Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2020, 16:55 uur
vigil schreef:
Ik heb een hoop gemist maar wat doet Kees de onderzoeksjournalist eigenlijk bij De Wild?
aandachtzoekerij net als RuudIk heb een hoop gemist maar wat doet Kees de onderzoeksjournalist eigenlijk bij De Wild?
2
geplaatst: 31 december 2020, 16:58 uur
Wacht, staan er nou 2 versies van Somebody to Love in de top 70?! Wat een armoe zeg 

2
geplaatst: 31 december 2020, 17:07 uur
jordidj1 schreef:
Lose Yourself is misschien wel het beste nummer van die hele top 2000. #jordistemplaat
Lose Yourself is misschien wel het beste nummer van die hele top 2000. #jordistemplaat
Datzelfde kan ik nu zeggen over Cold Little Heart

0
geplaatst: 31 december 2020, 17:08 uur
Nee hoor, er staan er 9. De hoogste op plek 2 en in totaal 35 in de lijst. Ongelooflijk hè?
1
geplaatst: 31 december 2020, 17:08 uur
jordidj1 schreef:
Wacht, staan er nou 2 versies van Somebody to Love in de top 70?! Wat een armoe zeg
Ach, er staan ook twee versies van The Sound of Silence in de top 25. Baas boven baas.Wacht, staan er nou 2 versies van Somebody to Love in de top 70?! Wat een armoe zeg
1
geplaatst: 31 december 2020, 17:09 uur
Ik stel voor dat we als MuMe een Bohemian Rhapsody-cover uitbrengen, succes gegarandeerd!
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:11 uur
Joren999 schreef:
Ik stel voor dat we als MuMe een Bohemian Rhapsody-cover uitbrengen, succes gegarandeerd!
Dan ga ik liever voor de Bohemian Rhapsody met Bassie en Adriaan. Gollilejo, gollilejo. Ik stel voor dat we als MuMe een Bohemian Rhapsody-cover uitbrengen, succes gegarandeerd!

0
geplaatst: 31 december 2020, 17:17 uur
Cold Little Heart is toch zeker wel het sterkste nummer uit deze eeuw? In de Top2000 dan natuurlijk.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:19 uur
Dolly Parton.
Hebben jullie ook allemaal Christmas on the Square gezien?
Hebben jullie ook allemaal Christmas on the Square gezien?
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:21 uur
Nu het beste Beatles-nummer; straks het enige fatsoenlijke Radiohead-nummer.
1
geplaatst: 31 december 2020, 17:26 uur
Slowgaze schreef:
Idd echt een nummer voor de top 2000 liefhebber. De rest van de muziek van de band stijgt daar boven uit.
1
geplaatst: 31 december 2020, 17:27 uur
Slowgaze schreef:
Grappig, dat is nou net het meest rechttoe rechtaan rocknummer. De rest lijkt veel meer op Taylor Swift Nu het beste Beatles-nummer; straks het enige fatsoenlijke Radiohead-nummer.

0
geplaatst: 31 december 2020, 17:28 uur
Ik wist niet eens dat er een radio-edit van The Scientist was.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:29 uur
Ik verbaasde me dat Clocks lager stond, nadat die toch een paar jaar in de top 10 heeft gestaan.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:30 uur
Ja dat verbaasde mij inderdaad ook. Kan me de tijd ook nog wel herinneren dat die in de top 10 stond.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:30 uur
Slowgaze schreef:
Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
Als je niemand kent die van Kensington houdt moet je wel in een hele kleine hipsterbubbel leven.Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:33 uur
Wel een geweldige live-versie van Somebody to Love. Evenals het origineel overigens. Beide terecht zo hoog. 

2
geplaatst: 31 december 2020, 17:45 uur
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:46 uur
Slowgaze schreef:
Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
niet niemand...OK.Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
Berichtje uit een achterbuurt:
Hier een Kensington liefhebber, je weet wel van die overtrokken, faux-bombastische stadium rock (red. harm1985). En Onweerwolf...mond houden, want jij bent zelfs gek van Bring Me Edelweiss en ik ook
1
chevy93 schreef:
(quote)
Als je niemand kent die van Kensington houdt moet je wel in een hele kleine hipsterbubbel leven. Hij heeft gewoon geen vrienden. Al is dat altijd nog beter dan vrienden die van Kensington houden

4
Ik ken mensen van diverse pluimage van allerlei leeftijden en achtergronden ("divers"). Zelfs de mensen die van Volbeat houden vinden Kensington niks. Echt niemand houdt van Kensington.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.