MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:

Deze is ook prima Ja. Geen Sonne, maar ook niet zo flauw als Du Hast.

Gretz schreef:
(afbeelding)[/img]
KOM VLOERTJE Joren999!! Johnny Marr
Ben er al!

Deze van de RHCP vind ik wel te doen. Na deze even doorbijten en dan drie GODEN-liedjes (vind ik ). ❤️❤️❤️

Dirruk schreef:
(quote)

Ik zie het ja. Maar over het algemeen wel een sterk uurtje. Goodnight Saigon had je zo te zien ook. Jarenlang kon je daar op rekenen op 31 december rond het middaguur. Dat nummer werd voor mij een beetje een Oudjaarsdag traditie. Nu zakt hij al wat jaartjes weg, helaas.

Ja, was zeker niet vervelend. Gewoon weer ouderwets gezellig.

Ik had jou gevoel bij Saigon met Where the Streets Have No Name. Staat ook veel lager dan normaal dit jaar.

Lady Gaga heeft best wel wat bangers. Top 2000-stemmers: we willen voornamelijk ballads met een man erbij

Joren999 schreef:
Lady Gaga heeft best wel wat bangers. Top 2000-stemmers: we willen voornamelijk ballads met een man erbij :/

En dan dit gedrocht zo hoog...

Volgende uur is duidelijk beter dan dit uur.
Oasis is wel de fijnste van dit uur

AHHH lievelings Oasis...

(de euforie bij live versies, pfoeee)

Epic setlistje ook wel: Oasis Concert Setlist at Heineken Music Hall, Amsterdam on January 22, 2009 | setlist.fm

Top 3 allertijden voor mij. ❤️

Belfast Child is de beste Simple Minds (die ik ken). Geen enkele twijfel

Hier hadden 77 betere simple minds tracks kunnen staan.

Kamp starbright boy

Belfast, geweldige stad wel trouwens

In 2022 een paar dagen mogen rondhangen

Sentimentele draak van de Simple Minds. Doe mij dan maar SSiS

Belfast

M'n tweede thuis, over anderhalve maand weer een paar dagen terug.

Titmeister schreef:
Sentimentele draak van de Simple Minds. Doe mij dan maar SSiS

Mijn twee favoriete nummers van Simple Minds.

Sgt. Revolver schreef:
Deze van de RHCP vind ik wel te doen.
Ban.

Muse is ook al niet mijn ding.

Stemplaatje

Hier had ook Citizen Erased kunnen staan.

#justsaying

De Paardjes http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif

Grafmat schreef:
Het is niet minder passend dat het hoogste genoteerde nummer van Muse ook het eerste nummer was dat ik de band live heb zien spelen. Het was het meest individueel en intens beleefde concert dat ik ooit heb bijgewoond. Het was in Hamburg in 2006 (redelijk goed te doen vanuit Groningen), en ik was er met mijn broer, zijn vriendin en daar weer een vriendin van. Ik wilde graag zo ver mogelijk naar voren staan, maar aangezien het nogal een gedrang was verdwenen mijn broer en de 2 vriendinnen al gauw naar achteren. Ik ben blijven staan, stond vooral tussen Duitse tienermeisjes, en dat was helemáál niet erg... want ze gingen volledig uit hun dak, maar het was vooral toch wel ontzettend hilarisch om die allemaal met hele lieve stemmetjes het intro van Take a Bow te horen meezingen, met een zwaar Allo Allo-achtig Duits accent: "You'll burn in hell, yeah you wiell buhurn in hee-eeell..."
Vanaf het moment dat Knights als eerste nummer inviel ben ik volledig opgegaan in de beleving zonder me om iets of iemand te bekommeren. En KoC maakte het publiek en mij echt compleet gek. Ik was ruim anderhalf uur lang één met de hossende massa en ik weet nog dat er echt nauwelijks tijd was om op adem te komen dankzij een setlist die bijna uitsluitend uit ontzettende stampers bestond. Na afloop was ik compleet doorweekt, uitgeput en euforisch. Ik heb Muse inmiddels 9 keer live gezien en elke keer moet ik weer concluderen: dit moét wel de beste liveband ever zijn.

NEVER FORGET!!± Grafmat BAASJE

Citizen Erased > Knights of Cydonia ja, maar dat neemt niet weg dat dit ook een lekkere plaat is!

Absoluut geen Muse-fan, maar deze en Uprising kan ik prima hebben. Grappig genoeg ook hun hoogste 2 noteringen in de Top 2000, dat overkomt me niet vaak.

Katie Malua's nine million bicycles daalt al voor het twintigste jaar op rij.

Begon ooit op 23. Is nu 1657. Das ook wel een hele prestatie

starbright boy schreef:
Katie Malua's nine million bicycles daalt al voor het twintigste jaar op rij.

Begon ooit op 23. Is nu 1657. Das ook wel een hele prestatie

Ik vind het eerder verbazingwekkend dat er überhaupt nog mensen zijn die naar Katie Melua luisteren

Titmeister schreef:
(quote)

Ik vind het eerder verbazingwekkend dat er überhaupt nog mensen zijn die naar Katie Melua luisteren
Mijn vriendin: Zelfs SkyRadio is haar zat.

Onweerwolf
Katie was het originele hypemeisje. ❤️

Joren999 schreef:
(quote)
Mijn vriendin: Zelfs SkyRadio is haar zat.

Dan heeft jouw vriendin een bewonderingswaardig uithoudingsvermogen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:16 uur

geplaatst: vandaag om 05:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.