Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:32 uur
Ik denk dat de gitaar in dit nummer zichzelf ook schaamt. Ben ik hier nou voor op de wereld gekomen?
2
geplaatst: 31 december 2025, 14:32 uur
staralfur schreef:
Nog een keer in de herhaling: mensen die op Marco B. stemmen zijn objectief kut.
Nog een keer in de herhaling: mensen die op Marco B. stemmen zijn objectief kut.
Ik denk stiekem dat er nog best een grote groep Nederlanders is die seksueel getinte opmerkingen en andersoortige avances richting minderjarigen maken helemaal oké vindt, en derhalve ook geen probleem heeft met Marco Borsato en André Hazes.
5
geplaatst: 31 december 2025, 14:33 uur
harm1985 schreef:
De eerste 3 albums zijn meer dan prima, al speelt pubersentiment daar behoorlijk in mee.
Dat Clocks niet hun hoogst genoteerde is snap ik nog steeds niet. Maar ja, ik heb ook geen C&M gedaan.
Mijn persoonlijke favoriet is overigens The Scientist.
(quote)
De eerste 3 albums zijn meer dan prima, al speelt pubersentiment daar behoorlijk in mee.
Dat Clocks niet hun hoogst genoteerde is snap ik nog steeds niet. Maar ja, ik heb ook geen C&M gedaan.
Mijn persoonlijke favoriet is overigens The Scientist.
Als je C&M had gedaan had je vast geweten dat hun beste nummers op Parachutes staan. Prachtalbum.
2
geplaatst: 31 december 2025, 14:34 uur
ABDrums schreef:
Wat horen mensen in Coldplay wat ik niet hoor? Het is zo suf en glad en braaf en... brrrr... Akelige muziek hoor.
Wat horen mensen in Coldplay wat ik niet hoor? Het is zo suf en glad en braaf en... brrrr... Akelige muziek hoor.
De gemiddelde mens houdt niet van kartelrandjes.
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:34 uur
Joren999 schreef:
Verschil met Borsato is wel dat zijn imago onlosmakelijk verbonden is met zijn muziek.
(quote)
Het zou juist anders zijn als je Ryan Adams zou laten vallen, maar toch weer terugkeert als hij vrij wordt gesproken (mocht er een daadwerkelijke aanklacht zijn).Verschil met Borsato is wel dat zijn imago onlosmakelijk verbonden is met zijn muziek.
Tja, Ryan Adams is nooit echt een fijn persoon geweest, blijkbaar, hij doet, als ik Reddit en SHF moet geloven, op social media aardig zijn best om door zoveel mogelijk mensen gehaat te worden.
Zonde, zo'n getroubleerd genie.
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:35 uur
Één van de weinige Beatles nummers die ik steeds ietsje beter ga vinden
1
geplaatst: 31 december 2025, 14:36 uur
Vooral geschikt om hartstikke vals mee te kwelen. Helaas nu niet de juiste stemming.
Beetje Veronicaversie van Robbie Williams dus.
Beetje Veronicaversie van Robbie Williams dus.
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:37 uur
Een dan nu één de grootste kloteartiesten die op deze kloot rondloopt.
2
geplaatst: 31 december 2025, 14:37 uur
1
geplaatst: 31 december 2025, 14:38 uur
Dit is misschien wel het slechtste uur van de Top 2000, met 2x Borsato, Beste Zangers onzin, Coldplaymeuk, deze uitgekauwde Robbie Williams en dan straks ook nog een draak van The Verve 

1
ABDrums schreef:
Depeche Mode en Enjoy The Silence is echte rijpmuziek: kon er een aantal jaren geleden geen bal mee, nu vind ik het steengoed. Absolute topplaat, een tijdloze klassiekert.
Depeche Mode en Enjoy The Silence is echte rijpmuziek: kon er een aantal jaren geleden geen bal mee, nu vind ik het steengoed. Absolute topplaat, een tijdloze klassiekert.
En dan ben je pas 23. Ik ben, met mijn bijna 41 jaar oud, zoveel milder dan 20 jaar geleden.
Ik ben inmiddels niet te beroerd om toe te geven dat zelfs Harry Styles en Ed Sheeran een aantal leuke nummers in de lijst hebben staan.
Of dat ABBA een leuke band is.
Ik denk dat ik 80 tot 90% van de top 2000 prima te pruimen vind.
0
Joren999 schreef:
Dit is misschien wel het slechtste uur van de Top 2000, met 2x Borsato, Beste Zangers onzin, Coldplaymeuk, deze uitgekauwde Robbie Williams en dan straks ook nog een draak van The Verve
Ja eens. Ik ga schijten.
1
geplaatst: 31 december 2025, 14:39 uur
harm1985 schreef:
En dan ben je pas 23. Ik ben, met mijn bijna 41 jaar oud, zoveel milder dan 20 jaar geleden.
Ik ben inmiddels niet te beroerd om toe te geven dat zelfs Harry Styles en Ed Sheeran een aantal leuke nummers in de lijst hebben staan.
(quote)
Misschien denk ik over twintig jaar ook wel zo over Taylor Swift. De tijd zal het ons leren.
0
Dit vond ik vroeger wel mooi, maar tegenwoordig associeer ik dit te veel met Gerda's in feesttenten. En piratenartiesten die in dergelijke tenten het nummer geweld aan doen.
4
Slowgaze schreef:
Ik denk stiekem dat er nog best een grote groep Nederlanders is die seksueel getinte opmerkingen en andersoortige avances richting minderjarigen maken helemaal oké vindt, en derhalve ook geen probleem heeft met Marco Borsato en André Hazes.
(quote)
Hoi lekker ventje
1
geplaatst: 31 december 2025, 14:40 uur
Zodra ik 'As far as my eyes can see' hoor, verschrompelen mijn ballen.
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:41 uur
Door de aanwezigheid van zoveel drek in dit uur is Old & Wise meteen 1000x beter 

2
geplaatst: 31 december 2025, 14:42 uur
Slowgaze schreef:
Wist je dat je daar ook zalfjes voor hebt?
Edit: erg hilarisch dat user 'itchy' notabene dit bericht liket. Heel komisch.
1
geplaatst: 31 december 2025, 14:43 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Dit vond ik zo'n goed album:
https://204comics.com/cdn/shop/files/204Comics204Comics204Comic204Comics857_750x.jpg?v=1765403703
De plottwist: alle originele bandleden bleken dood te zijn, behalve Paul.
2
geplaatst: 31 december 2025, 14:43 uur
ABDrums schreef:
(quote)
Was ook fijn om te doen.
* denotes required fields.