Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 27 december 2023, 21:23 uur
johan de witt schreef:
Nooit van deze Queen gehoord, waar komt die vandaan?
Nooit van deze Queen gehoord, waar komt die vandaan?
Made in Heaven. Maar toen was hij al dood, dus hebben ze van demos van een minuutje of zo 'volwaardige' nummers gemaakt. Zo ook you don't fool me.
Natuurlijk dikke nummer 1, want dubbele DAB.
2
geplaatst: 27 december 2023, 21:23 uur
Dus, dit was het? Een zinnetje en een paar piano-aanslagen?
Lippy Kids
Lippy Kids

1
geplaatst: 27 december 2023, 21:24 uur
Mijn Elbow fase heb ik ook al ruim 10 jaar achter me liggen...
1
geplaatst: 27 december 2023, 21:25 uur
zijn stem doet me denken aan die van de zanger van Cutting Crew
1
luigifort schreef:
Ik heb maar twee albums van ze, geniet er nog steeds van.
Kan ik van de twee Mumford and Sons albums niet zeggen.
1
Nou ja dat herken ik wel hoor, maar deze Elbow specifiek blijft wel erg mooi.
1
johan de witt schreef:
Het Elbow-kwartje is bij mij nog nooit gevallen…
Het Elbow-kwartje is bij mij nog nooit gevallen…
Ms als je bijna comateus bent

3
geplaatst: 27 december 2023, 21:27 uur
Over de homogeniteit-discussie die zonet voorbij kwam: is het niet een idee om een maximaal aantal nummers per artiest in te voeren? Vijftien nummers (of twintig, het gaat om het voorbeeld) van hofleveranciers The Stones, Queen en Beatles zijn mijns inziens voldoende om de fans aan hun trekken te laten komen. Daarnaast zorg je er op deze manier voor dat de kans groter wordt dat er meer vers bloed de Top2000 binnensijpelt.
Aan de andere kant beperk je hiermee natuurlijk wel de keuzevrijheid van de stemmer, maar als het van te voren bekend is dat er maximaal twintig nummers per artiest mee kunnen doen, dan vallen de nummers met de minste stemmen gewoon af. Best fair, lijkt me.
Dit is slechts een gedachtespinsel waar ik wel eens over na heb gedacht. Ik vind het eigenlijk niet zo'n gek idee...
Aan de andere kant beperk je hiermee natuurlijk wel de keuzevrijheid van de stemmer, maar als het van te voren bekend is dat er maximaal twintig nummers per artiest mee kunnen doen, dan vallen de nummers met de minste stemmen gewoon af. Best fair, lijkt me.
Dit is slechts een gedachtespinsel waar ik wel eens over na heb gedacht. Ik vind het eigenlijk niet zo'n gek idee...
0
geplaatst: 27 december 2023, 21:28 uur
Ironisch genoeg is de oudste hit van BEP nog de meest frisse. Zeker dat wat zo rond 2008-2009 uit kwam is hopeloos gedateerd (hoe hard ze ook I'm so 3008 riepen).
0
geplaatst: 27 december 2023, 21:28 uur
TAFKAP schreef:
zijn stem doet me denken aan die van de zanger van Cutting Crew
Serieus? Die heeft een toch iets hogere stem?zijn stem doet me denken aan die van de zanger van Cutting Crew
1
geplaatst: 27 december 2023, 21:29 uur
luigifort schreef:
Deze altijd superirritant gevonden...
A can of beans or blackeyed peas
Some Nescafe and ice
1
ABDrums schreef:
Over de homogeniteit-discussie die zonet voorbij kwam: is het niet een idee om een maximaal aantal nummers per artiest in te voeren? Vijftien nummers (of twintig, het gaat om het voorbeeld) van hofleveranciers The Stones, Queen en Beatles zijn mijns inziens voldoende om de fans aan hun trekken te laten komen. Daarnaast zorg je er op deze manier voor dat de kans groter wordt dat er meer vers bloed de Top2000 binnensijpelt.
Zeker geen gek idee! Ik stem voor

1
luigifort schreef:
Helemaal mee eens, hoewel ik op de één of andere manier de tekst wel helemaal ken. Geen idee hoe.
0
geplaatst: 27 december 2023, 21:32 uur
Waarom nou specifiek dit SiSo-liedje is blijven hangen is me wel een raadsel..
4
geplaatst: 27 december 2023, 21:33 uur
Zometeen olivia rodrigo, heb wel een zwak voor haar muziek.
En omdat ze op mn vriendin lijkt, maar dan met zwart haar

3
geplaatst: 27 december 2023, 21:34 uur
Juul1998B schreef:
Lucky guy

1
geplaatst: 27 december 2023, 21:35 uur
ABDrums schreef:
Over de homogeniteit-discussie die zonet voorbij kwam: is het niet een idee om een maximaal aantal nummers per artiest in te voeren?
Over de homogeniteit-discussie die zonet voorbij kwam: is het niet een idee om een maximaal aantal nummers per artiest in te voeren?
Misschien een goed voorstel voor de MuMeLadder

3
1
Die zingt wat hoger. Maar in de hogere stukken vond ik die zanger van Elbow zijn stem echt op die van Nick van Eede van Cutting Crew lijken
4
geplaatst: 27 december 2023, 21:36 uur
Drivers License is een prima liedje en staat eigenlijk gewoon aan de lage kant.
0
geplaatst: 27 december 2023, 21:37 uur
Niet mijn ding dit, maar wel een prima song inderdaad. Had wat mij betreft zeker hoger mogen staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.