MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
vigil schreef:
Oe, zet de radio weer eens aan en ik krijg gelijk Nescio voorgeschoteld

Dan heb je net Sir Duke gemist. Dat was weer een feestje hoor!

harm1985 schreef:
Heeft het overigens al gesneeuwd in Afrika?

Het sneeuwt heel regelmatig op de Kilimanjaro. Moet je je wel naar behoorlijke hoogten begeven om erbij te kunnen zijn. Deze week sneeuwt het zo ongeveer dagelijks daarboven.

Hoe heb ik nog nooit de link gelegd tussen Go West en ‘t Dondert en ‘t Bliksemt…

Titmeister schreef:
(quote)

Jouw ouders hebben jou ook je huisdier geserveerd met kerst?

Dit is serieus bij m'n moeder gebeurd toen ze klein was, ergens in de jaren '50. Ze lust werkelijk alles, maar heeft nog altijd moeite met het eten van konijn

GrafGantz schreef:
(quote)

Dit is serieus bij m'n moeder gebeurd toen ze klein was, ergens in de jaren '50. Ze lust werkelijk alles, maar heeft nog altijd moeite met het eten van konijn

Maar heeft ze ook op Flappie gestemd?

GrafGantz schreef:
(quote)

Mijn moeder ook: 1958. Ouders vertelden het de volgende dag.

Wat is dit voor een slechte grap dan?

At Seventeen meesterwerkje

Deze Ed Sheeran kende ik niet. Best aardig eigenlijk zeg ik nu.

ZANDSTORMPJE

(afbeelding)

Deze versie van Feeling Good zou bij wet verboden moeten worden. Sinatra van de Action, getverderrie.

Klein (online) quizje gemaakt die jullie - mocht je het leuk vinden - tussen het luisteren door kunt spelen. Of in de uren met een irritante dj of een waardeloos rijtje nummers

Mary J. en George doen even voor hoe je de perfecte cover maakt!

Xtinaaaaaa

Balen draaien ze maar de helft van Auobahn van Kraftwerk.

The First Time Ever I Saw Your Face is ook na al die jaren nog steeds een belachelijk mooi kippenvelliedje

Zijn weinig 70s songs die hier voor mij nog boven gaan

Lees nu net dit nieuws, tragisch

Kung Fu Kennyyyyyy

Gretz schreef:
The First Time Ever I Saw Your Face is ook na al die jaren nog steeds een belachelijk mooi kippenvelliedje

Zijn weinig 70s songs die hier voor mij nog boven gaan

Lees nu net dit nieuws, tragisch

Ik hoorde dat nummer ook een vond het prachtig dat weer eens te horen. Ik las net de link die je plaatste. Inderdaad treurig. ALS is een wrede ziekte.

Wat mij overigens in dat bericht irriteert, is dat het AD het over de spierziekte ALS heeft. Maar het is een neurologische aandoening. Vind ik slordig. Het is echt iets anders.

Mijn vrouw heeft MS en dat wordt in kranten ook heel vaak een spierziekte genoemd, terwijl MS ook een neurologische aandoening is. Dat stoort me. Misschien ook omdat ik er persoonlijk mee te maken heb. Dat kan. Het is hoe dan ook slordig

Soms denk, nou ja, Led Zeppelin, dat is eigenlijk best oké, nummer als Kashmir, Immigrant Song, etc. Zelfs Stairway to Heaven vind ik prima. Maar Since I’ve Been Loving You kwam langs en dat is echt verschrikkelijk. Wat een geschreeuw en gedoe, en het duurt eeuwen.

Nu Marco Borsato - Margharita. Een verademing…

Bicycle Race is zelfs voor Queen's standaarden bijzonder infantiel

Eindelijk weer eens Queen, dat was alweer even geleden.

Joren999 schreef:
Bicycle Race is zelfs voor Queen's standaarden bijzonder infantiel

Bicycle Race > Bohemian Rhapsody.

Grappig, ik vind Bicycle Race echt vervelend. Maar het is wel een atypische Queen.

Fathead schreef:
Soms denk, nou ja, Led Zeppelin, dat is eigenlijk best oké, nummer als Kashmir, Immigrant Song, etc. Zelfs Stairway to Heaven vind ik prima. Maar Since I’ve Been Loving You kwam langs en dat is echt verschrikkelijk. Wat een geschreeuw en gedoe, en het duurt eeuwen.

Nu Marco Borsato - Margharita. Een verademing…

Dat gedoe had nog makkelijk 20 minuten door mogen gaan. Heerlijk

laxus11 schreef:
(quote)

Dat gedoe had nog makkelijk 20 minuten door mogen gaan. Heerlijk

Dat vond ik ook. Ik kende het eigenlijk helemaal niet, om de een of andere reden is Led Zeppelin altijd Stairway en Kashmir voor mij en heb ik mij verder nooit zo verdiept in de rest.

Bedshaped

Message to my Girl is echt het perfecte popliedje!

Elk jaar weer genieten op Twitter als Tubular Bells, Echoes of In-a-Gadda-da-Vida langskomt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.