MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Guus Meeuwis is ook zeker objectief kut. Wat een enorm zaadnummer.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik voorspel een spannende finale voor de plotselinge erectiestoornis van JM versus REM ballads.
Oh, ik wilde juist Gijs Staverman niet onderschatten. Maar dat is misschien meer een oorzaak-gevolgkwestie.

Straks het meesterlijke Thinking of a Place!

Onweerwolf
Joren999 schreef:
(quote)
Oh, ik wilde juist Gijs Staverman niet onderschatten. Maar dat is misschien meer een oorzaak-gevolgkwestie.

Oh, ik dacht dat Gijs Staverman de bijnaam was van JM's erectie maar dan weet ik het ook niet zeker.

Hahahaha ik ken die hele Gijs niet. Is ze heet?

Nee, ik hoef geen weetjes over passenger te horen, geef me mijn War on Drugs!

Saaie band is dat geworden na Slave Ambient, Dire Straits is daar sex drugs en rock n roll mee vergeleken.

trebremmit schreef:
Saaie band is dat geworden na Slave Ambient, Dire Straits is daar sex drugs en rock n roll mee vergeleken.

Ik heb ze juist leren kennen met dit album. Ach het is eenieders goed recht af te haken bij een band als ze een richting in slaan die ze niet aanspreekt. Ik had dat bij Coldplay.

Die gasten bij de playback plek zijn wel leuk bezig trouwens hahahaha, leuk man!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Oh, ik dacht dat Gijs Staverman de bijnaam was van JM's erectie maar dan weet ik het ook niet zeker.

Nee, dat is Gijs Staafmixer.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)

Nee, dat is Gijs Staafmixer.

Die gaat zeker door voor de volgende ronde?

harm1985 schreef:
(quote)

Ik heb ze juist leren kennen met dit album. Ach het is eenieders goed recht af te haken bij een band als ze een richting in slaan die ze niet aanspreekt. Ik had dat bij Coldplay.

Coldplay is atijd al ruk geweest.

MuMeLadderklassieker alert!

Ik vind dit geen slecht nummer, maar U2 heeft betere nummers.

Ik vind dit geen leuk nummer, maar U2 heeft stommere nummers.

Onweerwolf
Ik weet niet over welk nummer het gaat maar als het over mijn favoriete U2 nummer gaat dan heeft U2 geen betere nummers maar wel stommere nummers.

Kramer schreef:
Ik vind dit geen leuk nummer, maar U2 heeft stommere nummers.

Dit. Mijn nummer laatst van de laatste Ladderfinale. Waar bij gezegd moet dat wrs de halve top 2000 daar nog onder was geëindigd.

Ik vind die U2 steeds minder stom worden.

Deze Kensington is het minst stom

Onweerwolf schreef:
Ik weet niet over welk nummer het gaat maar als het over mijn favoriete U2 nummer gaat dan heeft U2 geen betere nummers maar wel stommere nummers.
New Year's Day

Onweerwolf wat vind je van Mumford Horsepower?

Joren999 schreef:
Deze Kensington is het minst stom

Een vriend van mij heeft ooit een heel Lowlands-weekend dit refrein lopen zingen. Dat is objectief kut, kan ik je vertellen.

Ondanks dat ze een One Trick Pony zijn, is the Cave gewoon een banger.

Onweerwolf
Porcupine Head schreef:
(quote)
New Year's Day

U2's mooiste, alleen I Will Follow komt in de buurt van dit meesterwerk.

The Cure heb ik ook nooit zo goed begrepen, maar deze vind ik best wel leuk.

Toch zingen ze in gebruikelijk Engels.

Lullaby is by far hun mooiste
Slechts #581, wat een aanfluiting

Blijft genieten deze

Onweerwolf schreef:
(quote)

U2's mooiste, alleen I Will Follow komt in de buurt van dit meesterwerk.

New Year's day is ook absoluut mijn U2 Topper
Klem daarna....(van de eerste 3 regulaire albums+live t/m '83)
Gloria
I will Follow (Live)
Rejoice
Sunday Bloody Sunday (Live)

Onweerwolf
Gretz schreef:
Hele shift van Annemieke vanmiddag gemist (want ik was ) en dus ook o.a. Wilde Kim en Nena, The Passenger,

Ga de komende reclameblokken nog wel nodig hebben om alle persoonlijke faves nog even terug te horen.

Gelukkig is alles zo makkelijk terug te kijken tegenwoordig

@Onweerwolf, wist je dat de audiofiles met 1 klik te downloaden zijn? Hoef je zelf niet de gehele uitzending op te nemen

https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/PREPR_RA2_17393476.mp3
https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/PREPR_RA2_17393477.mp3
https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/PREPR_RA2_17393478.mp3
https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/PREPR_RA2_17393479.mp3

En dan de het getal op het eind met 1 nummer ophogen steeds.

Nou, vwb de Top 2000 heb ik een adresje van een kennis die ze altijd download, netjes hernoemt met de naam van de DJ's en de uitzendtijden en ze dan in zijn cloud zet waar ik toegang tot heb dus die download ik altijd mooi. Heb net gisteren binnen gehengeld.

Ik heb samen met hem en een aantal anderen een paar jaar terug eens bij Beeld en Geluid opnamens van oude T2000 uitzendingen gekocht dus ik heb daar wel een tegoed bij opgebouwd.

Voor andere NPO shizzle gebruik ik altijd de Video Downloadhelper plugin, die werkt wel maar vind ik vrij gaar en is geen gevalletje '1 klik download' dus ik hoor graag hoe jouw methode werkt.

The National in Top 2000 a Gogo!

Amigo is objectief kut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.