MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Weer baggerkwaliteit bij Purple Haze. Gebeurt helaas wel vaker bij jaren 60 nummers bij R2.

“De muzikale hoogmis”

Neil Diamond. Geweldige zanger...

TAFKAP schreef:
U2 was in de 80’s mateloos populair

Leerzaam topic dit.

Leuk liedje wel van Hozier, kende het niet!

Prima 1D toch wel

Waarom vindt iedereen Emmelie zo leuk? Ze is vooral knap. Haar teksten zijn vooral een combinatie van Wikipedia en Facebook-quotes.

En een meer dan prima LZ

laxus11 schreef:
En een meer dan prima LZ

Eén van de betere, Zwarte Hond is heerlijk.

Armin van Buuren: ik ga even wat anders doen.

Hier had ook What Is Love of Freed from Desire kunnen staan in plaats van een tenenkrommende Armin

Lekker nummer hoor!

Over kinderkoortjes gesproken, waarom geen Jamie xx feat. The Avalanches - All You Children in de lijst der lijsten?

Fathead schreef:

Ze is vooral knap.

Dit natuurlijk. De rest boeit geen hond...

Hier had ook The Hardest Part, Swallowed by the Sea of een van de andere betere albumtracks van x&y kunnen staan

vielip schreef:
(quote)

Dit natuurlijk. De rest boeit geen hond...

Dit is natuurlijk veel te kort door de bocht. Emmely heeft ook een prettige stem, een geweldig enthousiasme, uitstraling en bovenal een grote passie voor muziek. Dat laatste kunnen lang niet alle Radio 2-dj’s zeggen

Was dat nou Coldwerk, of Kraftplay?

Gretz schreef:
(quote)

Dit is natuurlijk veel te kort door de bocht. Emmely heeft ook een prettige stem, een geweldig enthousiasme, uitstraling en bovenal een grote passie voor muziek. Dat laatste kunnen lang niet alle Radio 2-dj’s zeggen

Ze is vooral gezellig in het café, dat zie ik ook. Op de radio is ze heel inwisselbaar.

Gretz schreef:
Hier had ook The Hardest Part, Swallowed by the Sea of een van de andere betere albumtracks van x&y kunnen staan

Jij bewaart mijn Fix You verhaal tot 31/12? Had net zo goed van toepassing kunnen zijn op deze van X&Y.

Mijn twee (vrouwelijke) collega's hingen aan mijn lippen toen ik de extended edition vertelde van dat verhaal.

De teletekst kersttrui

https://i.vgy.me/xz3Tes.jpg

harm1985 schreef:
(quote)

Jij bewaart mijn Fix You verhaal tot 31/12? Had net zo goed van toepassing kunnen zijn op deze van X&Y.

Mijn twee (vrouwelijke) collega's hingen aan mijn lippen toen ik de extended edition vertelde van dat verhaal.

Om eerlijk te zijn ben ik inmiddels weer vergeten hoe je legendarische Fix You ook alweer ging. Dus ik kijk zeer zeker uit naar Oudejaarsavond:)

Onweerwolf
Fathead schreef:
Waarom vindt iedereen Emmelie zo leuk? Ze is vooral knap. Haar teksten zijn vooral een combinatie van Wikipedia en Facebook-quotes.

Ze is vrouw.

Fathead schreef:
(quote)

Ze is vooral gezellig in het café, dat zie ik ook. Op de radio is ze heel inwisselbaar.

Door het jaar heen luister ik niet zo heel. 3FM heeft nog wel betere vrouwelijke dj’s, zoals Vera Siemons

Hoe vonden jullie het Top 2000 debuut van Tannasz trouwens?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ze is vrouw.
Staat ze al in de Top 2000?

Fathead schreef:

Ik denk dat wel meevalt, het is vooral dat haar fans nogal veel en hard schreeuwen zeg maar...

Maar goed ik ga wel met haar afsluiten vandaag want het volgende blok is met Morad en die trek ik echt niet.

Bangertje van Marvin, topplaat.

Ik ga ff met bier gooien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.