Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:13 uur
harm1985 schreef:
Unrelated: mijn vrouw vindt dat Emmely een ontzettend slechte smaak heeft qua kleding.
Vraag me af of deze outfit haar goedkeuring kan wegdragen. Ik vind hem wel stylish.
Unrelated: mijn vrouw vindt dat Emmely een ontzettend slechte smaak heeft qua kleding.
Vraag me af of deze outfit haar goedkeuring kan wegdragen. Ik vind hem wel stylish.
Ik vind het wel wat, lekker eigen... allemaal in een H&M outfit is ook zo saai.
3
geplaatst: 31 december 2025, 18:14 uur
Fun fact: mijn schoonvader dacht dat dit nummer Acid Light heette. Daar pest ik hem nog steeds mee.
"Hey Wim, weet je wat een goed nummer van Metallica is?"
"Hey Wim, weet je wat een goed nummer van Metallica is?"
1
geplaatst: 31 december 2025, 18:15 uur
Was dat het maar. De een rende van tafel om op de bank te springen, de andere begon met eten te gooien. Het mantra 'Fuck you, I won't do what you tell me' is wel aan hen besteed...
0
harm1985 schreef:
EMMELY GODIN ♡
https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNDZoZTlscTQzczRmYzJrdGNyZDg0M2VxazBoemZhYmVyamJrMmdqaiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/RWnAvMOHQ826ikUstH/giphy.gif
0
Ik heb Metallica 1x live gezien en dat vond ik wel genoeg. Enter Sandman vind ik denk ik wel hun beste.
2
geplaatst: 31 december 2025, 18:16 uur
Enter Sandman is een nummer met herinneringen.
Ik heb dit nummer eens gedrumt tijdens een solistenconcours een aantal jaar geleden. Mijn drumleraar kon er toen niet bij zijn, dus heb ik een speakerset met versterker van een kennis geregeld, zodat ik toch kon spelen.
De hele kerk (toepasselijke locatie…) werd platgewalst, omdat ik - ik kon en mocht de speakerset helemaal zelf bedienen - het volume op standje burenruzie had gezet.
Het was een schitterend en onvergetelijk tafereel om de verbaasde koppies van de ouders in het publiek te zien!
Ik heb dit nummer eens gedrumt tijdens een solistenconcours een aantal jaar geleden. Mijn drumleraar kon er toen niet bij zijn, dus heb ik een speakerset met versterker van een kennis geregeld, zodat ik toch kon spelen.
De hele kerk (toepasselijke locatie…) werd platgewalst, omdat ik - ik kon en mocht de speakerset helemaal zelf bedienen - het volume op standje burenruzie had gezet.
Het was een schitterend en onvergetelijk tafereel om de verbaasde koppies van de ouders in het publiek te zien!
Ik quote mezelf graag van twee jaar geleden. Dit blijft een mooie en dierbare herinnering.
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:17 uur
Joren999 schreef:
Update over de kat: die is boos dat ie niet naar buiten mag. Gelukkig is het een zacht ei en is boos bij hem alleen een klagerige mauw, waarna hij zich weer op de kop laat oppakken.
Update over de kat: die is boos dat ie niet naar buiten mag. Gelukkig is het een zacht ei en is boos bij hem alleen een klagerige mauw, waarna hij zich weer op de kop laat oppakken.
M'n ene kat is alweer een paar dagen buiten (ze was daarvoor ook weken weg). Gaat me dit jaar niet lukken om ze binnen te houden, helaas
https://i.vgy.me/ivBZ5z.gif
2
geplaatst: 31 december 2025, 18:17 uur
staralfur schreef:
Ik sprong tegen de grootste (lengte+breedte) jongen van de klas aan, en stuiterde daardoor met beide knietjes op de grond.
(quote)
Ik sprong tegen de grootste (lengte+breedte) jongen van de klas aan, en stuiterde daardoor met beide knietjes op de grond.
Was dat soms Gretz?
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:18 uur
Johnny Marr schreef:
Gooi headbang emoji's op me Geeeert!!! AAAAAA
Gooi headbang emoji's op me Geeeert!!! AAAAAA
YEAAAH *O* :B *O* :B *O* :B *O* :B *O* *O* :B *O* :B *O* :B
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
*O* :B *O* :B *O* :B *O* :B *O* *O* :B *O* :B *O* :B
YOOOOOOOOOO
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:19 uur
Las dit net https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
Een van de meest bizarre dingen die ik leerde van de Duitse Hitparade is dat Paradise by the Dashboard Light alleen in Nederland en België een klassieker is 
In Duitsland stond ie echt tussen plaats 500 en 600 ofzo en toen was ik echt van 'huh'

In Duitsland stond ie echt tussen plaats 500 en 600 ofzo en toen was ik echt van 'huh'
1
geplaatst: 31 december 2025, 18:19 uur
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:20 uur
Ik verwacht sappige Emmely-GIFjes bij Paradise By The Dashboard Light Gretzje!!
1
Schoolfeest en bruiloften banger!
Ik ken niemand die dit niet woordelijk kan meezingen. Altijd een succes.
Ik ken niemand die dit niet woordelijk kan meezingen. Altijd een succes.
0
Gretz schreef:
M'n ene kat is alweer een paar dagen buiten (ze was daarvoor ook weken weg). Gaat me dit jaar niet lukken om ze binnen te houden, helaas
(afbeelding)
Wij hebben ze vandaag vanaf ongeveer het middaguur binnengehouden. De ene verschuilt zich op zolder, de ander gaat steeds hoopvoller/chagrijniger kijken dat hij niet naar buiten mag.(quote)
(afbeelding)
[wijn]AAAHHH PARADIJS BIJ DE DESJBOORDLICHT[/wijn]
2
geplaatst: 31 december 2025, 18:21 uur
Bonafide Top2000 classic dit, doodgedraaid, begraven, weer opgegraven, nog een keer doodgedraaid, maar nog altijd onontkoombaar. In a good way, wat mij betreft 

1
geplaatst: 31 december 2025, 18:21 uur
Godverdomme wat een pareltje is dit toch weer. Gehaktbrood stelt hier wederom niet teleur.
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:22 uur
ABDrums schreef:
Godverdomme wat een pareltje is dit toch weer. Gehaktbrood stelt hier wederom niet teleur.
Jij dus ook aan de drank begonnen?Godverdomme wat een pareltje is dit toch weer. Gehaktbrood stelt hier wederom niet teleur.
0
geplaatst: 31 december 2025, 18:23 uur
Nee, niet eens. Maar je brengt me wel op ideeën, ik dop er zo één.
6
geplaatst: 31 december 2025, 18:23 uur
Toen ik in Belfast studeerde was ik regular in de Beehive, waar elke donderdagavond karaoke was. Ik deed dan vaak wat random dingetjes (oa Sexy Bitch van David Guetta, Wannabe, etc.). Een van de avonden kwam er een man naar me toe die graag met mij Paradise by the Dashboard Light wilde zingen - sure, maakte mij niet uit, ik zing graag.
We waren als laatste aan de beurt, en toen ik vervolgens naar huis liep riep een (behoorlijk) zatte man me na dat ie me beter vond zingen dan "that wee woman from the original".
Ik denk dat ie wel heel erg van de wereld moet zijn geweest... Maar toch leuk compliment.
We waren als laatste aan de beurt, en toen ik vervolgens naar huis liep riep een (behoorlijk) zatte man me na dat ie me beter vond zingen dan "that wee woman from the original".
Ik denk dat ie wel heel erg van de wereld moet zijn geweest... Maar toch leuk compliment.
1
geplaatst: 31 december 2025, 18:25 uur
staralfur schreef:
en toen ik vervolgens naar huis liep riep een (behoorlijk) zatte man me na dat ie me beter vond zingen dan "that wee woman from the original".
en toen ik vervolgens naar huis liep riep een (behoorlijk) zatte man me na dat ie me beter vond zingen dan "that wee woman from the original".
Was dat soms Gretz?
* denotes required fields.