MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:

Als ik tienermeisjes in een The Cure T-shirt zie in het café dan is er nog hoop voor de wereld.

Over volbloed draken gesproken, deze Bon Jovi.

Sowieso is Bon Jovi objectief kut.

Ik heb een zwak voor deze. Mag dat of word ik nu ook gerapporteerd?

Gretz schreef:
(quote)

harm1985 kom er maar in, wie is het meest geschikt om de plek van Eva volgend jaar op te vullen ☺️

Nog een Sophie zou ik ook voor tekenen hoor

(afbeelding)
(afbeelding)

Ik vind Cassidy van Grateful Dead ook wel een waardige vervanger:

Oorspronkelijk staat het overigens op Ace, van Dead lid Bob Weir.

Maar mocht dat niet lukken. Dan inderdaad Eefje.

Weeeeeer die singleversie

Joren999 schreef:

Hoe neem je alle subtiele opbouw weg uit een nummer...

Ik vind het wel wat raar dat ze (op Autobahn na) alle extreem lange nummers tegenwoordig helemaal draaien, maar dat er wel superveel radio-edits gedraaid worden van nummers die in de normale versie op zichzelf al niet heel lang duren

Bart Arens wordt betaald door Apple om Logic Pro te promoten denk ik

Kan Bart Arens zijn eigen schuifje niet een keer dichtdraaien?

Neemt niet weg dat Boys of Summer wel gewoon een banger is!

Joren999 schreef:

Anders hebben we geen tijd voor de complete versie van In A Gadda Da Vida. Een veel lager genoteerd nummer.

De jongetjes van de zomer
(afbeelding)

chevy93 waar ben je dan?!

The Boys of Summer bevestigt mijn statement dat Bryan Adams eigenlijk een soort Don Henley van de Temu is.

Gretz schreef:
De jongetjes van de zomer (afbeelding)

chevy93 waar ben je dan?!
thuis

Joren999 schreef:

Ik heb echt 100x liever Bart Arens die iets interessants over een nummer vertelt dan een hoop van de andere DJ's die alleen maar met het café bezig zijn. Dat gezeik steeds zodra Bart even de nerd wil uithangen, dát is pas objectief kut.

kaj_666 schreef:
(quote)

Ik heb echt 100x liever Bart Arens die iets interessants over een nummer vertelt dan een hoop van de andere DJ's die alleen maar met het café bezig zijn. Dat gezeik steeds zodra Bart even de nerd wil uithangen, dát is pas objectief kut.
Heb je wel gelijk in hoor, ik heb er ook geen moeite mee.

Alle zes nummers van Simple Minds staan in de bovenste helft. In alle voorgaande edities stond er minimaal een van hen in de onderste helft. Lang was dat Promised You a Miracle (die al een tijdje verdwenen is) en daarna Someone Somewhere in Summertime (die nu naar de bovenste helft gestegen is)

Joren999 schreef:

Hij laat inderdaad wel heel erg graag merken dat hij muzikaal onderlegd is, ja. Maar alles beter dan die hyperactieve Morad of die vreselijke Van Inkel met zijn pannen.

Op zich heb ik er geen moeite mee dat DJ's er een beetje een eigen touch aan proberen te geven, zolang het maar dienend is aan het format.

Juist daarom kan ik Emmely zo waarderen, die is een stuk dienstbaarder aan de muziek.

Objectief cool: Barts feitjes
Objectief kut: het woord 'banger'

jasper1991 schreef:
Banger is juist zowat de enige term die ik wel kan hebben. Ik trek het woord 'track' heel erg slecht echter, we hebben gewoon een Nederlandse term daarvoor!

jasper1991 schreef:

En Banger Hart?

chevy93 schreef:
Alle zes nummers van Simple Minds staan in de bovenste helft.

Artiesten met al hun nummers in de bovenste helft:
- Linkin Park 8/8
- Iron Maiden 6/6
- Simple Minds 6/6
- Oasis 4/4

Lullaby Stemplaat.

Ik blijf erbij, hoewel A Forest een prima nummer is, is elk individueel nummer van Disintegration beter.

Cure-meisje komt wel aan haar trekken zo. Is hier ook een single versie van? Bereid je in dat geval maar vast voor op de volgende teleurstelling.

Het is wel net een andere versie dan de albumversie, de percussie klinkt anders. Ik geloof dat deze op een verzamelaar staat.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.