Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2020, 19:54 uur
Deze overgang van a-ha naar Slayer is toch wel de mooiste van de hele top 2000 

2
geplaatst: 30 december 2020, 19:57 uur
Haha, zo jammer dit. Ik zat met m'n huisgenoot en twee vrienden (best wel gay maar super aardig) van hem Top 2000 te kijken. Discussies gehad waar Lady Gaga, Dua Lipa en Spice Girls in de lijst staan en vooral waarom Britney Spears NIET.
Gaan ze nu Prince Charming kijken, moet ik jammer genoeg hun reactie missen op Slayer
Gaan ze nu Prince Charming kijken, moet ik jammer genoeg hun reactie missen op Slayer

0
geplaatst: 30 december 2020, 19:57 uur
Zo, nu kan ik met een gerust hart overschakelen naar a go go.
1
geplaatst: 30 december 2020, 19:58 uur
Angel of Death is echt met afstand het slechtste nummer uit de top 2000.
4
geplaatst: 30 december 2020, 19:59 uur
chevy93 schreef:
Haha welnee joh. Als je het dan toch in die hoek wil zoeken, noem dan die cover van The Sound of Silence.
0
Titmeister schreef:
Haha welnee joh. Als je het dan toch in die hoek wil zoeken, noem dan die cover van The Sound of Silence.
(quote)
Om er maar eens 1 te noemen inderdaad!
4
chevy93 schreef:
Dat is Hoe Het Danst al
0
geplaatst: 30 december 2020, 20:00 uur
Titmeister schreef:
Nee, zelfs dat gedrocht is nog zeker drie punten beter dan de non-muziek van Slayer.(quote)
1
geplaatst: 30 december 2020, 20:03 uur
0
geplaatst: 30 december 2020, 20:04 uur
Totaal niet mijn genre maar Slayer was wel even grappig. De lijst wordt naar het einde toe wat "gewoontjes" dan ga je dit meer op prijs stellen denk.
1
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2020, 20:05 uur
Titmeister schreef:
(quote)
Die is echt 100 keer beter.
Er bestaat zoveel goede metal en dan staat die Slay0r bagger in de Top 2000. Bijzonder ergerlijk.
0
geplaatst: 30 december 2020, 20:06 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Nee, zelfs dat gedrocht is nog zeker drie punten beter dan de non-muziek van Slayer. Daar gaan we het zeker niet over eens worden. Ik ben geen metalfan en ook zeker geen Slayer-fan, maar ik vind Angel of Death echt vele malen beter en een hele verademing t.o.v. al die sentimentele ballads met simpele piano- of gitaarmotiefjes die 70% vd top 2000 beslaan...
2
geplaatst: 30 december 2020, 20:06 uur
Titmeister schreef:
Of alles van Volbeat.(quote)
0
geplaatst: 30 december 2020, 20:08 uur
Onweerwolf schreef:
Er bestaat zoveel goede metal en dan staat die Slay0r bagger in de Top 2000. Bijzonder ergerlijk.
(quote)
Ik ben ook geen Slayer fan maar vind het als metal liefhebber wel vet dat ze erin staan. Ergerlijk absoluut níet in ieder geval.
4
geplaatst: 30 december 2020, 20:18 uur
jordidj1 schreef:
Haha, zo jammer dit. Ik zat met m'n huisgenoot en twee vrienden (best wel gay maar super aardig) van hem Top 2000 te kijken. Discussies gehad waar Lady Gaga, Dua Lipa en Spice Girls in de lijst staan en vooral waarom Britney Spears NIET.
Stem volgend jaar dan mee op Everytime.

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2020, 20:45 uur
Ja, George heeft toch wel een hele reeks betere nummers gemaakt.
0
geplaatst: 30 december 2020, 20:47 uur
Nou, een hele reeks is ook weer overdreven. Maar een aantal toch wel.
0
geplaatst: 30 december 2020, 21:39 uur
Had Heart of Gold eigenlijk wel als hoogste notering van Neil Young verwacht. In ieder geval wel boven Rockin in the Free World
0
geplaatst: 30 december 2020, 21:42 uur
vielip schreef:
Ik denk dat ik ook wel een aan reeksje kan worden, ik vind deze vooral errug saai
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.