MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
starbright boy schreef:
Emmely de Wilt is de beste Dj van allemaal. Hangt altijd een fijne no nonsense sfeer en ze heeft een hele goede stem.

Hier heb je me al grotendeels het gras voor de voeten weggemaaid. 100% eens met wat je zegt over wat Emmely zo goed maakt als DJ. In vergelijking met een niet nader te noemen aantal collega's steekt ze er echt met kop en schouders boven uit. Uiteraard speelt persoonlijke voorkeur ook een rol, maar bij haar gaat het allemaal zo natuurlijk lijkt het

https://media1.giphy.com/media/fxMgCb36lH87SielNb/source.gif

Ik ben verliefd op emmely, en dat terwijl ik een vriendin heb. Oeps...
Joke not joke.

starbright boy schreef:
Wouter van der Goes noemde Kane zojuist een van de beste bands van Nederland. Oef...

Die heeft zeker nooit gehoord van Golden Earring, Nits, The Scene of The Gathering.

Onweerwolf
Die Emmely ken ik niet. De laatste top 2000 die ik aandachtig heb beluisterd is van 2019. Maar vroeger had je Evelien de Bruijn, die vond ik leuk.

Evelien de bruijn is dan conference league niveau in vergelijking met onze emmely hoor

Ik vind Emily anders knap vervelend, maar ik ben volgens mij in de minderheid.

Juul1998B schreef:
Joke not joke.

Sssttt ik ook

Een genot voor oor en oog.

laxus11 schreef:
(quote)

Sssttt ik ook

Wij nu:
That was at this moment we knew, (we) fucked up.

laxus11 schreef:
(quote)

Sssttt ik ook

Juul1998B schreef:
Joke not joke.

Zolang jullie vriendinnen nog geen lid van MuMe zijn (en ook niet stiekem meelezen) is er weinig aan de hand toch?

Gretz schreef:
(quote)

Zolang je vriendin nog geen lid is van MuMe (en ook niet stiekem meeleest) is er weinig aan de hand toch?

Ik denk dat het nu het beste is om wijs mn mond te houden en me uit te schrijven.

Gretz schreef:
(quote)

(quote)

Zolang jullie vriendinnen nog geen lid van MuMe zijn (en ook niet stiekem meelezen) is er weinig aan de hand toch?

Ze leest dit toch niet dus ik ben veilig

Onweerwolf schreef:
Die Emmely ken ik niet. De laatste top 2000 die ik aandachtig heb beluisterd is van 2019. Maar vroeger had je Evelien de Bruijn, die vond ik leuk.

Wauw, dan heb je gewoon nog 25 uur aan Emmely content te goed, mits je de videostreams allemaal terug kunt vinden (ik heb 2020-2022 als MP4 opgeslagen, laat maar weten als ik nog iets moet uploaden Wolfie x)

IN DE ALLERBESTE LIJST OOOOOOIT!!!

EPIC Mourad

Man man man wat hou ik van dj's die net zo graag met de grootse superlatieven smijten als ikzelf in een willekeurig ladderspel of een willekeurig T2000-jaar https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Casser la voix heb ik vorig jaar ontdekt, wat een steengoed nummer zeg. Kippenvel.

Irritant nummer deze van Patrick Bruel. En dat het een live uitvoering is maakt het nog erger.

Martijn Jonkers schreef:
Irritant nummer deze van Patrick Bruel. En dat het een live uitvoering is maakt het nog erger.

Jij bent gek joh, fantastisch nummer dit!
Smaken verschillen

Och ja weer een overbodige Queen, daar hadden we er niet genoeg van...

Een overbodige Queen. Ik skip deze op plaat altijd, maar voor mij is het beter dan 90% van de top 2000

Friends will be friends staat in mijn top 10 queen nummers. Wel op 10 maar dan nog. Underrated imo

Roberta Flack

Ik zou niet eens een top 10 kunnen maken. Na I Want it All, Innuendo en Under Pressure is de koek wel op voor mij.

Roberta Flack vind ik veel mooier.

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Wauw, dan heb je gewoon nog 25 uur aan Emmely content te goed, mits je de videostreams allemaal terug kunt vinden (ik heb 2020-2022 als MP4 opgeslagen, laat maar weten als ik nog iets moet uploaden Wolfie x)

Het staat allemaal als mp3 op mijn HD en in mijn cloud. Beelden zijn niet nodig.

Genieten van Roberta. Een van de weinige nummers waarop ik gestemd heb die er ook in staat. Hopelijk draaien ze 'm helemaal en zonder geklets erdoorheen.

Juul1998B schreef:
Friends will be friends staat in mijn top 10 queen nummers. Wel op 10 maar dan nog. Underrated imo

Voor mij top 3 slechtste Queen-nummers, met I Was Born to Love You en No One But You.

Robertaaaaaa genot
♡♥︎♡♥︎♡♥︎

Onweerwolf
Extreem matige foebel tekst die van Queen. Soort van We Are the Champions reprise.

Die van Roberta Flack, een van de zwakste nummers in de lijst. Die zal ik nooit vrijwillig opzetten.

Een waardeloze Kwieen ja, snel lozen en nooit meer terug uitnodigen op ons aller feestje

Gretz schreef:
Een waardeloze Kwieen ja, snel lozen en nooit meer terug uitnodigen op ons aller feestje

Er staat sowieso veel te veel Queen in de lijst...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:50 uur

geplaatst: vandaag om 21:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.