Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
3
geplaatst: 30 december 2025, 15:48 uur
Songs about love, poverty and swimming in Bacardi lemon: Dutch ‘levenslied’ captures a new generation | Music | The Guardian - theguardian.com
Wat "light reading" voor tussendoor.
Wat "light reading" voor tussendoor.
1
geplaatst: 30 december 2025, 15:48 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Nee, dat denk ik niet. Wel werd Tubular Bells gedraaid tijdens de zwangerschap. Dan mag je nog blij zijn dat je geen Bassie heet

0
geplaatst: 30 december 2025, 15:49 uur
Ik weet niet. Ik blijf maar horen hoe ongelooflijk vet/goed Muse is een alhoewel ik het niet haat, doet het me ook niet veel.
Ze spelen en beetje leentjebuur bij bands die het kunstje dat ze jatten veel beter doen of zo.
Ze spelen en beetje leentjebuur bij bands die het kunstje dat ze jatten veel beter doen of zo.
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:50 uur
harm1985 schreef:
Ik weet niet. Ik blijf maar horen hoe ongelooflijk vet/goed Muse is een alhoewel ik het niet haat, doet het me ook niet veel.
Ik heb het juist andersom, Muse is een beetje als Queen wel fatsoenlijk had geklonken. Hoewel plat, vind ik dit gewoon lekker.Ik weet niet. Ik blijf maar horen hoe ongelooflijk vet/goed Muse is een alhoewel ik het niet haat, doet het me ook niet veel.
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:51 uur
Ik vind Muse ook beter dan Queen, die al met al een wisselvallige discografie heeft.
1
geplaatst: 30 december 2025, 15:52 uur
Muse is leuk maar Queen is absoluut een paar niveaus beter/leuker
1
Origineel van A*TEENS GODEN
Marie ♡
Sara ♡
https://media1.tenor.com/m/SvkszdPY_1EAAAAC/mamma-mia-oh-my.gif
Marie ♡
Sara ♡
https://media1.tenor.com/m/SvkszdPY_1EAAAAC/mamma-mia-oh-my.gif
0
jasper1991 schreef:
Ik vind Muse ook beter dan Queen, die al met al een wisselvallige discografie heeft.
Bij de A Gogo van gisteren hoorde ik dat Queen de beste band allertijden is, iets wat ik Queen fans wel vaker hoor zeggen.
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:53 uur
Queen heeft een aantal aardige nummers, maar ik vind ze (zeker in de top 2000) zwaar overgewaardeerd.
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:54 uur
Die Bennie en Bjorn waren wel goed in drijvende ritmesecties produceren zeer, als ze er even voor gingen zitten.
1
Mijn mening over Queen moge bekend zijn. Maar zelfs zonder die haat, ze zijn veel te inconsistent om tot de beste bands ooit gerekend te mogen worden vind ik dan.
0
Mama Mia, een van m'n eerste favoriete nummers op de basisschool
https://ibb.co/FbxrjXpg 11-jarige Geert stemt voor de Top 2000 (2000) - playlist by Geert | Spotify - open.spotify.com
https://ibb.co/FbxrjXpg 11-jarige Geert stemt voor de Top 2000 (2000) - playlist by Geert | Spotify - open.spotify.com
0
harm1985 schreef:
Bij de A Gogo van gisteren hoorde ik dat Queen de beste band allertijden is, iets wat ik Queen fans wel vaker hoor zeggen.
Queen-fans moeten naar de dokter met hun ernstige smaakverlies.
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:56 uur
Teddy Swims hoort zeker thuis in de Top #moderneklassiekeralert!!
0
geplaatst: 30 december 2025, 15:56 uur
Gretz schreef:
Teddy Swims hoort zeker thuis in de Top #moderneklassiekeralert!!
Ik dacht dat ik dit echt slecht vond maar dat was dan The Door.Teddy Swims hoort zeker thuis in de Top #moderneklassiekeralert!!
1
geplaatst: 30 december 2025, 16:00 uur
harm1985 schreef:
Soort variant op Long Covid?
Soort variant op Long Covid?
Ik heb dus heel lang gedacht dat long covid iets met je longen was.
0
geplaatst: 30 december 2025, 16:01 uur
harm1985 schreef:
Ik heb mijn Bachelor en Master Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek in het Engels gedaan. Sue me.
(quote)
Ik heb mijn Bachelor en Master Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek in het Engels gedaan. Sue me.
De vrouw met wie ik afgelopen maanden heb gedate heeft die master ook gedaan. Komt nu wel heel dichtbij zo https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif

Bedankt Harm

0
geplaatst: 30 december 2025, 16:08 uur
0
geplaatst: 30 december 2025, 16:09 uur
Itt veel van zijn andere nummers vind ik dit nummer nogal een Brel-signatuur hebben. Heb zelfs moeten checken of het niet stiekem een cover is.
1
geplaatst: 30 december 2025, 16:10 uur
Gretz schreef:
De vrouw met wie ik afgelopen maanden heb gedate heeft die master ook gedaan. Komt nu wel heel dichtbij zo (afbeelding)
Bedankt Harm
(quote)
De vrouw met wie ik afgelopen maanden heb gedate heeft die master ook gedaan. Komt nu wel heel dichtbij zo (afbeelding)

Bedankt Harm
Dat klinkt als voltooid verleden tijd.
* denotes required fields.