Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2025, 11:13 uur
Engelbewaarder is een banger.
Ik kan Bente trouwens ook goed hebben dus het zal aan mij liggen.
0
Slowgaze schreef:
Soms vraag ik me af hoe de uitslag van de landelijke verkiezing eruit zou zien als alleen mensen zouden mogen stemmen die hun school hebben afgemaakt. Door De Engelenbewaarder vraag ik me af hoe de Top 2000 eruit zou zien in dat scenario.
Soms vraag ik me af hoe de uitslag van de landelijke verkiezing eruit zou zien als alleen mensen zouden mogen stemmen die hun school hebben afgemaakt. Door De Engelenbewaarder vraag ik me af hoe de Top 2000 eruit zou zien in dat scenario.
Dit zijn mensen die hun school hebben afgemaakt. Ik heb heel wat universitaire studenten uit hun dak zien gaan bij dit nummer. Zijn nu advocaten enzo

3
4
Hedser schreef:
Ik vraag me af hoe dit gaat in de hoofden van mensen. 'Ik moet de 35 mooiste nummers ooit kiezen. Ah ja natuurlijk, dan moet Engelbewaarder erin!'
Ik vraag me af hoe dit gaat in de hoofden van mensen. 'Ik moet de 35 mooiste nummers ooit kiezen. Ah ja natuurlijk, dan moet Engelbewaarder erin!'
Niet heel veel meer dan 'links en bruine mensen stom, vuurwerk en diabetische volkszangers leuk'.
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:14 uur
Arrie schreef:
Twee keer zijn we het roerend eens

1
geplaatst: 30 december 2025, 11:15 uur
R.E.M. staat ook opvallend weinig van in de lijst. Fall on Me en World Leader Pretend, of Country Feedback vind ik toch wel top 2000 waardig.
4
geplaatst: 30 december 2025, 11:15 uur
meneer schreef:
Dit zijn mensen die hun school hebben afgemaakt. Ik heb heel wat universitaire studenten uit hun dak zien gaan bij dit nummer. Zijn nu advocaten enzo
(quote)
Precies. Op feestjes van mijn werk gaat iedereen ook goed op Engelbewaarder etc. Heeft echt niks met opleiding te maken. Net als dat er genoeg hoog opgeleiden op PVV stemmen en er genoeg laag opgeleiden zijn die links stemmen.
2
geplaatst: 30 december 2025, 11:16 uur
Slowgaze schreef:
Niet heel veel meer dan 'links en bruine mensen stom, vuurwerk en diabetische volkszangers leuk'.
(quote)
Want specifiek rechtse mensen vinden Engelbewaarder leuk?
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:17 uur
Aaah de evergreen van het bandje dat ik ook wel (gekscherend) de Britse The National noem
https://i.imgur.com/wrjweyB.jpg
https://i.imgur.com/80c3P0S.jpg
https://i.imgur.com/wrjweyB.jpg
https://i.imgur.com/80c3P0S.jpg
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:17 uur
De zon die doorbreekt boven een festivalweide. Blijft een parel dit liedje van Elbow.
2
geplaatst: 30 december 2025, 11:18 uur
Arrie schreef:
Grote hit onder het conservatieve, immer verongelijkte deel van de bevolking. Bron: ik woon in een dorp in de Achterhoek.
2
0
Oei, ik heb zeer bijzondere herinneringen aan dit nummer van Elbow. Maar die kan ik hier echt niet delen. Iets met Second Love (niet de site). Poeh !
1
geplaatst: 30 december 2025, 11:19 uur
Goede vibratiesgenotje thatswhatshesaid
Alsof je de controller met trilfunctie van je Nintendo tegen je piemeltje houdt.
2
geplaatst: 30 december 2025, 11:19 uur
meneer schreef:
Oei, ik heb zeer bijzondere herinneringen aan dit nummer van Elbow. Maar die kan ik hier echt niet delen. Iets met Second Love (niet de site). Poeh !
Spill the beanz, meneer, ouwe playert.
3
geplaatst: 30 december 2025, 11:20 uur
Slowgaze schreef:
Alsof je de controller met trilfunctie van je Nintendo tegen je piemeltje houdt.
Jij zit wel heel vroeg al aan de champagne…
6
geplaatst: 30 december 2025, 11:20 uur
Ach, deze van Elbow is ook alweer zo mooi. Heerlijk om de kater die Engelbewaarder heet weg te spoelen. One Day Like This voelt als een warme, troostende deken in donkere tijden. Een mooie mix van melancholie en opbeurende kracht.
1
geplaatst: 30 december 2025, 11:22 uur
Slowgaze schreef:
(quote)
Playstation 5 te duur voor achterhoekers?
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:22 uur
ABDrums schreef:
Ach, deze van Elbow is ook alweer zo mooi. Heerlijk om de kater die Engelbewaarder heet weg te spoelen..
Ach, deze van Elbow is ook alweer zo mooi. Heerlijk om de kater die Engelbewaarder heet weg te spoelen..
Jij hebt geen universiteit gedaan ?

1
geplaatst: 30 december 2025, 11:23 uur
Johnny Marr schreef:
ELLENBOOGGENOTJE
KAPOTJEèè!ççàççç Gretz
IK WEET NU DAT ER EEN ELLENBOOGBEWAARDER BESTAAT!!!!
ELLENBOOGGENOTJE
KAPOTJEèè!ççàççç GretzIK WEET NU DAT ER EEN ELLENBOOGBEWAARDER BESTAAT!!!!
Stukje https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:24 uur
ABDrums schreef:
Ach, deze van Elbow is ook alweer zo mooi. Heerlijk om de kater die Engelbewaarder heet weg te spoelen. One Day Like This voelt als een warme, troostende deken in donkere tijden. Een mooie mix van melancholie en opbeurende kracht.
Hear hear!
Wel een stuk beter dan deze tranentrekker van R.E.M.
1
geplaatst: 30 december 2025, 11:24 uur
Iedereen Lijdt, ontdekt via het origineel van THE CORRS goden
Mijn favoriete band/artiest van 2004 t/m 2007
johan de witt komt ein-de-lijk VLOERTJE!! dat heeft ie me beloofd!
Mijn favoriete band/artiest van 2004 t/m 2007
johan de witt komt ein-de-lijk VLOERTJE!! dat heeft ie me beloofd!
0
geplaatst: 30 december 2025, 11:25 uur
Slowgaze schreef:
Heeft Lee Towers al iets gecoverd van Elbow?
Op het outro van One Day Like This: Wij zijn het legioen! Feyenoord wordt natuurlijk kampioen!Heeft Lee Towers al iets gecoverd van Elbow?
2
geplaatst: 30 december 2025, 11:25 uur
Als dat betekent dat je Engelbewaarder een warm hart toe dient te dragen, dan nee. Nee, dan heb ik geen universiteit gedaan. Ik heb het nummer een slordige dertig keer achter elkaar moeten spelen op drums bij de Wandelelfstedentocht, daarmee heb ik mijn martelgang wat betreft dit nummer wel gehad, geloof ik zo.
* denotes required fields.