MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Sleep well!! Zie je in de ochtend
Komt goed

catdog schreef:

Haha ohja die komt natuurlijk ook. Helaas lig ik dan al in mn mandje. Ik wacht nog ff op Anti-Hero en dan duik ik drin.

Juist, dan is Anti-Hero voor ruim 3 uur #BESTEOOOOOOOOIT

Heerlijk om straks weer alle zure reacties te lezen van OLM people die er geen drol van begrijpen
https://media4.giphy.com/media/MZiqcOmikf3VMVRhBs/giphy.gif

Café probeert er nog wat van te maken na Echoes.

The Boxer lekker verkloot door dat publieksgelal. Minpunten voor van Inkel, die ik normaliter prima kan hebben.

royh schreef:
The Boxer lekker verkloot door dat publieksgelal. Minpunten voor van Inkel, die ik normaliter prima kan hebben.

Terwijl je aan het drinken bent is dat stiekem nog best wel leuk.

Ik vond het voor even een vermakelijke sing-a-long, maar ging iets te lang door https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/emo.gif

Onweerwolf
Waar staat TaaiTaai's echte meesterwerk 'Never getting back together' eigenlijk?

like ever

Onweerwolf schreef:
Waar staat TaaiTaai's echte meesterwerk 'Never getting back together' eigenlijk?

like ever

Zo, en pitten voor mij. Tot morgen weer. Geniet nog van All Too Well voor mij.

catdog schreef:
Zo, en pitten voor mij. Tot morgen weer. Geniet nog van All Too Well voor mij.

Sleep well catdog

Gretz schreef:
Juist, dan is Anti-Hero voor ruim 3 uur #BESTEOOOOOOOOIT

Heerlijk om straks weer alle zure reacties te lezen van OLM people die er geen drol van begrijpen
Niet hele bevolkingsgroepen over 1 kam scheren, he G
Mij zul je niet horen, ze heeft zeker sterke nummers gemaakt.

Wat is dit voor rare versie van Atemlos? Is heel anders dan de versie die ik ken

Nu David en Victoria Beckham

Genieten met Ian Astbury & co.

Geert kom er maar in met je Straatgeest gifjes.

Smoke on the Water...dat intro en tevens outro

En dan Into My Arms ♡ er direct achteraan. Jullie kunnen me allemaal definitief afv(L)oeren hoor xx

https://64.media.tumblr.com/759795bf4114f966fdb98be5a9b02f20/tumblr_oyojsic9eB1u31ev2o1_400.gif

All Too Well volgend jaar in de top 100? Het zou zomaar kunnen. Plek 177 in 2023 is zonder meer verdiend. Complimenten aan de dame in de playback-hoek (flinke lap tekst )

Gretz schreef:
En dan Into My Arms ♡ er direct achteraan. Jullie kunnen me allemaal definitief afv(L)oeren hoor xx
Had nauwelijks beter gekund qua opvolging.

royh schreef:
All Too Well volgend jaar in de top 100? Het zou zomaar kunnen. Plek 177 in 2023 is zonder meer verdiend. Complimenten aan de dame in de playback-hoek (flinke lap tekst )

Ik was zoveel van het nummer aan het genieten dat het me niet lukte om nog een scherp oog op de stream te houden. Ga ik even terugkijken!

Gimme gimme gimme

Gretz schreef:
(quote)

Ik was zoveel van het nummer aan het genieten dat het me niet lukte om nog een scherp oog op de stream te houden. Ga ik even terugkijken!
Kwam af en toe in beeld. Gemakshalve ga ik er vanuit dat ze de hele lap tekst wel kende. De focus lag vooral op Desiree en het vriendschapskettinkjes maken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.