Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2022, 11:20 uur
Ik zet m net aan en ik hoor t 
Ik kan Adele soms best wel hebben maar dit, kolere de bladeren vallen hier van de planten...

Ik kan Adele soms best wel hebben maar dit, kolere de bladeren vallen hier van de planten...
1
geplaatst: 26 december 2022, 11:22 uur
Deze van Adele kende ik nog niet, maar is wrs het meest verschrikkelijke nummer wat ik tot nu toe voorbij heb horen komen 
Gelukkig nu Manu Chao

Gelukkig nu Manu Chao

0
geplaatst: 26 december 2022, 11:26 uur
Tja Adele, ze kan op zich mooi zingen, maar per nummer neemt de hoeveelheid drama toe. Ach, zolang ik het niet te vaak hoor kan ik het wel hebben.
0
geplaatst: 26 december 2022, 12:22 uur
Godskolere wat is die Volendam-pulp toch verschrikkelijk. Wie stemt hier in vredesnaam op? 

0
geplaatst: 26 december 2022, 12:23 uur
Grappig genoeg vind ik deze nog wel aardig. Maar met iedereen uit Volendam krijg je sowieso wel een plaat in de lijst.
4
geplaatst: 26 december 2022, 13:40 uur
Nondeju, wat een trio: Lovesong, Rooster en Niggas in Paris 

0
geplaatst: 26 december 2022, 14:11 uur
Joren999 schreef:
Inschakelen met Kensington is dan weer wat minder..
Inschakelen met Kensington is dan weer wat minder..
Zeker in combinatie met Gijs Staverman...
0
geplaatst: 26 december 2022, 14:24 uur
2
geplaatst: 26 december 2022, 15:00 uur
itchy schreef:
En daarna Flappie. Welke peuters stemmen hierop?
En daarna Flappie. Welke peuters stemmen hierop?
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Er zijn dus kennelijk honderden mensen die denken: ik mag op mijn 35 beste nummers ooit stemmen, daar hoort Flappie bij

1
geplaatst: 26 december 2022, 15:03 uur
Voor veel mensen zijn de beste nummers de nummers waar ze een emotionele band mee hebben, die hebben het niet eens per se over de beste nummers. Als je dan Youp van 't Hek leuk vindt kan ik me prima voorstellen dat je op Flappie stemt. Het heeft ook tragikomische herkenbare tekst, dus makkelijk te relateren.
0
geplaatst: 26 december 2022, 15:29 uur
Joren999 schreef:
Het heeft ook tragikomische herkenbare tekst, dus makkelijk te relateren.
Het heeft ook tragikomische herkenbare tekst, dus makkelijk te relateren.
Jouw ouders hebben jou ook je huisdier geserveerd met kerst?

0
geplaatst: 26 december 2022, 15:42 uur
Volgens Poetin eten we volgend jaar allemaal van pure ellende onze huisdiertjes op, dus degenen die op Flappie hebben gestemd gaven daarmee zonder het te weten blijk van puur actueel geoglobaal realiteitsbesef. Flappie blijkt niks minder dan een politiek statement. Volgend jaar met Russians in de top 10, als Poetin gelijk krijgt tenminste...
4
geplaatst: 26 december 2022, 15:46 uur
Your Love. Zo’n 80’s kraker die in 2020 pas voor het eerst nog nét in de lijst stond op 1994 en nu twee jaar later lekker doorstijgt naar 1499.
Er verdwijnt veel oude muziek maar ook veel muziek komt de laatste jaren pas binnen bij de mensen. Grappige ontwikkeling.
Er verdwijnt veel oude muziek maar ook veel muziek komt de laatste jaren pas binnen bij de mensen. Grappige ontwikkeling.
0
geplaatst: 26 december 2022, 16:52 uur
Titmeister schreef:
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Er zijn dus kennelijk honderden mensen die denken: ik mag op mijn 35 beste nummers ooit stemmen, daar hoort Flappie bij
(quote)
En dan toevallig nog op tweede kerstdag ook, net als Do They Know It's Christmas.
Heeft het overigens al gesneeuwd in Afrika?
1
geplaatst: 26 december 2022, 18:10 uur
Oe, zet de radio weer eens aan en ik krijg gelijk Nescio voorgeschoteld 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.