MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom Pom
https://static1.squarespace.com/static/597faad1197aea5e1f3f2378/t/5e4e3764387ebe2b8e6f0a0e/1582184292348/1000w/

Zometeen dus Stavermans sing-along met I Need My Girl, ik ben benieuwd hoeveel cafébezoekers de tekst kennen https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Leuk dat je een singalong voor het café hebt, maar ik hoef niet zo nodig het cafépubliek te horen als ze meezingen met Hart Van Mijn Gevoel.

Ah, kijk! Ik maakte me al zorgen, moesten ze van ver komen Geert

Porcupine Head schreef:
Leuk dat je een singalong voor het café hebt, maar ik hoef niet zo nodig het cafépubliek te horen als ze meezingen met Hart Van Mijn Gevoel.

Jij hebt genoeg aan Syb alleen?

Ik heb meegekotst, telt dat ook?

Geert is ondertussen flauwgevallen.

Het debuut van The National

I Need My Girl en nu Twist In My Sobriety. Mooi duo.

GrafGantz schreef:
Ik heb meegekotst, telt dat ook?

Mijn kinderen moesten net heel hard lachen om de Kast

vigil schreef:
Ah, kijk! Ik maakte me al zorgen, moesten ze van ver komen Geert

Ja, ik was vergeten om voor deze collectie een sneltoets te maken

Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar deze van de heer Keating is toch wel een guilty pleasure voor mij. Mierzoet, maar prettig.

Wanneer jij je kop houdt

Ah, Riptide. Altijd wel een leuk nummer gevonden.

Wel geinig dat dit soort saaie slome niksheid gemaakt wordt door iemand die zich "Snelle" noemt.

Hoogtepuntje van de dag. Benieuwd of Geert hier ook gifjes voor heeft.

GrafGantz schreef:
Hoogtepuntje van de dag. Benieuwd of Geert hier ook gifjes voor heeft.

Moz en Johnny Marr en co zijn dus serieus een TikTok hype? Had ik niet gedacht.

https://media4.giphy.com/media/JZVuDvUfS1pYs/giphy.gif

https://64.media.tumblr.com/a5458b8d90f6a127fc35507aa4b061e8/tumblr_o91fxyalc71rpduwho1_500.gif

Resumé van de afgelopen uren:
Wat blijft Hart Van Mijn Gevoel toch een geweldig nummer.

Ik zie ieder jaar weer veel mooie platen verdwijnen uit de lijst maar er keert gelukkig ook weer genoeg moois terug. Fijn dat Robin S weer terug is.

Bizar dat deze er vorig jaar gewoon niet in stond...

Fraaaaaaaaaaaaaaaank

Volgend jaar Pyramids?

Vandaag nog een prachtige debutant in de Top 2000!

https://pbs.twimg.com/media/FyDn34xWIAAfWSI?format=jpg&name=large

catdog schreef:
Fraaaaaaaaaaaaaaaank

Volgend jaar Pyramids?

Ja, graag. Sowieso een hoop mooie binnenkomers vandaag.

Gretz schreef:
Andere mensen zitten weer vele malen dieper in obscure films, boeken, musea of wijnen

https://media.tenor.com/f9Z4C0HXmwUAAAAM/mansion-jiggle.gif

Year is Summer is toch geinig. Zeker in het cafe

Joren999 schreef:
Year is Summer is toch geinig. Zeker in het cafe

Echt 8 jaar niet meer gehoord, viel me nog mee. Was wel een guilty pleasure tijdens m'n vakantie op Mallorca, maar dat is ook alweer een eeuwigheid geleden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.