in vredesnaam op?

Grappig genoeg vind ik deze nog wel aardig. Maar met iedereen uit Volendam krijg je sowieso wel een plaat in de lijst.

Taylor’s version van Love Story. Ze snappen het gelukkig.

TayTay

Faded daarvoor ook

Lovesong
Faded

Lovesong, mooiste Cure die in de Top 2000 staat

Nondeju, wat een trio: Lovesong, Rooster en Niggas in Paris

Nu het schitterende In Dreams

Inschakelen met Kensington is dan weer wat minder..

Joren999 schreef:
Inschakelen met Kensington is dan weer wat minder..

Zeker in combinatie met Gijs Staverman...

Maar nu dan wel weer Hennie Huisman op drums

Suzan & Freek

Porcupine Head schreef:
Suzan & Freek

Maar daarna dan de beste van The Prodigy

En daarna Flappie. Welke peuters stemmen hierop?

Heat Waves, leuk nummer.

itchy schreef:
En daarna Flappie. Welke peuters stemmen hierop?

Ja, dat vraag ik me dus ook af. Er zijn dus kennelijk honderden mensen die denken: ik mag op mijn 35 beste nummers ooit stemmen, daar hoort Flappie bij

Voor veel mensen zijn de beste nummers de nummers waar ze een emotionele band mee hebben, die hebben het niet eens per se over de beste nummers. Als je dan Youp van 't Hek leuk vindt kan ik me prima voorstellen dat je op Flappie stemt. Het heeft ook tragikomische herkenbare tekst, dus makkelijk te relateren.

Joren999 schreef:
Het heeft ook tragikomische herkenbare tekst, dus makkelijk te relateren.

Jouw ouders hebben jou ook je huisdier geserveerd met kerst?

Nee, dus Flappie stond niet op mijn stemlijstje

Volgens Poetin eten we volgend jaar allemaal van pure ellende onze huisdiertjes op, dus degenen die op Flappie hebben gestemd gaven daarmee zonder het te weten blijk van puur actueel geoglobaal realiteitsbesef. Flappie blijkt niks minder dan een politiek statement. Volgend jaar met Russians in de top 10, als Poetin gelijk krijgt tenminste...

Your Love. Zo’n 80’s kraker die in 2020 pas voor het eerst nog nét in de lijst stond op 1994 en nu twee jaar later lekker doorstijgt naar 1499.

Er verdwijnt veel oude muziek maar ook veel muziek komt de laatste jaren pas binnen bij de mensen. Grappige ontwikkeling.

Blank Space

Titmeister schreef:
(quote)

Ja, dat vraag ik me dus ook af. Er zijn dus kennelijk honderden mensen die denken: ik mag op mijn 35 beste nummers ooit stemmen, daar hoort Flappie bij

En dan toevallig nog op tweede kerstdag ook, net als Do They Know It's Christmas.

Heeft het overigens al gesneeuwd in Afrika?

PA PA PA PA PAAARDENVLEES

GagaaaaAAAA

Oe, zet de radio weer eens aan en ik krijg gelijk Nescio voorgeschoteld

vigil schreef:
Oe, zet de radio weer eens aan en ik krijg gelijk Nescio voorgeschoteld

Ik zonet Nesquik, met slagroom

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.