MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
De enige acceptabele A&dM is:

Tis een mooi nummer, maar het verbaast me hoe hoog Linger staat. Alle Cranberries nummers staan op hun hoogste notering ooit.

Staat Linger zo hoog dankzij de DAB?

"ik kijk naar buiten door het raam". Dat was de beste openingszin die A en de M konden verzinnen.
Dus niet door de schuifpui of het gat in de gevel.

https://64.media.tumblr.com/df5f14faf051dd27a738379fcc5b7b5b/tumblr_nk1hiwpHAi1smsmqro1_500.gif

Alles van Cranberries staat er mijns inziens terecht. Nu nog iets van Dolores solo in de lijst

harm1985 schreef:
Staat Linger er in dankzij de DAB?
Linger stond er al in voor de DAB, maar sinds de dood van Dolores in 2018 stond Linger vaak in de lage top 500 regionen. Maar dit jaar stijgt dit nummer vrij rap.

Porcupine Head schreef:
Tis een mooi nummer, maar het verbaast me hoe hoog Linger staat. Alle Cranberries nummers staan op hun hoogste notering ooit.

harm1985 schreef:
Staat Linger zo hoog dankzij de DAB?

Nja, die is alweer 5 jaar geleden he.

Zombie heeft wel weer extra aandacht gekregen dankzij het WK afgelopen najaar

Mooi eenheidslied voor alle Ieren

Er waren tijden dat Adele 4x in de top 30 stond. Nu de hoogste op 185.

Eén van de beste beslissingen van Radio 2 is het afvoeren van die soloversie van Empire State of Mind. Dit heeft Jay-z nodig

Is dit nu wel de juiste versie van Empire State of Mind?

Joren999 schreef:
Eén van de beste beslissingen van Radio 2 is het afvoeren van die soloversie van Empire State of Mind. Dit heeft Jay-z nodig

Nu nog hetzelfde met Time to Say Goodbye, Clocks met BVSC en Somebody To Love (met of zonder George Michael). En Sound of Silence van Disturbed.

harm1985 schreef:
Is dit nu wel de juiste versie van Empire State of Mind?

Nja, die soloversie van Alicia is in ieder geval veel te saai, dan maar deze. Staat wel een pak te hoog

Nu een wat minder uur in mijn optiek, en het volgende uur vind ik ook niet echt geweldig. Reden genoeg om L.A. Woman van The Doors weer eens in z'n totaliteit te beluisteren. Johnny Marr zal het met mee eens zijn.

Zometeen 2x André Hazes, met tussendoor Waterloo als pleister op de wonde.

André Hazes (Sr. én Jr.) zijn ook objectief kut.

Gretz schreef:
(quote)

Waarom staat de Pauperwals van Van Inkel hier nog niet bij (afbeelding)

(afbeelding)
Is het objectief kut?

Ik hoor het echt niet in dat nummer van Ede Staal, het spijt me zeer...

Ik zou zelf zeggen, dit is gewoon de definitie van objectief kut.

Porcupine Head schreef:

Obligaat regio nummertje.

Volgens mij verbaasde ik me vorig jaar ook al, maar dit is toch ook gewoon belabberd slecht gezongen? Ik houd best van valse zang (Neutral Milk Hotel), maar dit is gewoon slecht...

Porcupine Head schreef:

Je komt wrs uit de verkeerde hoek van NL

Ik hoor hem nu pas voor het eerst. Vind het beter dan Bökkers en Lex Uiting, wel minder dan Daniel Lohues.

Je leert nog eens wat van die DJ's. Blijkt gewoon dat Running on Empty van Jackson Browne een live-album is. Staat dus gewoon al vele jaren verkeerd hier op MuMe!

The Load-Out/Stay blijf ik een mooi nummer vinden

GrafGantz schreef:
Je leert nog eens wat van die DJ's. Blijkt gewoon dat Running on Empty van Jackson Browne een live-album is. Staat dus gewoon al vele jaren verkeerd hier op MuMe!

Het is in principe een regulier album, maar alle nummers zijn live opgenomen

Titmeister schreef:
(quote)

Het is in principe een regulier album, maar alle nummers zijn live opgenomen

Dat geldt wel voor meer albums, de vraag is of dat het dan ook een live-album maakt. Zo ja, tijd voor een correctie?

Nu de hoogste stijger dit jaar en wat een fantastisch nummer is dat, zeg.

505!!

Arctic Monkeys. Gaap.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat geldt wel voor meer albums, de vraag is of dat het dan ook een live-album maakt. Zo ja, tijd voor een correctie?

Niet volgens de definitie van MuMe volgens mij, maar tis een beetje grijs gebied.

Onweerwolf
Titmeister schreef:
(quote)

Je komt wrs uit de verkeerde hoek van NL

Ik hoor hem nu pas voor het eerst. Vind het beter dan Bökkers en Lex Uiting, wel minder dan Daniel Lohues.

Ik woon al ruim 20 jaar in Groningen en ik hoor het ook niet. Die Staal wordt hier verafgood terwijl 'ie nog nooit een fatsoenlijk nummer heeft gemaakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:53 uur

geplaatst: vandaag om 21:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.