MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Slayer!!!

Slayerrrrrr Yeahh

Deze overgang van a-ha naar Slayer is toch wel de mooiste van de hele top 2000

Dat drumwerk!

Angel of Death en Take On Me achter elkaar.

Haha, zo jammer dit. Ik zat met m'n huisgenoot en twee vrienden (best wel gay maar super aardig) van hem Top 2000 te kijken. Discussies gehad waar Lady Gaga, Dua Lipa en Spice Girls in de lijst staan en vooral waarom Britney Spears NIET.
Gaan ze nu Prince Charming kijken, moet ik jammer genoeg hun reactie missen op Slayer

Zo, nu kan ik met een gerust hart overschakelen naar a go go.

Angel of Death is echt met afstand het slechtste nummer uit de top 2000.

Zo, dat was lekker !

chevy93 schreef:

Haha welnee joh. Als je het dan toch in die hoek wil zoeken, noem dan die cover van The Sound of Silence.

Titmeister schreef:
(quote)

Haha welnee joh. Als je het dan toch in die hoek wil zoeken, noem dan die cover van The Sound of Silence.

Om er maar eens 1 te noemen inderdaad!

chevy93 schreef:

Dat is Hoe Het Danst al

Titmeister schreef:
(quote)

Nee, zelfs dat gedrocht is nog zeker drie punten beter dan de non-muziek van Slayer.

madmadder schreef:
(quote)

Girl

excusez moi madame Madelon

Totaal niet mijn genre maar Slayer was wel even grappig. De lijst wordt naar het einde toe wat "gewoontjes" dan ga je dit meer op prijs stellen denk.

Onweerwolf
Titmeister schreef:
(quote)

Die is echt 100 keer beter.

Er bestaat zoveel goede metal en dan staat die Slay0r bagger in de Top 2000. Bijzonder ergerlijk.

chevy93 schreef:
(quote)
Nee, zelfs dat gedrocht is nog zeker drie punten beter dan de non-muziek van Slayer.

Daar gaan we het zeker niet over eens worden. Ik ben geen metalfan en ook zeker geen Slayer-fan, maar ik vind Angel of Death echt vele malen beter en een hele verademing t.o.v. al die sentimentele ballads met simpele piano- of gitaarmotiefjes die 70% vd top 2000 beslaan...

Titmeister schreef:
(quote)

Of alles van Volbeat.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Er bestaat zoveel goede metal en dan staat die Slay0r bagger in de Top 2000. Bijzonder ergerlijk.

Ik ben ook geen Slayer fan maar vind het als metal liefhebber wel vet dat ze erin staan. Ergerlijk absoluut níet in ieder geval.

jordidj1 schreef:
Haha, zo jammer dit. Ik zat met m'n huisgenoot en twee vrienden (best wel gay maar super aardig) van hem Top 2000 te kijken. Discussies gehad waar Lady Gaga, Dua Lipa en Spice Girls in de lijst staan en vooral waarom Britney Spears NIET.
Gaan ze nu Prince Charming kijken, moet ik jammer genoeg hun reactie missen op Slayer

Stem volgend jaar dan mee op Everytime.

Één van de mooiste liedjes ooit dit. Jesus to a Child.

Mwoah...

Onweerwolf
Ja, George heeft toch wel een hele reeks betere nummers gemaakt.

Nou, een hele reeks is ook weer overdreven. Maar een aantal toch wel.

Careless Whisper > Jesus to a Child.

Heerlijk die Dave grohl drum fills!

Had Heart of Gold eigenlijk wel als hoogste notering van Neil Young verwacht. In ieder geval wel boven Rockin in the Free World

En wat voor eentje.

vielip schreef:
Nou, een hele reeks is ook weer overdreven. Maar een aantal toch wel.

Ik denk dat ik ook wel een aan reeksje kan worden, ik vind deze vooral errug saai

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.