MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
harm1985 schreef:
(quote)

Dat klinkt als voltooid verleden tijd.

Blijkbaar is het niet meer schitterend.

(ik pak m'n jas...)

Slowgaze schreef:
Als niet-Ier je kind Kevin noemen is objectief kut.

Ok maar hij stond toen hoog in de populaire namenlijst van dat jaar.
Met kerst hebben wij nog jaren tijdens de kerstfilm " kijk hij heet ook Kevin" kunnen roepen

Jim Croce komt me een partijtje hard binnen zeg, zo op de fiets in het winterse landschap Objectief geniaal.

Ren naar de (Nederlandse) heuvels!

RUN FOR YOUR LIFEEEEEEEE

JAAA DIE EISERNE JUNGFRAU!

Johnny Marr schreef:
Objectief geniaal.

Maiden ook. UP THE IRONS OF NIET DAN laxus11!?

Boomers be like: 'Muziek is tegenwoordig allemaal woke bagger met al die politieke boodschappen'
Muziek vroeger: 'White man came across the sea / He brought us pain and misery / He killed our tribes, he killed our creed / He took our game for his own need'

Het is allang verleden tijd

Vloer me af Johnny Marr

Onderweg

kaj_666 schreef:
Onderweg

Komt ook wel even binnen nu

Dit is gewoon objectief prachtig

harm1985 schreef:
(quote)

Dat klinkt als voltooid verleden tijd.

Lijkt er wel op ja, helaas
We houden nog wel contact hoor, maar op een andere manier

Klassiekertje ❤️

Je kent mijn stem niet
Wie ik ben is wat je nu ziet
Wil je dansen met illusies
In gedachten
Ben je verder dan het heden
Wil je terug naar je verleden
Zegt je dat iets

Gretz schreef:
(quote)

Friends with Benefits?

Was het een Nationalmeisje?

Onderweg is een guilty pleasure. Dat orgeltje.

Gretz schreef:
(quote)

Aangezien afstand geen bezwaar is ken ik nog een vrijgezelle Swiftie in Den Haag. Haar Swiftie tweelingzus is ook nog single trouwens.

Ze is ook fan van Kacey en Sabrina Carpenter.

Deze Eagles is beter te pruimen dan Hotel California. Take It To The Limit overigens ook.

Oh... en I Can't Tell You Why.

harm1985 schreef:
Aangezien afstand geen bezwaar is ken ik nog een vrijgezelle Swiftie in Den Haag. Haar Swiftie tweelingzus is ook nog single trouwens.

Ik lees ondertussen even mee.

harm1985 schreef:
(quote)

Ze is ook fan van Kacey en Sabrina Carpenter.

Mmmmmmm klinkt goed Brb even aan Arrie vragen of ie recentelijk nog goeie ervaringen heeft met swifties op amoureus gebied

Joren999 schreef:
(quote)
Friends with Benefits?

Was het een Nationalmeisje?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Retorische vraag me dunkt

Vogels van een veertje. VLOER ME GEERT!!!

A propos, ik heb sinds oktober een nieuwe vrouwelijke collega waar het ook goed mee klikt. Tijdens de kerstlunch kregen we een vragenlijst om collega's beter te leren kennen (tafelindeling was random) en op de vraag welk nummer ze zou willen horen als enig nummer op een onbewoond eiland antwoordde ze 'Nothing Else Matters' van Metallica.

Wat denken jullie? Contact maar verbreken?

Hele fijne van Billie, deze

harm1985 schreef:
A propos, ik heb sinds oktober en nieuwe vrouwelijke collega waar het ook goed mee klikt. Tijdens de kerstlunch kregen we een vragenlijst om collega's beter te leren kennen (tafelindeling was random) en op de vraag antwoorde ze op de vraag welk nummer ze zou willen horen als enig nummer op één onbewoond eiland 'Nothing Else Matters' van Metallica.

Wat denken jullie? Contact maar verbreken?

Ik denk dat niets anders ertoe doet

Nothing Else Matters heeft wel het dramatische van een aanstaande dood ja.

Weer die blof klerezooi pfff

Fan van Billie Godin ben ik sinds april 2017. Haar voor het eerst in 2019 live kunnen zien in het relatief kleine TiVoliVredenburg toen ik even heeeel stout ben geweest

Kaartje voor een ander concert gekocht van Annelie dat ongeveer eindigde (21:30) op het moment dat Billie begon in de Ronda. Rond 21:45 snel naar beneden gesneakt, niemand tegengekomen op de trappen en toen op het rustige balkon gaan staan, bijna alle fans stonden beneden _O- _O-

Ok,, de meeste Blofs zijn een beetje knullig met een onnavolgbare tekst, maar dit is gewoon een draak.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:34 uur

geplaatst: vandaag om 02:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.