Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
5
geplaatst: 31 december 2025, 10:55 uur
Hoewel er al zaadjes waren geplant is losing my religion het nummer dat me de weg wees naar muziek die niet in de top 40 stond en op tv was. Mijn brugliedje zo gezegd.
1
geplaatst: 31 december 2025, 10:56 uur
starbright boy schreef:
Hoewel er al zaadjes waren geplant is losing my religion het nummer dat me de weg wees naar muziek die niet in de top 40 stond en op tv was. Mijn brugliedje zo gezegd.
NIce
Mijn brugliedje richting het ontdekken van eigen muziek is deze van The Corrs. Die heeft de Top 40 wel gehaald voor een paar weken, maar daar heb ik hem niet ontdekt
https://ibb.co/FbNcvhfT
0
geplaatst: 31 december 2025, 10:57 uur
Voor mij was het brugliedje Supermassive Black Hole. Verklaart ook mijn liefde voor Muse 

2
geplaatst: 31 december 2025, 10:59 uur
Joren999 schreef:
Voor mij was het brugliedje Supermassive Black Hole. Verklaart ook mijn liefde voor Muse
Ah, bij mij was het Bliss!Voor mij was het brugliedje Supermassive Black Hole. Verklaart ook mijn liefde voor Muse
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:00 uur
Gretz schreef:
NIce
Mijn brugliedje richting het ontdekken van eigen muziek is deze van The Corrs. Die heeft de Top 40 wel gehaald voor een paar weken, maar daar heb ik hem niet ontdekt
(embed)
(afbeelding)
(quote)
NIce
(embed)
(afbeelding)
Meesterwerkje van The Corrs
Geert, een heer van shmaeck.
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:00 uur
Ik had Supermassive Black Hole trouwens al op mijn MP3-speler, omdat een paar klasgenoten het (semi-ironisch) vet vonden. Toen had ik een nieuwe koptelefoon, kwam die voorbij en klonk het erg vet. Zo geschiedde dus.
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:05 uur
Wat heb ik gemist? Ik was tot 4 uur in de chat vannacht... Waar was jij?
1
geplaatst: 31 december 2025, 11:08 uur
Flashback naar het feit dat Hillary Clinton dit in haar campagne gebruikte tot iemand haar team inlichtte over de videoclip.
1
geplaatst: 31 december 2025, 11:09 uur
VGZbewuzt
Niemand:
Gretz:
https://media1.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExaXJqem9leTY0cjBwbXVvYm8yZGdpbDBjZTZkZWplZm54YjN6cDhveSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/K587eqAcAMK3afJOfv/giphy.gif
SOPHIE STRAAT GODINNETJE

luigifort johan de witt
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:11 uur
Vergeleken bij Radar Love en Twilight Zone is When The Lady Smiles toch maar slappe hap hoor
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:13 uur
Al jaren de meest overschatte band op oudjaar. Met een van hun meest vervelende ook nog
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:14 uur
Hield MTV er nou na vandaag mee op? Voor zover het nog bestond
1
geplaatst: 31 december 2025, 11:14 uur
Uit de tijd dat mannen die George heten nog gewoon Sjors konden worden genoemd.
1
geplaatst: 31 december 2025, 11:15 uur
starbright boy schreef:
Voor mij waren dat Clint Eastwood en Feel Good Inc. van Gorillaz.
0
MONEY FOR NOTHING, & CHICKS FOR FREE
Had dan toch liever dit geldliedje van
MEJA GODIN
in de lijst
Had dan toch liever dit geldliedje van
MEJA GODIN
in de lijst
1
kaj_666 schreef:
De muziekkanalen houden er in Europa mee op
0
Joren999 schreef:
Twilight Zone > When the Lady Smiles > Radar Love.
Net omgekeerd, Joren.
Twilight Zone < When the Lady Smiles < Radar Love.
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:17 uur
mauricedegier schreef:
Dit doet gewoon pijn aan de oren. Dieptepunt van de ochtend... nog erger dan de Borsato platen die volgen..
Dit doet gewoon pijn aan de oren. Dieptepunt van de ochtend... nog erger dan de Borsato platen die volgen..
Ik vrees dat er nog meer dieptepunten komen.
Absolute hoogtepunt hebben we gisteren 21:40 al gehad.
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:19 uur
Hmm ik wilde net nostalgisch refereren naar de hoogtijdagen van mijn huiswerkontwijkend gedrag, met Pimp My Ride, Cribs, Room Raiders, Dismissed, Newlyweds, de Osbournes, Laguna Beach, The Hills en zo.. Maar goed, toen was MTV al gestopt met het concept 'muziekkanaal'

0
geplaatst: 31 december 2025, 11:19 uur
Joren999 schreef:
Just a Little Bit of Peace In My Heart - Another 45 Miles - Radar Love.

0
geplaatst: 31 december 2025, 11:20 uur
Titmeister schreef:
Fleetwood Mac is, net zoals bv. ABBA, Queen en Billy Joel, een artiest die ook sterk een jongere generatie aanspreekt.
(quote)
Fleetwood Mac is, net zoals bv. ABBA, Queen en Billy Joel, een artiest die ook sterk een jongere generatie aanspreekt.
Omdat Fleetwood Mac, zeker thematisch, tijdloos is. All hail the breakup song!
Ik heb geen zin om naar een andersmans geluk te luisteren. Gedeelde smart is halve smart.
Ik ben getrouwd en heb kinderen, dus ik kan het weten.
0
geplaatst: 31 december 2025, 11:20 uur
Ik was boodschappen doen, wat heb ik gemist?
PS: wil jij mijn nachtelijke DM's aan jou privé houden? XOXO
* denotes required fields.