MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Dit vind ik dan weer helemaal niks.

Casartelli schreef:
Ik heb eergisteren nog een popquiz gewonnen met de bombastische draak. Was het niet geweldig, Poek?

Beter dan het origineel!

Ik ben geen fan van Suzan & Freek, maar dit vind ik, relatief gezien, hun beste.

alopio schreef:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.

https://cdn.myonlinestore.eu/94137b8b-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/8c7c138c46aa0ebc23892ecf88718c2cd631d614.jpg?20251222103456

Ik weet niet wat het is, maar de muziek van ZZ Top heeft mij nooit aangesproken. In tegenstelling tot veel andere rockmuziek uit de jaren 70.

In de categorie verder volslagen nutteloze talenten: ik kan heel Gangsta's Paradise uit mijn hoofd rappen

La Grange gemist van de ZZ Goden

Ik ga nog niet slapen, maar deze Sweet Dreams zijn wel fijn.

Ja topper dit! Annie Lennox heeft een geweldige stem.

Ain't No Sunshine ❤️ Stemplaatje*

*ik stuur elk jaar een lijstje in voor mijn vader die in 2019 overleed. Dit was 1 van zijn favorieten.

Nog even het langdradige No Woman No Cry uitzitten en dan komt er weer een heel mooi stemplaatje.

Deze van Spinvis vind ik nog best oke.

JoostGod

Nou maar even poepen...

Ik sluit de avond af met Europapa (lekkere ESF banger), tot morgen!

Toch wel een banger hoor, hier had hij het Songfestival fluitend mee kunnen (en moeten) winnen.

Meen je dat echt? Dit is toch niet te haggelen...een beetje eurohouse prima maar dit is niks

Nee rotslecht inderdaad

Wel leuker dan de meeste liedjes van Imagine Dragons wat mij betreft.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.