MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
ABDrums schreef:
(quote)

Hou toch op zeg. Ik drum nu zelf zo'n twaalf jaar en heb niet eerder zo'n overgewaardeerde drumbreak gehoord. Niet slecht hoor, dat geef ik toe, maar wordt veel te heftig opgehemeld voor wat het is.

Ik luister nu al zo'n 40 jaar naar Dreamtheater en begin dit nu ook in te zien

Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is. wat is dit voor een wappieshit?

Slowgaze schreef:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is. wat is dit voor een wappieshit?

De aarde is rond. Als een pannenkoek.

GrafGantz schreef:
Nee, dit is eveneens niet best.

Ik zou zelfs durven zeggen dat dit eveneens niet best is.

GrafGantz schreef:
(quote)

En dat is De Waarheid.

GrafGantz schreef:

Dank voor de bijdrage, Herman.

Slowgaze schreef:
(quote)

Dank voor de bijdrage, Herman.

Ik ken uiteraard mijn klassiekers

Voordat de meesten zometeen begrijpelijkerwijs offline gaan in het kader van de jaarwisseling, wil ik dit toch nog even kwijt.

Voor mij zijn in mindere mate kerst, maar zeker oud en nieuw traditioneel een lastige periode. Omwille van persoonlijke redenen, laten we het daar op houden. Ik ben in ieder geval altijd blij wanneer het weer voorbij is. Maar het samenzijn met enkele volstrekt onbekenden in dit topic is voor mij een heel grote zegen en sleept mij door deze tijd heen. Stom ouwehoeren, talloze GIFjes, typische discussies, de OK-lijst en sterke, vaak hilarische one-liners. En dat alles - natuurlijk - onder het genot van fijne muziek (althans, het gros...). Ik put er veel plezier, energie en voldoening uit.

Daarom wil ik jullie allemaal stuk voor stuk bedanken voor het feit dat jullie elk jaar een beetje kleur geven aan mijn laatste paar decemberdagen. Ook als het dus een beetje moeilijk is. Misschien stelt het niet voor iedereen wat voor, maar voor mij betekent het veel. Daarvoor dank ik jullie.

Helemaal mee eens ABDrums, de top 2000 week is mijn favoriete week van het jaar op dit forum, een mooie traditie om vast te houden.

Ik ga creatief doen, vuurwerk af steken en wat al niet meer. Fijn uiteinde als ik niet meer online kom!

Ahh, mooi om te lezen ABDrums! Ik vind het hier ook heel gezellig en heb al aardig wat plaatjes doorgestuurd...
Graag gedaan voor zover ik eraan heb bijgedragen!

Mooie woorden En ook al was mijn bijdrage niet zo heel groot; graag gedaan!

Mooi om te lezen, Ate! Voor mij is het ook een mooie traditie geworden, die flink wat jeu toevoegt aan de Top 2000.

Joren999 schreef:
Is Titmeister er nog? Of heeft die corvee van het RATM-fiasco?

Titmeister was 'oud & nieuw' vieren met de kinderen, compleet met aftelklok, kinderchampagne, sterretjes en oliebollen. Junior en junior liggen nu in bed in de veronderstelling dat het 2026 is, dus de rust is wedergekeerd in huize Tit.

Ik kom straks (diep in de nacht) nog met m'n uitgebreidere bedankpostje voor jullie MuMe-vrienden, nu te weinig tijd van het sociale leven wacht xx

Iedereen een fijne jaarwisseling en tot snel bij de MuMeLadder, De Witte Trui en de Alphaz(b)oomerladder

Love you alll ♥️
(Maar Emmely nog steeds het meest )
https://media1.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNndncTJvb29memM2dnN4N2tteG9rbHVuN205eTJ5dGUzNzVmMDVxeSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/NfsXnraht4U7su7MbM/giphy.gif

En mooi zeer gesproken Ate ♥︎

Mooie woorden ABDrums! Ik geniet ook altijd van het keuvelen hier. Ook al weet ik niet of ik vanavond 0:00 red, aangezien de kleine nu wel naar bed is, maar waarschijnlijk weer rond 6:00 wakker is Maar hier is dus, net als in huize Titmeister, de rust teruggekeerd. Ook de katten zijn rustig, de ene heeft zich erbij neergelegd dat hij niet meer naar buiten gaat en ligt in het raam, de ander is ontspannen op de bank erbij komen liggen.

Ben ondertussen afgehaakt met luisteren naar de lijst der lijsten, vanaf nu enkel nog maar belegen klassiekers afgewisseld met wat vaderlandse bagger. Ga verder nergens heen en zit hier enkel met vrouwlief, dus zal hier af en toe nog met een schuin oog meelezen

Mooie woorden ABDrums Respect
Ookal was ik minder actief (wegens minder tijd) en was het meer meelezen, heb ik ook zeer genoten en deel ik je woorden. Heb me soms krom gelachen om jullie opmerkingen.
Iedereen bedankt en alv een fijne jaarwisseling.
Dat we nog lang slap over muziek mogen lullen!

Oh, het eindoordeel van Objectief kut anno 2025 komt morgen waarschijnlijk. Toevoegingen kunnen dus nog steeds (Disturbed is nog niet geweest).

Over De Muur, het bewijs dat Nederlandstalig wel mooi kan zijn

Titmeister schreef:
Over De Muur, het bewijs dat Nederlandstalig wel mooi kan zijn

Ja! Blijft echt een fantastisch nummer met een heel rijke tekst. Als historicus wordt ik er echt heel blij van. Het spreekt tot de verbeelding, hoewel het wel ‘voor mijn tijd’ was.

En dank voor alle lieve reacties op mijn bericht hierboven. Dat kon ook niet anders. Jullie zijn allemaal toppers!

OVER DE MUUR warm badje

MusicMeter huisband met het Engerdje

Creep is ook alweer zo’n banger. Mocht Radiohead ooit nog eens Nederland aandoen, dan verwacht ik een grote MuMe-meetup hoor.

ORIGINEEL VAN DE IDEALE WERELD GODEN

'K BEN FILIP. 'K BEN VAN EEKLO!!
VERDER GEEN PROBLEMEN HIER. ALLES IN ORDE!!!

ABDrums schreef:
Creep is ook alweer zo’n banger. Mocht Radiohead ooit nog eens Nederland aandoen, dan verwacht ik een grote MuMe-meetup hoor.

Lijfliedje van de gemiddelde MuMe'er me dunkt

Ook een mooie ode aan Sorbato om Creep hoger dan ooit te stemmen

http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif
https://media1.tenor.com/m/217eK9BNHCwAAAAC/eric-cartman-south.gif

https://media1.tenor.com/m/HjJc7NkgclcAAAAC/drinkingtears-tears.gif

Johnny Marr veeg me op pleaseeeee

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.