MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Slinks als ik ben wel een referentie naar dat lied in mijn kerstgroet aan haar verwerkt

harm1985 schreef:
(quote)

Aangezien afstand geen bezwaar is ken ik nog een vrijgezelle Swiftie in Den Haag. Haar Swiftie tweelingzus is ook nog single trouwens.

Ze is ook fan van Kacey en Sabrina Carpenter.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEIHZ316Bh16LCOd56E5azN87EG5vKiETcR47YWP3vkw4I7_sYfhURGZeY&s=10

Gretz

Gretz schreef:
Fan van Billie Godin ben ik sinds april 2017. Haar voor het eerst in 2019 live kunnen zien in het relatief kleine TiVoliVredenburg toen ik even heeeel stout ben geweest

Kaartje voor een ander concert gekocht van Annelie dat ongeveer eindigde (21:30) op het moment dat Billie begon in de Ronda. Rond 21:45 snel naar beneden gesneakt, niemand tegengekomen op de trappen en toen op het rustige balkon gaan staan, bijna alle fans stonden beneden _O- _O-

Ach ja, zo heb ik ooit de helft van The Human League in Paradiso gezien, nadat ik eerder die avond in de bovenzaal Baths had gezien

Omarm, het nummer waarbij ik in de JW Start Op Introrally ooit nog per ongeluk mijn mening over Bløf op de radio deelde middels de woorden "Ja dit is Bløf.. Maar welke... Al die nummers klinken hetzelfde joh"

Wel thermomok gewonnen trouwens. En een maand later kapot laten vallen

kaj_666 schreef:
Omarm, het nummer waarbij ik in de JW Start Op Introrally ooit nog per ongeluk mijn mening over Bløf op de radio deelde middels de woorden "Ja dit is Bløf.. Maar welke... Al die nummers klinken hetzelfde joh"

Wel thermomok gewonnen trouwens. En een maand later kapot laten vallen

JW?

Jehova's Witnesses?

harm1985 schreef:
(quote)

JW?

Jehova's Witnesses?

Oh ja wacht, even vergeten dat er buiten deze week nooit iemand Radio2 luistert

More than a Feeling banger!

harm1985 schreef:
A propos, ik heb sinds oktober een nieuwe vrouwelijke collega waar het ook goed mee klikt.

Haha. Dat is dus een andere vrouw dan je collega-Swiftie he?

En op de vraag welk nummer ze zou willen horen als enig nummer op een onbewoond eiland antwoordde ze 'Nothing Else Matters' van Metallica.

Wat denken jullie? Contact maar verbreken?

Nouuuu, riskant wel
Het #1 favoriete nummer van mijn voormalige date is John Miles - Music. Vanaf het moment dat ze dat opbiechtte ontstonden de eerste twijfels

kaj_666 schreef:
(quote)

Oh ja wacht, even vergeten dat er buiten deze week nooit iemand Radio2 luistert

Ik zie je al van deur tot deur gaan met de Steen van Renesse om het evangelie te verkondigen.

Gretz schreef:
#1 favoriete nummer van mijn voormalige date is John Miles - Music. Vanaf het moment dat ze dat opbiechtte ontstonden de eerste twijfels

Twijfels? Dat vraagt om een contact- en gebiedsverbod.

Phoeh, mss wel de beste van AM nu blijft een fantastisch nummer

Die fade-overs zijn echt moeilijk irritant.

Dat gezegd hebbende: Do I Wanna Know

Hmm, voor wie voegen die vage gemixte overgangetjes nou echt wat toe? Ik vind ze zelden mooi klinken eigenlijk

Bazennummer van AM

Titmeister schreef:
Die fade-overs zijn echt moeilijk irritant.

Dat gezegd hebbende: Do I Wanna Know
Ik stond te koken en ik vroeg me ook al af, wat gebeurt hier zeg?

JA NIET DOOR HET INTRO HEEN PRATEN

Exit Music (For a Film), hoogtepunt uit de lijst.

WTFFFFUUUU HET OPPERHOOFD MET AFSCHEIDSMUZIEK (VOOR EEN FILM)

Niet de beste Radiohead, wel de beste die in de Top 2000 staat. Heb een pact met een vriend staan dat we dit op elkaars begrafenis zullen draaien.

Voormalig stemplaatje. Blijft een pareltje. ❤️

Hoogtepuntje dit, ja! En dat op prime time

Gewoon ruim 100 plekken gestegen hè. En maar drie RH's hoger. Dat geeft enige vertrouwen in de mensheid, op naar de top 100 hiermee

And you can laugh
A spineless laugh
We hope your rules and wisdom choke you
Now we are one in everlasting peace

BRB, even in een hoekje janken. Wat 'n parel ❤️

Exit Music trouwens voor het eerst gehoord in een uitzending van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever
https://ibb.co/cpDrs0P
Daar zat het nummer in de eindmontage als ik het me goed herinner

WE HOPEEEEE
THAT YOU COKE
THAT YOU CHOKEEEEEEEE
Johnny Marr VEEG ME OP!!

Ondergetekende heeft een zwak voor Sad Man's Tongue. Ik ben objectief kut.

Volbeat. Walgelijk.

Ik moest even uitgestrekt op de bank gaan liggen voor Exit Music. Tranen met tuiten...

Wat een overgang naar deze muzikale diarree

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.