Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2023, 10:48 uur
Titmeister schreef:
Speciaal voor Juul1998B, nog een keer Cohen. Nu overigens wel een van zijn toppers.
Hierna het enige leuke Bon Jovi-nummer.
Speciaal voor Juul1998B, nog een keer Cohen. Nu overigens wel een van zijn toppers.
Tja, ik zal nooit een fan worden zullen we maar zeggen.
Bon jovi! Blijft een guilty pleasure!
0
geplaatst: 28 december 2023, 10:48 uur
Titmeister schreef:
Fout, ze hebben 2 leuke. Ik hoor Living on a Prayer nog liever eigenlijk

1
geplaatst: 28 december 2023, 10:49 uur
Ja die kan er ook nog wel mee door idd. Maar als me echt wil martelen, moet je iets als Always opzetten

4
geplaatst: 28 december 2023, 10:58 uur
Ik ben ooit als moderator van een forum geband omdat ik het gore lef had te beweren dat The Beatles objectief beter waren dan Bon Jovi.
0
geplaatst: 28 december 2023, 11:10 uur
Objectief, subjectief ... alleen technische vaardigheid kun je objectief beoordelen (maar dat vind ik niet zo erg belangrijk).
Wat wel een feit is dat The Beatles origineler en veelzijdiger waren dan Bon Jovi (die hoe langer hoe meer de automatische piloot hanteerde).
Always vind ik wel een draak zoals The Beatles nooit hebben uitgebracht.
Wat wel een feit is dat The Beatles origineler en veelzijdiger waren dan Bon Jovi (die hoe langer hoe meer de automatische piloot hanteerde).
Always vind ik wel een draak zoals The Beatles nooit hebben uitgebracht.
2
geplaatst: 28 december 2023, 11:15 uur
Ach ja, muziekbeleving is per definitie subjectief. Behalve een paar dingen die objectief kut zijn. Joren999 houdt het lijstje bij.
Dit is dan weer mijn favo Police; simpel en effectief.
Dit is dan weer mijn favo Police; simpel en effectief.
2
geplaatst: 28 december 2023, 11:20 uur
Het intro van dat nummer van Eros&Tina belooft altijd veel meer dan dat wat volgt 

1
geplaatst: 28 december 2023, 11:22 uur
Joren999 schreef:
Ach net te laat voor Move on Up..
Ik zag gisteren een discussie over 7 years. Voor iedereen die nog twijfelt of dit daadwerkelijk het slechtste nummer uit de lijst is (het antwoord is 'ja'), deze video legt goed uit waarom dat zo is: (embed)
Ik zag gisteren een discussie over 7 years. Voor iedereen die nog twijfelt of dit daadwerkelijk het slechtste nummer uit de lijst is (het antwoord is 'ja'), deze video legt goed uit waarom dat zo is: (embed)
In tijden niet zo gelachen, dank hiervoor

2
geplaatst: 28 december 2023, 11:27 uur
Wat een mooi nummer is deze So Long van Fischer-Z toch. Dit jaar weer eens op gestemd.
0
geplaatst: 28 december 2023, 11:28 uur
948 voor So Long. Opmerkelijk, want het nummer komt amper voorbij in 80s playlists op Spotify of dedicated radio stations.
1
geplaatst: 28 december 2023, 11:28 uur
0
geplaatst: 28 december 2023, 11:30 uur
Nou, bij de Wasbeer gaat hij maar weer af. Zeeland is met Blof, Danny Vera en Racoon wel behoorlijk 'goed' vertegenwoordigd. Wat zit er daar in het water?
2
geplaatst: 28 december 2023, 11:33 uur
0
geplaatst: 28 december 2023, 11:50 uur
In de categorie 'Nutteloze covers': Wat doet deze versie van My Way in de lijst?
1
geplaatst: 28 december 2023, 11:50 uur
Live, Skunk Anansie, K's Choice, allemaal van die jaren 90 Pinkpop B- garnituur. Destijds ook al waardeloos. Gewoon allemaal eruit en de lijst zal een stuk beter zijn!
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 11:52 uur
Ik heb goede herinneringen aan Skunk Anansie en K's Choice op Pinkpop.
0
geplaatst: 28 december 2023, 11:56 uur
Best aardige muziek, ik luister daar liever naar dan naar een arcade fire.
4
geplaatst: 28 december 2023, 12:04 uur
Titmeister schreef:
Ach ja, muziekbeleving is per definitie subjectief. Behalve een paar dingen die objectief kut zijn. Joren999 houdt het lijstje bij.
Ja, komt ie hoor:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Kane
Meau
Adele
7 Years (meer specifiek: objectief een zeiknummer)
Goo Goo Dolls
Imagine Dragons
De Waarheid
Ed Sheeran
Hoe Het Danst
Twee dingen die ik niet kan achterhalen (Juul1998B en ABDrums, als jullie het van vannacht nog kunnen specificeren?)
Bökkers
Chef'Special
Voel je vrij om dingen toe te voegen.
1
geplaatst: 28 december 2023, 12:07 uur
Joren999 schreef:
Haha, retegoed!
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:10 uur
Joren999 schreef:
Ja, komt ie hoor:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Kane
Meau
Adele
Goo Goo Dolls
Imagine Dragons
De Waarheid
Ed Sheeran
Hoe Het Danst
Twee dingen die ik niet kan achterhalen (Juul1998B en ABDrums, als jullie het van vannacht nog kunnen specificeren?)
Bökkers
Adele? Bedoelde je Chef'Special toevallig?(quote)
Ja, komt ie hoor:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Kane
Meau
Adele
Goo Goo Dolls
Imagine Dragons
De Waarheid
Ed Sheeran
Hoe Het Danst
Bökkers
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.