Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2024, 18:10 uur
Weer baggerkwaliteit bij Purple Haze. Gebeurt helaas wel vaker bij jaren 60 nummers bij R2.
4
geplaatst: 25 december 2024, 18:18 uur
0
geplaatst: 25 december 2024, 18:26 uur
0
geplaatst: 25 december 2024, 18:34 uur
Waarom vindt iedereen Emmelie zo leuk? Ze is vooral knap. Haar teksten zijn vooral een combinatie van Wikipedia en Facebook-quotes.
2
geplaatst: 25 december 2024, 18:36 uur
laxus11 schreef:
En een meer dan prima LZ
En een meer dan prima LZ
Eén van de betere, Zwarte Hond is heerlijk.
0
geplaatst: 25 december 2024, 18:42 uur
Hier had ook What Is Love of Freed from Desire kunnen staan in plaats van een tenenkrommende Armin 

2
geplaatst: 25 december 2024, 18:44 uur
Over kinderkoortjes gesproken, waarom geen Jamie xx feat. The Avalanches - All You Children in de lijst der lijsten? 

0
geplaatst: 25 december 2024, 18:46 uur
https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcGxtbXd2eWN6djhnNHo2bXJraDBmZm10YnIwMmNsYjB4MmdidHI5cyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/tgCSGi6rPx8b621Z6i/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcGxtbXd2eWN6djhnNHo2bXJraDBmZm10YnIwMmNsYjB4MmdidHI5cyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/tgCSGi6rPx8b621Z6i/giphy.gif
1
geplaatst: 25 december 2024, 18:53 uur
1
geplaatst: 25 december 2024, 18:55 uur
Hier had ook The Hardest Part, Swallowed by the Sea of een van de andere betere albumtracks van x&y kunnen staan
0
geplaatst: 25 december 2024, 18:57 uur
Dit is natuurlijk veel te kort door de bocht. Emmely heeft ook een prettige stem, een geweldig enthousiasme, uitstraling en bovenal een grote passie voor muziek. Dat laatste kunnen lang niet alle Radio 2-dj’s zeggen
0
geplaatst: 25 december 2024, 19:01 uur
Gretz schreef:
Dit is natuurlijk veel te kort door de bocht. Emmely heeft ook een prettige stem, een geweldig enthousiasme, uitstraling en bovenal een grote passie voor muziek. Dat laatste kunnen lang niet alle Radio 2-dj’s zeggen
(quote)
Ze is vooral gezellig in het café, dat zie ik ook. Op de radio is ze heel inwisselbaar.
1
geplaatst: 25 december 2024, 19:02 uur
Gretz schreef:
Hier had ook The Hardest Part, Swallowed by the Sea of een van de andere betere albumtracks van x&y kunnen staan
Jij bewaart mijn Fix You verhaal tot 31/12? Had net zo goed van toepassing kunnen zijn op deze van X&Y.
Mijn twee (vrouwelijke) collega's hingen aan mijn lippen toen ik de extended edition vertelde van dat verhaal.
0
geplaatst: 25 december 2024, 19:03 uur
harm1985 schreef:
Jij bewaart mijn Fix You verhaal tot 31/12? Had net zo goed van toepassing kunnen zijn op deze van X&Y.
Mijn twee (vrouwelijke) collega's hingen aan mijn lippen toen ik de extended edition vertelde van dat verhaal.
(quote)
Om eerlijk te zijn ben ik inmiddels weer vergeten hoe je legendarische Fix You ook alweer ging. Dus ik kijk zeer zeker uit naar Oudejaarsavond:)
0
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2024, 19:04 uur
Fathead schreef:
Waarom vindt iedereen Emmelie zo leuk? Ze is vooral knap. Haar teksten zijn vooral een combinatie van Wikipedia en Facebook-quotes.
Ze is vrouw.
0
geplaatst: 25 december 2024, 19:05 uur
Fathead schreef:
Ze is vooral gezellig in het café, dat zie ik ook. Op de radio is ze heel inwisselbaar.
(quote)
Door het jaar heen luister ik niet zo heel. 3FM heeft nog wel betere vrouwelijke dj’s, zoals Vera Siemons
Hoe vonden jullie het Top 2000 debuut van Tannasz trouwens?
1
geplaatst: 25 december 2024, 19:10 uur
Fathead schreef:
Ik denk dat wel meevalt, het is vooral dat haar fans nogal veel en hard schreeuwen zeg maar...

Maar goed ik ga wel met haar afsluiten vandaag want het volgende blok is met Morad en die trek ik echt niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.