Muziek / Toplijsten en favorieten / Luigi's 75 Beautiful Ones: Suede Top 75!
zoeken in:
1
geplaatst: 4 december 2023, 22:19 uur
johan de witt schreef:
Eeuwige jeugd inderdaad
Draai deze en je voelt je weer 21. Ik dan
The power of music
Eeuwige jeugd inderdaad

Draai deze en je voelt je weer 21. Ik dan

The power of music
Ik dan 16

1
geplaatst: 4 december 2023, 22:25 uur
14. New Generation
Another jeugdanthem dan maar? Vooruit
Deze is voor de streetkids
Ook hier weer die onverwoestbare onverslijtbare jeugdigheid en wat een fijne rocker van een song!
Another jeugdanthem dan maar? Vooruit
Deze is voor de streetkids
Ook hier weer die onverwoestbare onverslijtbare jeugdigheid en wat een fijne rocker van een song!
1
geplaatst: 4 december 2023, 22:42 uur
13. Starcrazy
Sinds afgelopen zomer een groot favoriet geworden. Kraker van een eclectic rocker. Zalige vaart en gitaarwerk. Lekker schallen over de foon terwijl ik naar het strand fiets, heerlijk
Sinds afgelopen zomer een groot favoriet geworden. Kraker van een eclectic rocker. Zalige vaart en gitaarwerk. Lekker schallen over de foon terwijl ik naar het strand fiets, heerlijk

1
geplaatst: 4 december 2023, 22:45 uur
12. The 2 of Us
De prachtige fatalistische ballad van Dog Man Star. Een prachtmoment op het album. Brett zingt hier diep en meeslepend vanuit de krochten van zijn ziel. Adembenemend!
De prachtige fatalistische ballad van Dog Man Star. Een prachtmoment op het album. Brett zingt hier diep en meeslepend vanuit de krochten van zijn ziel. Adembenemend!
1
geplaatst: 4 december 2023, 22:48 uur
11. The Only Way I Can Love You
Zucht...deze is zo mooi..zo zomers en zorgeloos. Prachtige zang, thema en instrumentatie. De If You Need Someone (The Field Mice) van Autofiction. Eén song van dat album vind ik nog mooier
Zucht...deze is zo mooi..zo zomers en zorgeloos. Prachtige zang, thema en instrumentatie. De If You Need Someone (The Field Mice) van Autofiction. Eén song van dat album vind ik nog mooier

1
geplaatst: 5 december 2023, 00:00 uur
10. For the Strangers
De mooiste track van Bloodsports! Verdient wel een plekje in de top 10, zeker met die zalige glistening gitaarbliss. Anthem!
De mooiste track van Bloodsports! Verdient wel een plekje in de top 10, zeker met die zalige glistening gitaarbliss. Anthem!

1
geplaatst: 5 december 2023, 00:03 uur
9. Personality Disorder
Anthem der anthems alert
Misschien wel mijn meest beluisterde Suede track ooit
Vorige zomer 30x per dag ofzo. Man man wat een perfect heerlijk jeugdig geweld toch van deze mid 50-ers die al meer dan 3 decennia in het vak zitten. Can you believe it?
Anthem der anthems alert
Misschien wel mijn meest beluisterde Suede track ooit
Vorige zomer 30x per dag ofzo. Man man wat een perfect heerlijk jeugdig geweld toch van deze mid 50-ers die al meer dan 3 decennia in het vak zitten. Can you believe it?
1
geplaatst: 5 december 2023, 00:08 uur
8. Beautiful Ones
Shaking their bits to the hits, oh. Dé Suede songs der Suede songs hè. Iedereen kent deze. Onverwoestbare perfecte en vrolijke anthem. Suede die toch een beetje aan Britpop doet
Moest ik toen ik 18 was niks van hebben btw. Te jolig en die stem van Brett...brrr. Het kwam pas stukken later goed tussen mij en Brett. Nu vind ik 'm een van de allermooiste stemmen tout court hebben 
Shaking their bits to the hits, oh. Dé Suede songs der Suede songs hè. Iedereen kent deze. Onverwoestbare perfecte en vrolijke anthem. Suede die toch een beetje aan Britpop doet
Moest ik toen ik 18 was niks van hebben btw. Te jolig en die stem van Brett...brrr. Het kwam pas stukken later goed tussen mij en Brett. Nu vind ik 'm een van de allermooiste stemmen tout court hebben 
1
geplaatst: 5 december 2023, 00:19 uur
7. Still Life
Magnifieke melancholische Scott Walker-ish afsluiter van het fabelhafte Dog Man Star album. Mooi diep gezongen door Brett, heerlijk kerstige aanzwellen van de instrumenten en een geweldig bombastische climax. Anthem!
Magnifieke melancholische Scott Walker-ish afsluiter van het fabelhafte Dog Man Star album. Mooi diep gezongen door Brett, heerlijk kerstige aanzwellen van de instrumenten en een geweldig bombastische climax. Anthem!
1
geplaatst: 5 december 2023, 02:15 uur
6. This World Needs a Father
B side van The Wild Ones. Suede's kerstsong of André Hazes song zo je wil, zo klinkt het voor mij. Een van hun zaligste songs. Wat een sfeer, wat een melodie, wat een goedmoedigheid. Brett's prachtige falsetto en een zalig melancholisch slot met die gitaar. Benieuwd of er nog meer fans van deze song zijn
B side van The Wild Ones. Suede's kerstsong of André Hazes song zo je wil, zo klinkt het voor mij. Een van hun zaligste songs. Wat een sfeer, wat een melodie, wat een goedmoedigheid. Brett's prachtige falsetto en een zalig melancholisch slot met die gitaar. Benieuwd of er nog meer fans van deze song zijn

1
geplaatst: 5 december 2023, 12:15 uur
5. We Are the Pigs
I say onverwoestbaar! Anthem der anthems. Deze kan ik altijd horen. Zalige song! Psychedelica ten top, helemaal in Bernard Butlers fantastische gitaarwerk hier!
I say onverwoestbaar! Anthem der anthems. Deze kan ik altijd horen. Zalige song! Psychedelica ten top, helemaal in Bernard Butlers fantastische gitaarwerk hier!
1
geplaatst: 5 december 2023, 12:35 uur
4. Europe Is Our Playground
B side van Trash. Suede's mooiste b side, samen met This World Needs a Father. Deze ipv Picnic op Coming Up, zou een sterk album nog sterker maken. Maar ik snap wel waarom ie er niet op staat. Prachtige desolate slowburner en een diep gevoel in deze song. Europe is een monument!
B side van Trash. Suede's mooiste b side, samen met This World Needs a Father. Deze ipv Picnic op Coming Up, zou een sterk album nog sterker maken. Maar ik snap wel waarom ie er niet op staat. Prachtige desolate slowburner en een diep gevoel in deze song. Europe is een monument!
1
geplaatst: 5 december 2023, 12:43 uur
3. The Chemistry Between Us
Heerlijkheid der heerlijkheden, and oh we are young...Wat een zalige zorgeloze zomerse song, met een schitterend uplifting refrein en gitaarwerk en die strings zucht. Echt verliefd op!
Heerlijkheid der heerlijkheden, and oh we are young...Wat een zalige zorgeloze zomerse song, met een schitterend uplifting refrein en gitaarwerk en die strings zucht. Echt verliefd op!
1
geplaatst: 5 december 2023, 12:54 uur
2. Heroine
She walks in beauty like the night. Net zo goed als We Are the Pigs en ze wisselen ook wel stuivertje, maar ik heb al een tijdje een voorkeur voor deze. Dit is gewoon perfectie. Zalige psychedelische song!
She walks in beauty like the night. Net zo goed als We Are the Pigs en ze wisselen ook wel stuivertje, maar ik heb al een tijdje een voorkeur voor deze. Dit is gewoon perfectie. Zalige psychedelische song!
1
geplaatst: 5 december 2023, 12:59 uur
1. Stay Together (long version)
Or have you come to catch me...Epic anthem der anthems. Hun grootste song, maar dan wel in de langste versie. Ja, wat moet je erover zeggen. Heroïsch, fatalistisch, superromantisch, die nucleaire gitaarsound, Brett's falsetto, het schitterende murky monoloogoutro. Hun How Soon Is Now?
Or have you come to catch me...Epic anthem der anthems. Hun grootste song, maar dan wel in de langste versie. Ja, wat moet je erover zeggen. Heroïsch, fatalistisch, superromantisch, die nucleaire gitaarsound, Brett's falsetto, het schitterende murky monoloogoutro. Hun How Soon Is Now?
1
geplaatst: 5 december 2023, 13:02 uur
1. Stay Together (long version)
2. Heroine
5. We Are the Pigs
7. Still Life
8. Beautiful Ones
9. Personality Disorder
10. For the Strangers
12. The 2 of Us
13. Starcrazy
14. New Generation
15. The Wild Ones
16. So Young
17. She Still Leads Me On
18. Outsiders
19. Faultlines
20. The Power
21. When You Are Young
22. Animal Nitrate
23. The Next Life
24. By the Sea
25. The Asphalt World
26. Animal Lover
27. Another No One
28. Wastelands
29. No Tomorrow
30. The Drowners
31. My Dark Star
32. Black or Blue
33. Pantomime Horse
34. Sleeping Pills
35. I Don't Know How To Reach You
36. Pale Snow
37. Metal Mickey
38. Trash
39. I Can't Give Her What She Wants
40. She's Not Dead
41. To the Birds
42. Together
43. The Living Dead
44. Moving
45. She
46. What Am I Without You?
47. The Big Time
48. Learning to Be
49. Introducing the Band
50. Modern Boys
51. Daddy's Speeding
52. Lazy
53. Filmstar
54. Saturday Night
55. Like Kids
56. Barriers
57. Everything Will Flow
58. Whipsnade
59. High Rising
60. 15 Again
61. Breakdown
62. The Fur & the Feathers
63. This Hollywood Life
64. Black Ice
65. Sound of the Streets
66. What I'm Trying to Tell You
67. She's in Fashion
68. Picnic by the Motorway
69. Life Is Golden
70. Tightrope
71. Shadow Self
72. W.S.D.
73. These Are the Sad Songs
74. Graffiti Women
75. Killing of a Flash Boy
2. Heroine
5. We Are the Pigs
7. Still Life
8. Beautiful Ones
9. Personality Disorder
10. For the Strangers
12. The 2 of Us
13. Starcrazy
14. New Generation
15. The Wild Ones
16. So Young
17. She Still Leads Me On
18. Outsiders
19. Faultlines
20. The Power
21. When You Are Young
22. Animal Nitrate
23. The Next Life
24. By the Sea
25. The Asphalt World
26. Animal Lover
27. Another No One
28. Wastelands
29. No Tomorrow
30. The Drowners
31. My Dark Star
32. Black or Blue
33. Pantomime Horse
34. Sleeping Pills
35. I Don't Know How To Reach You
36. Pale Snow
37. Metal Mickey
38. Trash
39. I Can't Give Her What She Wants
40. She's Not Dead
41. To the Birds
42. Together
43. The Living Dead
44. Moving
45. She
46. What Am I Without You?
47. The Big Time
48. Learning to Be
49. Introducing the Band
50. Modern Boys
51. Daddy's Speeding
52. Lazy
53. Filmstar
54. Saturday Night
55. Like Kids
56. Barriers
57. Everything Will Flow
58. Whipsnade
59. High Rising
60. 15 Again
61. Breakdown
62. The Fur & the Feathers
63. This Hollywood Life
64. Black Ice
65. Sound of the Streets
66. What I'm Trying to Tell You
67. She's in Fashion
68. Picnic by the Motorway
69. Life Is Golden
70. Tightrope
71. Shadow Self
72. W.S.D.
73. These Are the Sad Songs
74. Graffiti Women
75. Killing of a Flash Boy
1
geplaatst: 5 december 2023, 13:49 uur
Benieuwd naar de top 75 van johan de witt, welke hij heeft die ik niet heb en de posities 

1
geplaatst: 5 december 2023, 15:39 uur
Fantastisch muzikale trip
Je maakt deze koude en donkere dagen een stuk aangenamer zo!
Je maakt deze koude en donkere dagen een stuk aangenamer zo!
0
geplaatst: 6 december 2023, 14:30 uur
luigifort schreef:
Poets je mondje ff met wat bliss Johnny...
Poets je mondje ff met wat bliss Johnny...
En jij met piss...
Ik zal alles es nalezen!
* denotes required fields.