Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2023, 09:21 uur
Het valt mij nu pas op hoe sterk de melodie I Just Can't Help Believin' (wat natuurlijk sowieso een cover is) op Suzanne van Leonard Cohen lijkt 

0
geplaatst: 28 december 2023, 09:30 uur
Gretz schreef:
Nee joh
Maar volgend jaar is alles anders. Ik voel het aan m’n water dat de eerstvolgende pushactie voor Eefje succesvol staat zijn
Voorspel dat Sophie Straat dit traject wel 2x zo snel volbrengt. Die gaat in 2026 of 2027 debuteren.
(quote)
Nee joh

Maar volgend jaar is alles anders. Ik voel het aan m’n water dat de eerstvolgende pushactie voor Eefje succesvol staat zijn
Voorspel dat Sophie Straat dit traject wel 2x zo snel volbrengt. Die gaat in 2026 of 2027 debuteren.
Wie?
5
geplaatst: 28 december 2023, 09:34 uur
Foute smartlap waarvan Gretz is aangepraat dat ie het goed moet vinden. Mijn advies: niet opzoeken.
1
geplaatst: 28 december 2023, 09:35 uur
Almost Cut My Hair met die geweldige stem van David Crosby. Fantastisch dat dit er nog in mag staan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 09:52 uur
Gretz schreef:
Dan heb ik nu wel een hamvraag: hoe hoog staat Rood in je Nederlandstalige Top 100 aller tijden?
(quote)
Dan heb ik nu wel een hamvraag: hoe hoog staat Rood in je Nederlandstalige Top 100 aller tijden?
Pfoe, de top 100 zou 'ie niet halen, de top 200-300 wel
0
geplaatst: 28 december 2023, 09:54 uur
Komt in de buurt, maar dat moet zijn This House is Empty Now (met Burt Bacharach). Je weet toch.
3
geplaatst: 28 december 2023, 10:15 uur
Bökkers is ook objectief kut. Samen met 7 Years en Hoe Het Danst in de flop 10.
1
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:17 uur
Joren999 schreef:
Geen idee van wie of wat 7 years is maar ik ben het met je eens.
(Kan ook niet anders aangezien het objectief is)
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:19 uur
Ik luisterde vanochtend naar een stukje T2000 uit 2019 en hoorde daar ene Tom Odell die ergens rond de 300 stond en die nu al dik top 100 staan zag ik.
Dat gaat ook ver.
Dat gaat ook ver.
2
geplaatst: 28 december 2023, 10:19 uur
Joren999 schreef:
Eens. Ik snap nog wel dat het aantrekkelijk is om iemand in je eigen dialect te horen zingen, maar dit is toch een flauw aftreksel van wat sowieso al niet een heel enerverend nummer is. Wat moet die troep in de Top 2000?
Gelukkig nu Cohen, al is het mij een raadsel waarom deze degelijke middenmoter uit zijn genre ongeveer 1000 plekken boven Famous Blue Raincoat staat...
3
geplaatst: 28 december 2023, 10:20 uur
Cohen in deze fase doet me altijd denken aan de walkmen van vroeger als de batterijen leeg begonnen te raken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:20 uur
Oh die, maar dat is gewoon een leuk en lief liedje. Joren, ik wil mijn like terug. 

0
geplaatst: 28 december 2023, 10:21 uur
Leonard cohen vind ik altijd zo kitscherig en gemaakt, bahh
Next
Next

0
geplaatst: 28 december 2023, 10:21 uur
Die krijg je niet terug. Het enige wat kan is dat ik nu je like niet meer wil 

0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:24 uur
Wat vinden we hier eigenlijk van Sam Fender? Wat mij betreft wel een van de matigste dingen die mensen mijn eigen hitlijstje binnen hebben geduwd, om onbegrijpelijke redenen.
1
geplaatst: 28 december 2023, 10:26 uur
Onweerwolf schreef:
Wat vinden we hier eigenlijk van Sam Fender? Wat mij betreft wel een van de matigste dingen die mensen mijn eigen hitlijstje binnen hebben geduwd, om onbegrijpelijke redenen.
Seventeen Going Under is een van de beste nummers in de afgelopen 10 jaar

0
geplaatst: 28 december 2023, 10:26 uur
Sam Fender vind ik ontzettend lege muziek. Niet heel slecht, maar raakt mij echt voor geen centimeter.
Another Love vind ik dan wel weer een mooi nummer.
Ga eens heel snel Songs of Love and Hate luisteren en daarna je mond spoelen
Another Love vind ik dan wel weer een mooi nummer.
Ga eens heel snel Songs of Love and Hate luisteren en daarna je mond spoelen

0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:28 uur
H/et zijn wel allemaal van die nieuwerwetse mainstreamsiso's. Als ze al binnenshuis een mutsje dragen dan is het er eentje van de HEMA.
0
geplaatst: 28 december 2023, 10:31 uur
Sam fender vind ik dan juist weer een zeer welkome nieuwe artiest. Eentje die mij juist wel raakt 

1
geplaatst: 28 december 2023, 10:33 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 10:42 uur
Oei, misschien blijkt Sam Fender wel het ultieme criterium om te bepalen of iemand smaak heeft of niet.
Wat vindt Fout Ventje van Sam F?
En Geertz?
Wat vindt Fout Ventje van Sam F?
En Geertz?
0
geplaatst: 28 december 2023, 10:43 uur
Seventeen Going Under is voor mij typisch een 6,5. Aardig, maar het doet me weinig.
2
geplaatst: 28 december 2023, 10:46 uur
Komt toch altijd weer als een mokerslag binnen, deze Cohen.
0
Speciaal voor Juul1998B, nog een keer Cohen. Nu overigens wel een van zijn toppers.
Hierna het enige leuke Bon Jovi-nummer.
Hierna het enige leuke Bon Jovi-nummer.
1
Joren999 schreef:
Ik zag gisteren een discussie over 7 years. Voor iedereen die nog twijfelt of dit daadwerkelijk het slechtste nummer uit de lijst is (het antwoord is 'ja'), deze video legt goed uit waarom dat zo is: (embed)
Ben er eindelijk aan toe gekomen om deze video te bekijken. Ik was al bekend met deze YouTuber, maar hij levert hier toch wel een fantastische fileersessie af van een wanstaltig nummer.Ik zag gisteren een discussie over 7 years. Voor iedereen die nog twijfelt of dit daadwerkelijk het slechtste nummer uit de lijst is (het antwoord is 'ja'), deze video legt goed uit waarom dat zo is: (embed)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.