MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

Goedemorgen Geert, lekkere all-nighter gepulld?

Tit Jr. vond dat er wel weer genoeg geslapen was voor de nacht, dus we zijn er weer.

Titmeister schreef:
Goedemorgen Geert, lekkere all-nighter gepulld?

Tit Jr. vond dat er wel weer genoeg geslapen was voor de nacht, dus we zijn er weer.

Morning Heiko https://www.forumsmileys.nl

Yes, legendarische all-nighter

Nu even zoeken welke uren ik in de ochtend/middag het beste kan skippen. Anders ga ik het niet volhouden tot 2u in de nacht

Mijn favo Maiden. Vrouwlief zit nog niet echt te wachten op harde metal op dit tijdstip, dus het gaat op bescheiden volume helaas.

Opvallend trouwens dat The Number of the Beast er helemaal niet in staat. Invloed van de christelijke partijen op het publieke bestel?

Titmeister schreef:

Opvallend trouwens dat The Number of the Beast er helemaal niet in staat. Invloed van de christelijke partijen op het publieke bestel?

Ja, zal as usual wel niet op de keuzelijst staan. In de Snob staat ie wel al jaren in de Top 100

Jeanny toch objectief kut, iig de refreinen, of niet Joren999?

Yesterday is in al die jaren m'n favoriete Kever gebleven

Present voor Goodnight Saigon. Een hoogtepunt van 31 december. Als ik hem niet heb gehoord is m'n oudjaarsdag niet compleet.

Dirruk schreef:
Present voor Goodnight Saigon. Een hoogtepunt van 31 december. Als ik hem niet heb gehoord is m'n oudjaarsdag niet compleet.

Mooiste Billy Joel sowieso

ALs je een beetje pech hebt moet je komende jaren steeds vroeger opstaan om hem nog live mee te pakken

Je zal maar Keane-fan zijn en een wekker hebben gezet, wordt je favoriete band op verschrikkelijke wijze gesandwicht

https://i.ibb.co/w6csxw9/145-147.png

Titmeister schreef:
Jeanny toch objectief kut, iig de refreinen, of niet Joren999?
Nee maar nu staat ie wel op de lijst die ik vergeten ben up te daten

Aaah nee ik heb Pokėmon gemist RuudC banger

Iedereen die zegt een schijthekel te hebben aan Oasis, kan toch de volledige tekst van dit nummer ongegeneerd meeblêren. Objectieve banger wat mij betreft.

RuudC schreef:
(quote)

(afbeelding)

The truth? You can't handle the truth!

(Ok, andere film, maar wel Jack Nicholson).

Gretz schreef:
Wie kent er deze (vroege jaren) Top 2000-klassieker nog? Een single uit mijn geboortejaar (1989) dat gedurende de periode 1999-2004 4x genoteerd stond. Best een mooi duet imo. Het zat 3e kerstdag ook in de popquiz van El Ninjo, kon alleen niet snel genoeg op de naam van de zanger komen.

(embed)

Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much

Spuit 11, maar dit is een van mijn favo nummers ooit man.
Is ook best bekend. Raar dat zo lang niet in de lijst meer staat.

Dire Straits banger! Veel leuker dan Brothers in Arms

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.