MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Zoals Bill Hicks ooit tegen een 'heckler' zei: Freebird, the mantra of the moron.

Why do people yell 'Play 'Freebird'' at concerts? | HowStuffWorks - people.howstuffworks.com

De laatste wals van dit jaar

Deze nacht eigenlijk de laatste echt goede uurtjes, op een dozijn nummers na is de top 150 maar een brave bedoeling met diepere dalen dan we tot nu hebben gezien.

catdog schreef:
De laatste wals van dit jaar

Ben weer thuis, eindelijk

Met de neus in de boter vallen met dat infantiele walsje

Gretz schreef:
(quote)

Ben weer thuis, eindelijk

Met de neus in de boter vallen met dat infantiele walsje

Deze week nog niet zo lang opgebleven, maar lult die van Inkel altijd door elk intro en outro heen. Hij vindt zichzelf wel enorm leuk in ieder geval.

Op m'n tweede muziekforum hebben we in de laatste Inkel-uren een drankspel, dus als ik hier iets minder aanwezig ben weten jullie hoe het komt

harm1985 schreef:
(quote)

Deze week nog niet zo lang opgebleven, maar lult die van Inkel altijd door elk intro en outro heen. Hij vindt zichzelf wel enorm leuk in ieder geval.

Ja, een egotripper eerste klas. Ook bij zo'n Kronenburg Park vindt ie het blijkbaar belangrijk om zelf een hele monoloog op te dreunen ipv een anekdote van een sympathieke luisteraar

Vandaar dat hij ook in de nacht zit? Zometeen mag hij weer even 22+ minuten zijn mond houden.

Gretz schreef:
Op m'n tweede muziekforum hebben we in de laatste Inkel-uren een drankspel, dus als ik hier iets minder aanwezig ben weten jullie hoe het komt

Legendarisch = drinken
Door intro/outro lullen = drinken
Afkap is atten
Schakelfout = drinken
Vrienden = drinken
Wals/walsje = drinken
Politiek statement (hij haalde Po E. Tin aan vanavond = drinken
Celeb bashing = drinken
Luisteraar bashen = drinken
Stom verhaal over liedje = drinken

harm1985 schreef:
Vandaar dat hij ook in de nacht zit? Zometeen mag hij weer even 22+ minuten zijn mond houden.

Echoes vind ik persoonlijk echt slaapverwekkend saai. Dat blokje moet ik gebruiken om andere nummers terug te luisteren, anders val ik zo in slaap

Als Jeroen tijdens Echoes met een pan slaat…

Onweerwolf
Ik hoor liever een prettig uitgesproken anekdote van Van Inkel dan het zoveelste jankmomentje van een om aandacht verlegen zittende luisteraar. Die luisteraar verhalen en dat kutcafé zijn wel de voornaamste redenen voor mij geweest om af te haken. Ooit, in 2005 of zo, waren verhalen van de luisteraar, voorgelezen door de DJ, wel een leuk idee maar inmiddels is dat echt te afgezaagd.

Gretz schreef:
(quote)

Legendarisch = drinken
Door intro/outro lullen = drinken
Afkap is atten
Schakelfout = drinken
Vrienden = drinken
Wals/walsje = drinken
Politiek statement (hij haalde Po E. Tin aan vanavond = drinken
Celeb bashing = drinken
Luisteraar bashen = drinken
Stom verhaal over liedje = drinken

Geert is zometeen helemaal bezopen

Onweerwolf
Subjectief kut hoor bovenstaande, ik wil niet verwaand overkomen.

Gretz schreef:
(quote)

Echoes vind ik persoonlijk echt slaapverwekkend saai. Dat blokje moet ik gebruiken om andere nummers terug te luisteren, anders val ik zo in slaap

Maar dan mis je hoe Jeroen bitterballen bakt en een frikadel eet!

Arrie schreef:
(quote)

Geert is zometeen helemaal bezopen

https://www.forumsmileys.nl
Eerst even deze goddelijke platen terugluisteren

0314. (0306) ABBA - Mamma Mia (1975)
0313. (0210) MEAU - Dat Heb Jij Gedaan (2021) [STEMPLAATGENOT]
0310. (0317) ABBA - The Day Before You Came (1982) [STEMPLAATGENOT]
0281. (0279) The Mamas & The Papas - California Dreamin' (1966)
0274. (0302) Alphaville - Forever Young (1984)
0263. (0441) Lana Del Rey - Video Games (2011) [STEMPLAATGENOT]

harm1985 schreef:
(quote)

Toch weer bij die pannen in de buurt

harm1985 schreef:
(quote)

Ik ben vegetariër, dus dat is maar goed ook https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Onweerwolf schreef:
Ik hoor liever een prettig uitgesproken anekdote van Van Inkel dan het zoveelste jankmomentje van een om aandacht verlegen zittende luisteraar. Die luisteraar verhalen en dat kutcafé zijn wel de voornaamste redenen voor mij geweest om af te haken. Ooit, in 2005 of zo, waren verhalen van de luisteraar, voorgelezen door de DJ, wel een leuk idee maar inmiddels is dat echt te afgezaagd.

Ik voel me niet aangesproken bij deze

Was voor mij pas de eerste keer dat ik een audiobericht naar Radio 2 instuurde, waar ze uiteindelijk 7 seconden van gebruikt hebben. Netjes de aankondiging van het beste nummer van de hele lijst gedaan (de rest van m'n anekdote vonden ze vast niet zo heel boeiend )

Ik denk dat je overigens wel een punt hebt Wolf. Er zijn genoeg verhalen van luisteraars die ook weer niet al teveel toevoegen.

Anyway, Van Inkel vind ik objectief kut. Hoe prettig z'n stemgeluid ook soms kan klinken

Gretz schreef:
(quote)

Was voor mij pas de eerste keer dat ik een audiobericht naar Radio 2 instuurde, waar ze uiteindelijk 7 seconden van gebruikt hebben. Netjes de aankondiging van het beste nummer van de hele lijst gedaan (de rest van m'n anekdote vonden ze vast niet zo heel boeiend )

Het beste nummer van de lijst komt in het volgende uur toch? Taytay.

Ken deze Eminem-classic van m'n eigen YouTube-video

Gretz schreef:
(quote)

Ik denk dat je overigens wel een punt hebt Wolf. Er zijn genoeg verhalen van luisteraars die ook weer niet al teveel toevoegen.

Anyway, Van Inkel vind ik objectief kut. Hoe prettig z'n stemgeluid ook soms kan klinken

Nou, ik weet nu dat het begin van Echoes klinkt alsof je in een onderzeeër zit.

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Het is gewoon vreselijke overkill aan zoet sentiment. Een individueel stukje is prima maar doe er maximaal 3 per dag ofzo.

Maar voorlezen > inspreken. Die ingesproken dingen trek ik echt heel slecht en de helft van de tijd versta ik er niets van. Had ik bij de V500 ook.

Van Inkel was vroeger echt een goede DJ, tegenwoordig is 'ie wat saai maar ik vind hem bij lange na niet zo vervelend als Staverman of De Wild.

catdog schreef:
(quote)

Het beste nummer van de lijst komt in het volgende uur toch? Taytay.

Haha juist, Bloodbuzz Ohio was slechts beste song voor 4 dagen en een beetje. Uiteraard is die ene TayTay de beste ooit (zie picca voor bewijs)

https://i.vgy.me/33IYSY.png

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het is gewoon vreselijke overkill aan zoet sentiment. Een individueel stukje is prima maar doe er maximaal 3 per dag ofzo.

Maar voorlezen > inspreken. Die ingesproken dingen trek ik echt heel slecht en de helft van de tijd versta ik er niets van. Had ik bij de V500 ook.

Van Inkel was vroeger echt een goede DJ, tegenwoordig is 'ie wat saai maar ik vind hem bij lange na niet zo vervelend als Staverman of De Wild.

Beetje zoals Olav Mol bij de F1. Vroeger best te pruimen, nu een overdreven schreeuwlelijk zonder zelfreflectie.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik wilde aanvankelijk ook gewoon tijdens het stemmen een stukje/anekdote bij Bloodbuzz Ohio meesturen. Maar het stemmen was nogal last minute werk, en ik wou het wel goed doen (lees: een tekst die precies lang genoeg is en voldoende opvalt). Dus lukte niet meer. En toen op de ochtend van 26 december het lumineuze gehad om dan maar een voicememo in te spreken, omdat enkel een sms'je ook een beetje schraal is. Uiteindelijk is het aan Leo en mezelf te danken dat ze eindelijk de lijst gehaald hebben Haha nee ik ga m'n eigen rol natuurlijk niet overschatten, maar alle beetjes helpen dus hebben mijn campagnes ook aan dit resultaat bijgedragen

Gretz schreef:
(quote)

Haha juist, Bloodbuzz Ohio was slechts beste song voor 4 dagen en een beetje. Uiteraard is die ene TayTay de beste ooit (zie picca voor bewijs)

(afbeelding)

Haha ohja die komt natuurlijk ook. Helaas lig ik dan al in mn mandje. Ik wacht nog ff op Anti-Hero en dan duik ik drin.

Echoes was weer een heerlijke luisterervaring. Nu even wat slapen na the Boxer. Half 6 gaat de wekker voor All Too well

Lol dat was wel een grappige Rinkeldekinkel-actie

royh schreef:
Echoes was weer een heerlijke luisterervaring. Nu even wat slapen na the Boxer. Half 6 gaat de wekker voor All Too well

Sleep well!! Zie je in de ochtend

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:39 uur

geplaatst: vandaag om 15:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.