MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
itchy schreef:
Echt niemand houdt van Kensington.

Behalve dus half Nederland, want volgens mij zijn ze Nederlands recordhouder als het gaat om uitverkochte concerthallen/stadions

Hier heb ik trouwens ook nooit de charme van ingezien: heu-ho, still alive, heu.

aerobag schreef:
(quote)

Behalve dus half Nederland, want volgens mij zijn ze Nederlands recordhouder als het gaat om uitverkochte concerthallen/stadions

Precies, het blijft één groot mysterie.

Slowgaze schreef:
Hier heb ik trouwens ook nooit de charme van ingezien: heu-ho, still alive, heu.

Vreselijk nummer/geen leuke band.

itchy schreef:
Echt niemand houdt van Kensington.
Is dit het omgekeerde van het opmerkelijke feit dat duizenden mensen beweren bij een concert van Prince geweest te zijn terwijl er maar een paar honderd man in de betreffende concertzaal pasten?

chevy93 schreef:
(quote)
Is dit het omgekeerde van het opmerkelijke feit dat duizenden mensen beweren bij een concert van Prince geweest te zijn terwijl er maar een paar honderd man in de betreffende concertzaal pasten?

Blijkbaar

Gelukkig weer een nummer van Queen, begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen.

Bijna net zoveel Queen in deze lijst als Radiohead in de Ladder.

Heel vermakelijk dit geneuzel

Gelukkig lijkt het erop dat het met Mag Ik Dan Bij Jou langzaamaan achteruitgaat. Van mij mag het nog sneller.

Porcupine Head schreef:
Gelukkig lijkt het erop dat het met Mag Ik Dan Bij Jou langzaamaan achteruitgaat. Van mij mag het nog sneller.
Van mij ook. Toch al 50 plekken verloren ten opzichte van 2015 .

Onweerwolf
Jammer dat Claudia zo laag staat.

Is De boer dat is de keer’l al geweest?

Claudia de Breij en dan Rage Against the Machine. Diverser dan menig lijst hier.

jordidj1 schreef:
Is De boer dat is de keer’l al geweest?

Ja, heb ik vannacht perfect kunnen meten. Zelfs geen seconde van het intro hoeven te horen
(afbeelding)

Wat een brugklasband was Linkin Park toch.

Killing in the Name (zonder 'of' erachter Wouter!) en In the End, lekker blokje zo. Houd dit tempo en volume maar even vast!

Edit: Bridge Over Troubled Water, wat een contrast. Dat is ook wel weer de charme van de Top 2000.

Hier lekker afwisselen tussen Top, Snob en De Tijdloze

https://i.vgy.me/SH8zQW.jpg

Gretz schreef:
(quote)

Ja, heb ik vannacht perfect kunnen meten. Zelfs geen seconde van het intro hoeven te horen (afbeelding)

En vlak erachteraan Deurdonderen

In the End vind ik eigenlijk wel een lekker nummer. Mag dat dan een guilty pleasure heten?

Is toch ook een lekker nummer!? Guilty pleasures bestaan trouwens niet.

Oef, de beste Queen.
Deze mag ik wel graag horen, samen met TSMGO.

Ja, te veel Queen maar Innuendo! Man man

Eens, hier valt het wel op zijn plek!

Het is gewoon zonde dat er zoveel in staat, dat een prachtig nummer als dit een beetje ondergesneeuwd raakt.

vielip schreef:
(quote)

En vlak erachteraan Deurdonderen

Die kwam gelijk achter Kayleigh

Correct!

Surrender your Ego ! Be Free !!

Kunnen we BohRap niet omwisselen met deze? Zou in één klap het beste nummer van de top 10 zijn (ok, tweede plek, net na Black)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:50 uur

geplaatst: vandaag om 01:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.