MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Het is dan nog steeds geen algemeen geaccepteerd feit dat gnr na apetite had moeten splitten. Tijd voor een campagne.

Geeft toch wel veel plezier in het café, zo’n vrijspraak van de zanger…

Fathead schreef:

Vrijspraak bij gebrek aan bewijs... maar nog steeds een engnek.

Fathead schreef:

HEE, DAT IS TOEVALLIG!!!

Slowgaze schreef:
Het leukst aan Marco Borsato vind ik dat je zulke leuke 'Ik leef niet meer voor jou'-grappen over hem kon maken nadat bekend werd dat-ie een TIA heeft gehad.

Maarten JIJ MAG HARCO ZEGGEN, LEKKER DING

staralfur schreef:
(quote)

Vrijspraak bij gebrek aan bewijs... maar nog steeds een engnek.

Het was ook een grapje .

Even voor de zekerheid. Dit is de Greatest Rock N Roll Band.

Wat horen mensen in Coldplay wat ik niet hoor? Het is zo suf en glad en braaf en... brrrr... Akelige muziek hoor.

Gretz schreef:
(afbeelding)

Je begint wel een bepaald grensniveau te benaderen, is de bodem van je GIFjesput bijna in zicht?

keep 'em coming, ik geniet er wel elke dag van hihi

ABDrums schreef:
Wat horen mensen in Coldplay wat ik niet hoor? Het is zo suf en glad en braaf en... brrrr... Akelige muziek hoor.

En dan was dit nog uit de goede tijd. Moet je nagaan.

Dirruk schreef:
(quote)

En dan was dit nog uit de goede tijd. Moet je nagaan.

Exact, dat bedoel ik maar...

ABDrums schreef:

De eerste 3 albums zijn meer dan prima, al speelt pubersentiment daar behoorlijk in mee.

Dat Clocks niet hun hoogst genoteerde is snap ik nog steeds niet. Maar ja, ik heb ook geen C&M gedaan.

Mijn persoonlijke favoriet is overigens The Scientist.

Er zitten volgens mij allerlei hele nare populistische sentimenten achter de hoge noteringen van Marco B.
Brrr.

EftelingBorsato.

Nog een keer in de herhaling: mensen die op Marco B. stemmen zijn objectief kut.

itchy schreef:
Er zitten volgens mij allerlei hele nare populistische sentimenten achter de hoge noteringen van Marco B.
Brrr.

Het zijn in ieder geval niet zijn fans die hem door dik en dun steunden.

Maar goed, ik mag er eigenlijk niet veel over zeggen, met Ryan Adams in mijn top 10.

harm1985 schreef:
(quote)

Het zijn in ieder geval niet zijn fans die hem door dik en dun steunden.

Maar goed, ik mag er eigenlijk niet veel over zeggen, met Ryan Adams in mijn top 10.
Het zou juist anders zijn als je Ryan Adams zou laten vallen, maar toch weer terugkeert als hij vrij wordt gesproken (mocht er een daadwerkelijke aanklacht zijn).
Verschil met Borsato is wel dat zijn imago onlosmakelijk verbonden is met zijn muziek.

Depeche Mode en Enjoy The Silence is echte rijpmuziek: kon er een aantal jaren geleden geen bal mee, nu vind ik het steengoed. Absolute topplaat, een tijdloze klassiekert.

Alhoewel ik vind dat DM betere liedjes heeft (Walking In My Shoes, Precious bijv.) blijft Enjoy The Silence een heerlijke klassieker.

Beetje overschat nummer van Miss Montreal.

Allright, met nog meer Beste Zangersmeuk gaat de kwaliteit weer eens de diepte in.

Ja nu is het klaar.

Beste Zangers is objectief kut. Anderhalve stip, tussen Bente en albumversies van Meat Loaf in.

koosknook schreef:
Beetje overschat nummer van Miss Montreal.

Beetje?

Tenenkrommend gedrocht.

Ingeborg>miss montreal

vanuitdestaartdoordewindnaarvoren.jpeg

Onweerwolf

https://ibb.co/M5yGf5B5

De naam van het Nederlands bandje Miss Montreal, met zangeres Sanne Hans, komt van een eerdere seksbeurt van Sanne. Het bandje is bekend van nummers als Just a Flirt en This Is My Life. De band staat 10 september in Nijmegen in het voorprogramma van Coldplay.

In een interview op Lowlands bekende ze dat de naam ontstaan is uit seks met een eerdere scharrel. "Het heeft te maken met dat ik ooit seks had en dat er een bepaalde vloeibare substantie op een tekstboekje kwam. Het kwam net op de M van Montreal. Toen dacht ik in een dronken bui dat Miss Montreal wel een leuke naam zou zijn voor een bandje."

De man achter het zaad kan niet meer achterhaald worden, de zangeres wist de naam van de man niet meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.