Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2025, 17:50 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Misschien ook juist omdat het relatief minder direct tot de luisteraar probeert te spreken dan andere Borsato's. Helemaal mee eens, en instrumentaal is het het meest intrigerende nummer van de beste man. Het zit gewoon verdomd goed in elkaar.
0
geplaatst: 31 december 2025, 17:50 uur
ABDrums schreef:
Dit is natuurlijk de enige serieuze tegenkandidaat als we het over Rood of Red hebben:
(embed)
Dit is natuurlijk de enige serieuze tegenkandidaat als we het over Rood of Red hebben:
(embed)
Dan ga ik toch voor Red van Sammy Hagar

0
geplaatst: 31 december 2025, 17:51 uur
Ik ga vandaag eigenlijk sowieso erg goed op al die oude Marco-classics.. Ze hadden niet in de top-100 van de Top2000 hoeven staan, maar hij heeft best een paar bangers gemaakt
1
geplaatst: 31 december 2025, 17:52 uur
Ultieme schoolfeestbanger 

(op mijn dorpsschool werd gemiddeld een kwartiertje rock gedraaid tijdens schoolfeesten, Killing in the Name zat er altijd bij)

(op mijn dorpsschool werd gemiddeld een kwartiertje rock gedraaid tijdens schoolfeesten, Killing in the Name zat er altijd bij)
2
geplaatst: 31 december 2025, 17:52 uur
Doden In De Naam Van 
Dit groovet als een tiet, ook zo'n keiharde klasbak waar geen slijt op zit.

Dit groovet als een tiet, ook zo'n keiharde klasbak waar geen slijt op zit.
1
geplaatst: 31 december 2025, 17:55 uur
Ben benieuwd of de mensen die hierop stemmen weten waar het nummer over gaat. 

6
geplaatst: 31 december 2025, 17:55 uur
Ik heb hier dus een kat die buiten wil gaan kijken naar het vuurwerk 

2
geplaatst: 31 december 2025, 17:56 uur
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL MEEEEEE
AAAAAHHHHH
*headbang emoji*
AAAAAHHHHH
*headbang emoji*
1
ABDrums schreef:
Ik ben zo terug na een potje stevig janken op Imagine.
Ik ben zo terug na een potje stevig janken op Imagine.
Kennen jullie nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
https://i.ibb.co/M5yFBC2P/Greenshot-2025-12-31-17-42-47.png
1
Porcupine Head schreef:
Nee joh, die vinden het allemaal een "lekker nummertje"
9
geplaatst: 31 december 2025, 17:58 uur
Anekdote: de dag voordat ik moest beginnen als zaterdaghulp bij de blokker had ik schoolfeest, en ging ik tijdens Killing in the Name vol de mosh pit in... Ik sprong tegen de grootste (lengte+breedte) jongen van de klas aan, en stuiterde daardoor met beide knietjes op de grond. Mijn eerste werkdag begon dus een beetje beurs en kreupel...
8
geplaatst: 31 december 2025, 18:01 uur
staralfur schreef:
Anekdote: de dag voordat ik moest beginnen als zaterdaghulp bij de blokker had ik schoolfeest, en ging ik tijdens Killing in the Name vol de mosh pit in... Ik sprong tegen de grootste (lengte+breedte) jongen van de klas aan, en stuiterde daardoor met beide knietjes op de grond. Mijn eerste werkdag begon dus een beetje beurs en kreupel...
(quote)
Een vriend van me had zich maanden kapot getraind voor een Ironman. En niet om te finishen, maar echt voor een snelle tijd. Anderhalve week voor de race nog even concertje meepikken van Metallica. Kon het toch niet laten om even in de moshpit te duiken. Letterlijk 3 verschillende blessures opgelopen, hij is niet gestart

6
geplaatst: 31 december 2025, 18:05 uur
Slecht idee: RATM aan tijdens het avondeten met 2 koters, die toch al enorm hyped zijn vanwege oudejaarsavond. Fokking mayhem aan de eettafel hier 

4
geplaatst: 31 december 2025, 18:08 uur
Wat Imagine een beetje omlaag haalt is dat mijn twee jaar jongere zusje, die een ontzettende kut smaak qua muziek heeft, mij even kwam uitleggen hoe goed dat nummer is. Alsof ik het niet al 10 jaar eerder kende dan zij of zo.
1
geplaatst: 31 december 2025, 18:10 uur
Titmeister schreef:
Slecht idee: RATM aan tijdens het avondeten met 2 koters, die toch al enorm hyped zijn vanwege oudejaarsavond. Fokking mayhem aan de eettafel hier
Laat me raden; ze aten hun bord niet leeg?
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:10 uur
Goeie Engelse les wel... fuck you, I won't do what you tell me!
1
geplaatst: 31 december 2025, 18:12 uur
Unrelated: mijn vrouw vindt dat Emmely een ontzettend slechte smaak heeft qua kleding.
Vraag me af of deze outfit haar goedkeuring kan wegdragen. Ik vind hem wel stylish.
Vraag me af of deze outfit haar goedkeuring kan wegdragen. Ik vind hem wel stylish.
2
geplaatst: 31 december 2025, 18:13 uur
Update over de kat: die is boos dat ie niet naar buiten mag. Gelukkig is het een zacht ei en is boos bij hem alleen een klagerige mauw, waarna hij zich weer op de kop laat oppakken.
* denotes required fields.