Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2023, 18:08 uur
Onweerwolf schreef:
Ruk De Wild staat al wel op de "REM Ballads en andere zaken die ook wel objectief kut zijn"-lijst, toch?
Nu wel. Zal vanavond weer een update geven.(quote)
Ruk De Wild staat al wel op de "REM Ballads en andere zaken die ook wel objectief kut zijn"-lijst, toch?
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:12 uur
Ik vind even tot hier helemaal niks aan. Tot zover deze mededeling.
1
geplaatst: 30 december 2023, 18:21 uur
Je moet wel een enorme zuurpruim zijn als je de start van dit uur niks vindt. Gewoon 3 bangers.
2
geplaatst: 30 december 2023, 18:23 uur
Dan zal ik wel een zuurpruim zijn. KISS vind ik wel geinig, maar geef mijn portie pompeuze prostaatrock van Meat Loaf maar aan Fikkie...
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:24 uur
Weer een nummer die het dit jaar niet redde om op mijn stemlijstje te verschijnen.
Silent Lucidity
Silent Lucidity

0
geplaatst: 30 december 2023, 18:24 uur
Ok, het is geen paradise by the dashboard light nee. Daar krijg je elk feest mee plat.
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:25 uur
Hoeveel mensen zouden hier per ongeluk op gestemd hebben, denkende dat het Queen was?
Of het aanzagen voor Comfortably Numb?
Of het aanzagen voor Comfortably Numb?
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2023, 18:29 uur
harm1985 schreef:
Hoeveel mensen zouden hier per ongeluk op gestemd hebben, denkende dat het Queen was?
Dat valt wel mee, denk ik. Silent Lucidity redt het wel op eigen kracht en zeer terecht. Een nummer met een grote emotionele betekenis voor mijn vrouw en mij. Kippenvel.
Het blijft toch een merkwaardig fenomeen hoe liedjes kunnen binnen komen tijdens de Top 2000.
4
geplaatst: 30 december 2023, 18:32 uur
Joren999 schreef:
BooH >>> PbtDL
BooH >>> PbtDL
Dat dan weer wel. Ik wil Paradise by the Dashboard Light, mede namens iedereen die daar de afgelopen 45 jaar tot in den treure mee is doodgegooid op elke dansvloer van Sexbierum tot Schubbekutteveen, graag bestempelen als objectief kut.
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:34 uur
Titmeister schreef:
Dat dan weer wel. Ik wil Paradise by the Dashboard Light, mede namens iedereen die daar de afgelopen 45 jaar tot in den treure mee is doodgegooid op elke dansvloer van Sexbierum tot Schubbekutteveen, graag bestempelen als objectief kut.
(quote)
Amen. Paradise by the Dashboard Light is objectief gezien ook een van de meest overschatte platen aller tijden in de Top 2000. Ik ken geen enkele andere lijst waar dit gedrocht op zoveel erkenning kan rekenen
1
geplaatst: 30 december 2023, 18:38 uur
Iedereen op de knieen op de dansvloer in het bier als dat schijtnummer weer werd gedraaid, en dan de aanstekers in de lucht. Kan in hetzelfde rijtje als Music van John Miles, muziek die verboden wordt als ik ooit aan de macht kom.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2023, 18:38 uur
Gretz schreef:
Amen. Paradise by the Dashboard Light is objectief gezien ook een van de meest overschatte platen aller tijden in de Top 2000. Ik ken geen enkele andere lijst waar dit gedrocht op zoveel erkenning kan rekenen
(quote)
13e in de QMusic Top 1000
15e in de Top 4000
42e in de Top 1000 van Veronica
Alleen in onze MuMeLadder wil het nog niet lukken

0
geplaatst: 30 december 2023, 18:40 uur
Silent Lucidity heeft ook wel wat weg van The Show Must Go On. Of zeg ik dan iets heel geks?
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:42 uur
Gelukkig niet. Hij is overigens ook voorzichtig op zijn retour in de Top 2000; in de beginjaren stond ie nog in de top 5.
Ook objectief kut; deze cover van GNR en dat ie 1250 plekken boven het superieure origineel staat...
0
geplaatst: 30 december 2023, 18:55 uur
Titmeister schreef:
(quote)
Dat is ook precies de enige plek waar ik dat nummer wel horen, dronken en op de dansvloer. Anders is het net als nuchter een Pizza Döner eten. Valt altijd tegen.
1
geplaatst: 30 december 2023, 19:00 uur
harm1985 schreef:
Dat is ook precies de enige plek waar ik dat nummer wel horen, dronken en op de dansvloer. Anders is het net als nuchter een Pizza Döner eten. Valt altijd tegen.
(quote)
Zelfs dronken op de dansvloer is het nummer een no-go.
0
geplaatst: 30 december 2023, 19:02 uur
harm1985 schreef:
(quote)
Ik ben vegetariër, dus Pizza Döner en PbtDL laat ik ook dronken graag aan me voorbij gaan

3
geplaatst: 30 december 2023, 19:02 uur
Jullie doen mee hieraan denken: Man met superieure muzieksmaak verziekt huisfeestje - speld.nl
2
geplaatst: 30 december 2023, 19:04 uur
harm1985 schreef:
Jullie doen mee hieraan denken: Man met superieure muzieksmaak verziekt huisfeestje - speld.nl
Ja, want mensen met een hekel aan PbtDL zijn uitsluitend mensen die Neutral Milk Hotel op een feestje draaien. Zit niks tussen

0
geplaatst: 30 december 2023, 19:07 uur
Of Sanctimony.
A propos, waarom staat deze niet in de lijst. Doet het ook altijd goed op feestjes:
A propos, waarom staat deze niet in de lijst. Doet het ook altijd goed op feestjes:
0
geplaatst: 30 december 2023, 19:08 uur
Ik heb weinig ervaring met het draaien van Sanctimony op feestjes. Misschien Onweerwolf.
0
geplaatst: 30 december 2023, 19:16 uur
Twee keer na elkaar U2. Helaas is alles na Achtung Baby objectief kut. Met uitzondering van Discoteque.
0
geplaatst: 30 december 2023, 19:20 uur
harm1985 schreef:
Twee keer na elkaar U2. Helaas is alles na Achtung Baby objectief kut. Met uitzondering van Discoteque.
Daar kunnen we elkaar dan in vinden. Al vind ik Achtung Baby ook matig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2023, 19:21 uur
Titmeister schreef:
Ik heb weinig ervaring met het draaien van Sanctimony op feestjes. Misschien Onweerwolf.
Sanctimony van?
0
geplaatst: 30 december 2023, 19:22 uur
Een of andere Litouwse metalband. Als jij het niet kent, moeten we denk ik EvilDrSmith inschakelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.