MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
vigil schreef:
Ik heb een hoop gemist maar wat doet Kees de onderzoeksjournalist eigenlijk bij De Wild?
aandachtzoekerij net als Ruud

Wacht, staan er nou 2 versies van Somebody to Love in de top 70?! Wat een armoe zeg

jordidj1 schreef:
Lose Yourself is misschien wel het beste nummer van die hele top 2000. #jordistemplaat

Datzelfde kan ik nu zeggen over Cold Little Heart

Nee hoor, er staan er 9. De hoogste op plek 2 en in totaal 35 in de lijst. Ongelooflijk hè?

teus schreef:
Metallica wat een ramp pffffff

jordidj1 schreef:
Wacht, staan er nou 2 versies van Somebody to Love in de top 70?! Wat een armoe zeg
Ach, er staan ook twee versies van The Sound of Silence in de top 25. Baas boven baas.

Ik stel voor dat we als MuMe een Bohemian Rhapsody-cover uitbrengen, succes gegarandeerd!

Joren999 schreef:
Ik stel voor dat we als MuMe een Bohemian Rhapsody-cover uitbrengen, succes gegarandeerd!
Dan ga ik liever voor de Bohemian Rhapsody met Bassie en Adriaan. Gollilejo, gollilejo.

jordidj1 schreef:
(quote)

Datzelfde kan ik nu zeggen over Cold Little Heart

Zeer goed liedje maar nog beter voor de afwisseling

Cold Little Heart is toch zeker wel het sterkste nummer uit deze eeuw? In de Top2000 dan natuurlijk.

Vind stiekem Fix you leuker en Roller Coaster ook iets.

Dolly Parton. Hebben jullie ook allemaal Christmas on the Square gezien?

Slowgaze schreef:
Dolly Parton. Hebben jullie ook allemaal Christmas on the Square gezien?
mogen we Dolly wel sferisch noemen?

Nu het beste Beatles-nummer; straks het enige fatsoenlijke Radiohead-nummer.

Dolly
Beachie Boys
Creep

Slowgaze schreef:

Idd echt een nummer voor de top 2000 liefhebber. De rest van de muziek van de band stijgt daar boven uit.

Slowgaze schreef:
Grappig, dat is nou net het meest rechttoe rechtaan rocknummer. De rest lijkt veel meer op Taylor Swift

Ik wist niet eens dat er een radio-edit van The Scientist was.

Ik verbaasde me dat Clocks lager stond, nadat die toch een paar jaar in de top 10 heeft gestaan.

Ja dat verbaasde mij inderdaad ook. Kan me de tijd ook nog wel herinneren dat die in de top 10 stond.

Slowgaze schreef:
Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
Als je niemand kent die van Kensington houdt moet je wel in een hele kleine hipsterbubbel leven.

Clocks heeft nog op 7 gestaan

Wel een geweldige live-versie van Somebody to Love. Evenals het origineel overigens. Beide terecht zo hoog.

Fathead schreef:
(quote)
mogen we Dolly wel sferisch noemen?

Dolly is sferischborstig.

Slowgaze schreef:
Wat de fok is dat toch steeds met Kensington? Ik ken echt niet niemand die er van houdt of er zelfs maar naar luistert, maar nu komen ze alweer langs.
niet niemand...OK.

Berichtje uit een achterbuurt:
Hier een Kensington liefhebber, je weet wel van die overtrokken, faux-bombastische stadium rock (red. harm1985). En Onweerwolf...mond houden, want jij bent zelfs gek van Bring Me Edelweiss en ik ook

chevy93 schreef:
(quote)
Als je niemand kent die van Kensington houdt moet je wel in een hele kleine hipsterbubbel leven.

Hij heeft gewoon geen vrienden. Al is dat altijd nog beter dan vrienden die van Kensington houden

Ik ken mensen van diverse pluimage van allerlei leeftijden en achtergronden ("divers"). Zelfs de mensen die van Volbeat houden vinden Kensington niks. Echt niemand houdt van Kensington.

Volbeat <=> Kensington??

Die gozer op tv tijdens Alive wat een held

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.