MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Titmeister schreef:
Heeft iedereen die op 20 januari 2017 voor het Capitool stond ook op deze gestemd, dat ie nog zo hoog staat?
Kryptonite is zo'n nummer dat goed wordt gevonden door mensen die zichzelf te goed vinden voor de Top 40, maar deze wel leuk vinden want zo lekker licht alternatief en dus tegendraads. Zie ook Take me to Church.

Borsato en een ode aan dochters, tja...

Mijn eigen dochters moeten vooral lachen om het feit dat veel mensen stemmen op Borsato die zijn dochters bezingt.

Trouwens, ik vind Is Dit Nu Later die ik net voorbij hoorde komen hetzelfde goedkope janksentiment, maar dit terzijde.

Vinden jullie metal ook het meest overrated genre in de Top 2000? Bijna alle metalplaten horen we op de laatste twee dagen? Zelfs de left overs van Metallica https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif

https://i.pinimg.com/736x/19/18/38/1918389d9d0ff41d441e0ed52a324ecf.jpg

RuudC kom er maar in

Oh, ik zou het plaatje juist andersom zetten. Er staan veel verschillende soorten rock in (classic, indie, new wave, bedenk het maar), maar qua metal staat er eigenlijk alleen Thrash metal in.

Wat is AC/DC toch vervelende muziek.

Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Hey, toen was ik in het café!

Mijn favoriete Dylan van mijn favoriete album van hem. Daarna nooit meer het niveau gehaald van Desire.

Overigens Like a Hurricane > Hurricane > Like a Rolling Stone.

Joren999 schreef:
(quote)
Hey, toen was ik in het café!

Café op 1e kerstdag

Hoe kan ik je spotten? Ga ik nu even snel in vliegensvlug tempo door de stream heen

Ik zal zelf even kijken, tussen 20:00-21:00 stond ik vrijwel vooraan (uur daarvoor stond ik achterin).

Gretz schreef:
Vinden jullie metal ook het meest overrated genre in de Top 2000? Bijna alle metalplaten horen we op de laatste twee dagen? Zelfs de left overs van Metallica (afbeelding)

(afbeelding)

RuudC kom er maar in

Komt omdat er vrij weinig metal in de keuzelijst staat, dus gaan al die metalfans, die alleen maar naar muziek met 'echte' instrumenten luisteren, massaal stemmen op de beperkte keus. Tel daarbij op de stemmers die erop stemmen omdat het wel de radio 2 vriendelijke AOR versie is van metal en je hebt dit resultaat.

Gretz schreef:
(quote)

Café op 1e kerstdag

Hoe kan ik je spotten? Ga ik nu even snel in vliegensvlug tempo door de stream heen
Op exact 8:00 wordt er geschakeld naar een vrouw, daar sta ik rechts van (wel vol in beeld haha).

Poison jeugdsentiment van toen ik met een paar vrienden dit op de basisschool ging playbacken tijdens een playbackshow voor de hele school. We stonden geprogrammeerd na K3.

Hier dus je eigen content te downloaden Joren999

Gretz schreef:
Top 2000 café-MP4s

Top 2000 - Dag 1 - 25 December

Top 2000 - Dag 1 - 25 December

Als er genoeg belangstelling gaat de uploader de andere dagen ook online zetten

Voorgaande jaren konden we ze zelf downloaden, maar dat gaat niet meer sinds de NPO de codes heeft veranderd

Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Emmely is een genot voor oor en oog. Niet alleen omdat het een mooie vrouw is, maar ook omdat ze volop staat te genieten van wat ze doet. Het is ook geen alledaagse schoonheid, ze heeft aan de ene kant iets zwoels en tegelijkertijd een aandoenlijke nerdy awkwardness.

Joren999 schreef:
(quote)
Op exact 8:00 wordt er geschakeld naar een vrouw, daar sta ik rechts van (wel vol in beeld haha).

Dat lachje van die vrouw en dan jouw reactie, goud !! https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Gretz schreef:
(quote)

Dat lachje van die vrouw en dan jouw reactie, goud !!
Volgens mij reageerde ik meer op de camera, die had een rode lamp die aan ging dus ik had een vermoeden dat die toen live was

Fathead schreef:
Mijn eigen dochters moeten vooral lachen om het feit dat veel mensen stemmen op Borsato die zijn dochters bezingt.

Dit nummer en Daughters. Wat een onverteerbaar mierzoete troep zeg. Samen met Butterfly Kisses.

Ik heb twee zoons. Met Father and Son heb ik overigens ook niks. En Old Man gaat niet over de relatie van vader en zoon.

Gretz schreef:
Hier dus je eigen content te downloaden Joren999

(quote)
30 GB, haha lekker hoor. Zet het direct op m'n netwerkschijf en ik zal het delen met mijn ouders die er ook waren.

Father and Son trek ik inderdaad ook niet.

Oh, op 16:30 worden we helemaal vol in beeld gebracht

Geef mij maar de Grateful Dead versie van Me and Bobby McGee:

Eens, fijn nummer. Sowieso ben ik wel een liefhebber van Tango in the Night.

Make You Feel My Love is een van de weinig verteerbare nummers van Adele, tekst is uiteraard van Bob D.

Rolling in the Deep is ook wel ok.

Gretz schreef:
De Kleine Leugentjes (afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)

Zou voor mij wel iets hoger mogen staan tov andere FMs

Mijn oudste vindt dit ook wel een lekker nummertje zei hij net.

Vind Fleetwood Mac een goede band, maar eerlijk gezegd voornamelijk de singles. Tusk, Mirage en Tango vind ik een erg lange zit.

Een van de vervelendste bijeffecten van de corona-pandemie is de revival van de carrière van Acda & de Munnik.

Gretz schreef:
De mooiste AdeM

Ze hebben nog slechtere??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.