MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Wat een heerlijk nummer van ABBA is dit toch. Eigenlijk is alles van ABBA heerlijk

Origineel van Live is KUT

harm1985 schreef:
(quote)

Dit is wat Rob Sheffield erover zegt op rollingstone.com:

(quote)

Vooral veel woorden om weinig te zeggen.

Bovendien vind ik een ode niet erg overtuigend als je er al moet bij halen dat het woord "refrigerator" leuk gezongen wordt.

Gretz schreef:

Taalgebruik, jongeman.

Gretz schreef:
Maar is ‘t ook objectief?

Wat een nietszeggende muziek is dat Nothing But Thieves. En dan krijgen we nu ook weer gekwijl van Ed Sheeran en Racoon. De kwaliteit gaat niet echt omhoog, naarmate de lijst vordert...

Moeilijke start van het uur zeg. Ik weet ook even niet wat pijnlijker is. Die drie stelletjes of de teksten van deze Racoon.

Titmeister schreef:
Wat een nietszeggende muziek is dat Nothing But Thieves. En dan krijgen we nu ook weer gekwijl van Ed Sheeran en Racoon. De kwaliteit gaat niet echt omhoog, naarmate de lijst vordert...

Overcome heb ik tig keer gehoord maar laatst kwam het eerste couplet (zonder refrein dus) langs in een popquiz en ik kon niet bedenken wat het was. Was te generiek om te kunnen raden.

Arrie schreef:
(quote)

Overcome heb ik tig keer gehoord maar laatst kwam het eerste couplet (zonder refrein dus) langs in een popquiz en ik kon niet bedenken wat het was. Was te generiek om te kunnen raden.

Snap ik, voor mijn gevoel hoorde ik het ook voor het eerst, terwijl dat zeker niet het geval is.

(ONTDEKT VIA HET)
ORIGINEEL VAN SCOOTER GODEN

chevy93 alert! laxus11 alert!!

Kennen jullie trouwens het verhaal van de Top 2000-groupie c.q. die vorig jaar zijn Ajax-sjaal meenam naar het café?
Hij durfde hem niet onder z'n kleding vandaan te halen, bang om het café uitgebonjourd te worden nadat z'n TayTay-bordje + Fuck the Patriarchy vlag al waren afgepakt _O-

Jaa! My Way

Jezus, krijgen we nu 2x Nothing But Thieves en 2x Adele dit uur? Ik ga naar bed, denk ik.

Titmeister schreef:
Jezus, krijgen we nu 2x Nothing But Thieves en 2x Adele dit uur? Ik ga naar bed, denk ik.

Mis je wel Born Slippy

Kondoro0614 schreef:
Jaa! My Way

Sinatra heeft veel betere nummers. It was a very good year bijvoorbeeld

Mexicanobakker schreef:
Ik wil trouwens bij dezen even de stemmer hartelijk bedanken voor het uitgebreid cancelen van smeerlap Marco B. We zijn nu 6 dagen bezig en ik heb hem pas 1x gehoord. Hulde aan de stemmer! Hoezee, hoezee, hoezee!

trebremmit schreef:
(quote)

Sinatra heeft veel betere nummers. It was a very good year bijvoorbeeld

It Was a Very Good Year

Martijn Jonkers schreef:
(quote)

Mis je wel Born Slippy

Poh, die komt pas over een krappe 2u en daarvoor komt weinig interessants voorbij.

Aan de andere kant is mijn wijn nog niet op en heb ik - for the time being - de top 25 van mijn eigen jaarlijst opgezet, dus muzikaal ben ik ook voorzien. Wie weet.

Ik heb het gevoel vandaag alleen maar naar Adele te hebben geluisterd. Brrr.

Eerste album van Adele vind ik mooi, daarna had ze mogen stoppen.

Grappig, ik dacht altijd dat Adele binnen MusicMeter geaccepteerd was. Vond alleen die nieuwste wat saaier. Had toch wel wat meer van haar willen vernemen in 18 jaar.

Deze van Nothing But Thieves is wel sterk. Topnummer.

Kiss is nu ineens een verademing.

En is nu ineens disco.

Ben je al klaar voor Slayer EvilDrSmith? Ik wil je hier in Friesland SLAYEEEEERRRR kunnen horen roepen.

Waar ligt Friesland?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:24 uur

geplaatst: vandaag om 13:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.