Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
3
geplaatst: 27 december 2023, 22:26 uur
Dirruk schreef:
The Smiths hebben dit jaar 2 noteringen erbij gekregen. Nu dus Het Lichtje, Bigmouth, How Soon, Charming Man en Heaven Knows.....
Ik zou geen nummer van hun kunnen verzinnen die er nog bij moet in de Top 2000 . Als je het puur commercieel bekijkt.
The Smiths hebben dit jaar 2 noteringen erbij gekregen. Nu dus Het Lichtje, Bigmouth, How Soon, Charming Man en Heaven Knows.....
Ik zou geen nummer van hun kunnen verzinnen die er nog bij moet in de Top 2000 . Als je het puur commercieel bekijkt.
Panic idd, wellicht Girlfriend in a Coma nog.
Ze scoren overigens goed dit jaar, toch een kleine DAB voor Andy Rourke?
4
geplaatst: 27 december 2023, 22:29 uur
Als alle door Morrissey gewenste DABs werkelijkheid zouden worden, zou het flink dringen in de top worden

6
geplaatst: 27 december 2023, 22:31 uur
Eigenlijk moeten ze een uur plannen met Limp Bizkit, The Script, Creed, Kane , The Eagles en Dire Straits als ik naar bed moet. Ik moet morgen nog werken. Daarna vrij tot nieuwjaar.
0
geplaatst: 27 december 2023, 22:34 uur
starbright boy schreef:
Eigenlijk moeten ze een uur plannen met Limp Bizkit, The Script, Creed, Kane , The Eagles en Dire Straits als ik naar bed moet. Ik moet morgen nog werken. Daarna vrij tot nieuwjaar.
Dan blijf ik op hoor

Creed is meesterlijk man.
0
geplaatst: 27 december 2023, 22:35 uur
Is dit een moderne versie van I Used To Love H.E.R. ? Nooit bij stilgestaan.
1
geplaatst: 27 december 2023, 22:37 uur
Het probleem met dit soort nummers is dat ze allemaal hetzelfde klinken, dus 1 ervan in de top 2000 is wel genoeg...
1
geplaatst: 27 december 2023, 22:38 uur
Martijn Jonkers schreef:
Heb nu al zin in 1108.
Heb nu al zin in 1108.
Absoluut, überclassic. Tis dat hier in huis iedereen al slaapt, dus het volume laag moet blijven...
5
Onweerwolf
Ik draaide een keer Creed en daarna moesten al mijn luidsprekers in therapie.
0
Top 2000 en Grammy's zijn het eens: Macklemore > Kendrick Lamar.
7
geplaatst: 27 december 2023, 22:43 uur
Ich bin wie du moet ALTIJD in de top 2000 blijven!!!
Overigens is dat nummer veel bekender hier (en in Belgie) dan in Dutsland.
Overigens is dat nummer veel bekender hier (en in Belgie) dan in Dutsland.
1
geplaatst: 27 december 2023, 22:43 uur
starbright boy schreef:
The Eagles en Dire Straits horen niet in dit rijtje thuis (oneindig veel beter) maar Nickelback mag er wel bijgevoegd worden.
1
geplaatst: 27 december 2023, 22:44 uur
Kan iemand een lijstje maken van wat er nou allemaal objectief kut is? Ik houd het niet meer helemaal bij, ik heb al:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
2
geplaatst: 27 december 2023, 22:44 uur
Hohoho, die laatste 2 klopt niet...
En ik hoop dat Sophie R.E.M. nog eens covert
En ik hoop dat Sophie R.E.M. nog eens covert

5
geplaatst: 27 december 2023, 22:45 uur
Ich Bin Wie Du 
Ooit nog eens geplaybackt in een karaokebar in Zavel ( Brussel ).

Ooit nog eens geplaybackt in een karaokebar in Zavel ( Brussel ).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.