Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 29 december 2023, 19:39 uur
Denk je dat dit het beslissende duwtje richting top 100 is Gretz?
1
geplaatst: 29 december 2023, 19:42 uur
Het café reageerde niet heel erg overtuigd. Moet zeggen, ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar the National en ik hebben geen klik.
2
geplaatst: 29 december 2023, 19:45 uur
Unfinished Sympathy hoort zeker bij de top 20 van de nummers die in de lijst staan. Vreemd dat ie zo laag staat
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 19:46 uur
Coma Cat schreef:
Unfinished Sympathy hoort zeker bij de top 20 van de nummers die in de lijst staan. Vreemd dat ie zo laag staat
US is objectief goddelijk.

1
geplaatst: 29 december 2023, 19:58 uur
Levels is een banger, gewoon goed geproduceerd. Die brengt me terug naar mijn stapdagen, ieder weekend wel gehoord deze
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:05 uur
Het komende uur is trouwens wel heel erg goed, en dan wordt het ook nog gepresenteerd door Emmely!
1
geplaatst: 29 december 2023, 20:07 uur
Paar hele mooie hoogtepunten ja. Helaas ook een paar dieptepunten (Believer, All of Me en toch ook L.A. Woman).
1
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 20:15 uur
Joren999 schreef:
Paar hele mooie hoogtepunten ja. Helaas ook een paar dieptepunten
Paar hele mooie hoogtepunten ja. Helaas ook een paar dieptepunten
Het is net het echte leven Joren, maar daar kom je nog wel achter.
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:16 uur
Breek me de bek niet open.
Eens per jaar is The Final Countdown best geinig.
Eens per jaar is The Final Countdown best geinig.
3
geplaatst: 29 december 2023, 20:20 uur
MuMeLadderklassieker alert!
Exit Music blijft ontzettend mooi.
Exit Music blijft ontzettend mooi.
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:20 uur
Hopelijk is het café net zo verstild als ik. Altijd prachtig, mijn favoriete RH (en eigenlijk favo nummer overall) 

0
geplaatst: 29 december 2023, 20:21 uur
Joren999 schreef:
Paar hele mooie hoogtepunten ja. Helaas ook een paar dieptepunten (Believer, All of Me en toch ook L.A. Woman).
Toch eindigde LA woman een poos geleden nog op 1 in de Doors-meter.
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:22 uur
Het ligt volledig aan mij, ik kan gewoon niets met The Doors. Heb het geprobeerd maar het wordt hem niet. M.u.v. The End.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 20:25 uur
Joren999 schreef:
Het ligt volledig aan mij, ik kan gewoon niets met The Doors. Heb het geprobeerd maar het wordt hem niet. M.u.v. The End.
Voor iemand die meerdere CD's van The Doors in zijn kast heeft staan is dit niet zo leuk om te lezen.
Besef je dat wel?
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:25 uur
Mijn kinderen van 10 en 8 zijn dus helemaal lijp van Believer én Final Countdown. Doe ermee wat je wil.
Onweerwolf zal Ik ze opgeven ter adoptie?
Onweerwolf zal Ik ze opgeven ter adoptie?
1
geplaatst: 29 december 2023, 20:26 uur
Wat mij betreft ook, maar ik ben allang blij dat ie er sinds een paar jaar in staat.
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:27 uur
Onweerwolf schreef:
Voor iemand die meerdere CD's van The Doors in zijn kast heeft staan is dit niet zo leuk om te lezen.
Besef je dat wel?
Mijn excuses, ik heb geen CD van Tori Amos (wel aan mijn moeder gegeven), dus ik mag niets zeggen inderdaad.(quote)
Besef je dat wel?
2
geplaatst: 29 december 2023, 20:32 uur
Van All Of Me sterven mijn breincellen langzaam af. Wat een waardeloos dertien-in-een-dozijn nummer.
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:35 uur
Ik kan Imagine Dragons eigenlijk best goed hebben.....*Vlucht weg voor de hooivorken*
0
Gelukkig zijn daar Henk en Henk om de boel weer wat op te vrolijken.
0
Onweerwolf
ABDrums schreef:
Van All Of Me sterven mijn breincellen langzaam af. Wat een waardeloos dertien-in-een-dozijn nummer.
Ik vind All of Me een van de leukere, objectieve kutnummers.
1
0
geplaatst: 29 december 2023, 20:38 uur
Waarom heeft 'ie niet over Friesland getwijfeld vraag ik me dan af.
*beseft dat Friesland nu gebashed gaat worden*
*beseft dat Friesland nu gebashed gaat worden*
1
geplaatst: 29 december 2023, 20:44 uur
Dit is toch wel objectief het beste nummer van The Doors hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.