MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Joren999 schreef:
Sinead

Dat was wel even nodig na 3DD en Van Halen

Oh dat zijn gewoon prima nummers hoor

Mwah die van Van Halen vind ik niet zoveel en die van 3DD is zo kapot gedraaid

Coma Cat schreef:
Wat doet Haus Am See hier in deze regionen? Dat had inmiddels toch wel vergeten mogen zijn of in ieder geval ver weggezakt

Kende het hele nummer niet, iets gemist blijkbaar?

Dance Lover schreef:
Dit jaar stond hij al verrassend laag op #10.
De daling is al ingezet.

Nu je favoriet Koen
Wel lager dan NC2U, ridicuul natuurlijk.

Ja, NC2U is mooi maar Troy is wereldklasse

Troy > NC2U

Maar allebei intens genieten!

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)
(afbeelding)

More than a Feeling belegen durven noemen.

Oh we gaan gewoon door met Forever Young

Forever Young

En de mooiste Supertramp nu

Kut man, ik schreeuw al jaren van de daken dat ik zo'n ontzettende hekel aan Genesis heb, en nu heb ik al twee nummers van ze voorbij horen komen die ik leuk vind.

Dance Lover schreef:

Nu je favoriet Koen

Over Koenr-plaatjes gesproken, morgenochtend om ca. 9:53 intunen x
https://i.vgy.me/fxlbiU.png

123poetertjes, Arrie, Dance Lover en jordidj1 weten
(afbeelding)

madmadder schreef:
Kut man, ik schreeuw al jaren van de daken dat ik zo'n ontzettende hekel aan Genesis heb, en nu heb ik al twee nummers van ze voorbij horen komen die ik leuk vind.
Gewoon zeggen dat het de uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Doe ik bij Coldplay (Fix You, Hymn for the Weekend) ook.

harm1985 schreef:
(quote)

Helaas gemist (film aan het kijken met de kinderen). Strekking was zeker saai en duurt te lang?

“Ik snap niet dat mensen hierop stemmen” “Wat een grafherrie” “Dit is toch geen muziek meer?”

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Over Koenr-plaatjes gesproken, morgenochtend om ca. 9:53 intunen x
(afbeelding)

123poetertjes, Arrie, Dance Lover en jordidj1 weten (afbeelding)

Dat is Poetermans toch?

Tenminste, ik zie een houthakkersbloesje dus dat kan haast niet anders...

harm1985 schreef:
(quote)

Kende het hele nummer niet, iets gemist blijkbaar?

Daar mis je niks aan, hoor. Onehitwonder, toen al vervelend maar blijkbaar nog steeds populair bij de stemmers

catdog schreef:
(quote)

“Ik snap niet dat mensen hierop stemmen” “Wat een grafherrie” “Dit is toch geen muziek meer?”

Tja, op mijn beurt vraag ik me dan weer af hoe het komt dat Hoe het Danst zo hoog staat, of Leef van André Hazes junior, of Mag ik dan bij jou of Dochters, of Brabant of Door de Wind en een andere niet nader te noemen zangeres die in het Nederlands zingt er niet in staat.

Echoes grafgerrie noemen, wacht maar tot Slayer komt

More Than a Feeling is wel het toonvoorbeeld van belegen OLM inderdaad, wat een muffe meuk.

Echoes vind ik wel aardig, maar PF heeft veel mooiere en spannendere lange tracks (Set the Controls.. en Atom Heart Mother bijv. )

madmadder schreef:

Of te wel Fanboy!

vigil schreef:
(quote)

Of te wel Fanboy!

Girl

Da's al de tweede Udo Jurgens-cover in korte tijd. En de derde keer als we de afgelopen 200 nummers nemen.

starbright boy schreef:
Da's al de tweede Udo Jurgens-cover in korte tijd. En de derde keer als we de afgelopen 200 nummers nemen.

Udo was dan ook een grote

Zelf heb ik wel een zwak voor Rob D-Nice. Hoor ik vele malen liever dan al die moderne Nederlandstalige meuk.

PS: welke was die andere cover dan?
PPS: nu Sex met die Kale, nog meer Nederlandstalig erfgoed

My Way blijft ook genieten

Ondanks de wat overdreven verafgoding van Kurt Cobain is het Nirvana Unplugged concert toch wel één van de besten/origineelsten hoor. Al is deze Bowie cover verre van unplugged.

Onweerwolf
Ik heb dat Unplugged gedoe van de 90's altijd enorm kut gevonden; Nirvana, Golden Earring, Eric Clapton, etc. Flikker toch op man, speel gewoon rockmuziek ipv dat lullige akoestische geleuter.

The load out/Stay

Geen onaardige cover van Mr. Soul dit.

Joplin heeft nog een poosje een relatie gehad met Pigpen van Grateful Dead. Hun manier van zingen komt veel overeen. Frappant is dat niet hij maar Bob Weir het nummer zong.

Dit is volgend mij pas de eerste keer dat Slayer niét midden in de nacht wordt gedraaid. Laat heel Nederland het maar eens horen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.