MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Joren999 schreef:
BRB even nieuwe speakers halen. Misschien klinkt Lukas Graham dan zelfs wel goed!

Zulke speakers bestaan niet. 7 years komt dicht bij het allerergste uit de lijst.

Gaat tussen die en Creed denk ik.

Dit lichtje is ook prachtig. ❤️

Elke keer als ik Bef Hart hoor heb ik het gevoel dat er ook een nummer van Brandi Carlile in de lijst had kunnen staan. Wanneer gaat zij debuteren in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ vigil? ?

Niet heel veel mis met Beth hoor, vind dat er alleen ook nog vele onbegrijpelijke omissies zijn

Mijn op-een-na mooiste nummer over een Lichtje, van The Walkabouts Goden

MuMeLadderklassieker

Nooit vrees ik. Hart is hiet al sinds de jaren 90 groter dan iedereen denkt. Het zou me verbazen als Brandi de eerste 10000 heeft gehaald.

Pro-tip: als ik een liedje in m'n hoofd heb en ik krijg het er maar niet uit, denk ik heel hard aan Hold the Line. Dan heb ik vervolgens de rest van de dag dát nummer in mijn hoofd.

TOTOGENOTJE

Slowgaze schreef:
Pro-tip: als ik een liedje in m'n hoofd heb en ik krijg het er maar niet uit, denk ik heel hard aan Hold the Line. Dan heb ik vervolgens de rest van de dag dát nummer in mijn hoofd.

Kan erger. Ik was laatst op een verjaardag in Efteling thema. Kreeg de hele middag/avond door muziek om mijn oren. Daar helpt zelfs Toto niet tegen.

AAAAAA de paranoïde androïde aka de robot

Deze mag wel op 1 in de lijst

Paranoid Android ❤️

Niet hun beste maar nog steeds heel erg fijn. Ik denk dat ik deze later in het bejaardenhuis nog steeds woord voor woord mee zou kunnen zingen.

En dan nu: de BoRap van Generatie X

Daarna ook nog Bob M's mooiste

Veel beter dan Creep deze. Maar dat geldt voor zo ongeveer elk Radiohead nummer in de lijst.

Creep wordt vooral geliefd door mensen die niet van Radiohead houden. Mensen zoals mijn schoonvader dus. Die dan net doet alsof hij een band kent, maar nooit meer dan één nummer kan noemen.

En ondertussen Jett Rebel een geniale artiest vindt.

Ofwel: boomer.

staralfur schreef:
Paranoid Android ❤️

Niet hun beste maar nog steeds heel erg fijn. Ik denk dat ik deze later in het bejaardenhuis nog steeds woord voor woord mee zou kunnen zingen.

Nee, dat is Idioteque, maar dat is wrs net te spannend voor de gemiddelde Top 2000-luisteraar.

'De Bohemian Rhapsody van de jaren 90': alsof dat een compliment is.

Titmeister schreef:
En dan nu: de BoRap van Generatie X

Daarna ook nog Bob M's mooiste

Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.

Echter, technisch ben ik een millennial; die zijn tussen 81 en 96 geboren.

Gen X is tussen 65 en 80.

Maar 10 keer liever deze Radiohead dan die MCR van gisteren.

Johnny Marr schreef:
Komt 'Creep' eigenlijk nog langs?

(afbeelding)

Ja op 28

overstuurde gitaren!!1!&18 aaAAA

Ik vind eigenlijk het enige leuk aan Paranoid Android dat die Jonny Greenwood een epileptische aanval lijkt te krijgen tijdens de gitaarsolo. Verder is dit een van Thom Yorkes jankerigste vocale prestaties.

Bobs testament. Monumentaal nummer.

Mooiste van Bob Marley ❤️

starbright boy schreef:
Het zou me verbazen als Brandi de eerste 10000 heeft gehaald.

Brandi speelde in juli pas voor de allereerste keer in Nederland, uitverkocht Paradiso. Heel bizar dat het >20 jaar moest duren.

Maar ze zal inmiddels wel populair genoeg zijn voor de AFAS Live. Niet dat dat ook maar enigszins genoeg is als Radio 2 haar muziek weigert te draaien. Hierbij een petitie voor meer folk/roots op de radio

Mooiste Bob M. moet voor mij nog komen, dat zijn de Drie Kleine Vogeltjes. Maar dat heeft alles te maken met mijn voorliefde voor de mooiste club van het land

Slowgaze schreef:
'De Bohemian Rhapsody van de jaren 90': alsof dat een compliment is.

Dat is Innuendo al. Sterker nog, die is zelfs beter dan BohRap.

Althans, volgens een Queen (en heavy metal) fan waar ik tijdens mijn studietijd veel mee chatte via MSN. Hij werd daarna beschuldigd van onzedelijk gedrag. Maar dat zal wel niks met zijn mening over Queen te maken hebben.

Ik ben geen fan van Bob Marley, maar Redemption Song valt wel in de smaak.

Zometeen La Bohème. ❤️ Emmenez-Moi hoort ook in de lijst wat mij betreft.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.