MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:

Johnny Marr schreef:
(quote)

(afbeelding)

Ik vind zeilplaat een betere omschrijving voor deze Vangelis.

Sting
Slowgaze schreef:
(quote)

Keelsnoepjemuzak.
Bryan Adams jaten 80 is gewoon goeie , pakkende rockmuziek....de snobs vindrn het vaak niks , maar dat is elitair geneuzel....als ik het weet waar over het gaat en iemand plaatst een bericht weet je 4 van 5 keer zijn "mening"....

Johnny Marr schreef:
(quote)

(afbeelding)

Splitsing - Wind en Zeilen is de oplossing van deze rebus.

Sting schreef:
(quote)
Bryan Adams jaten 80 is gewoon goeie , pakkende rockmuziek....de snobs vindrn het vaak niks , maar dat is elitair geneuzel....als ik het weet waar over het gaat en iemand plaatst een bericht weet je 4 van 5 keer zijn "mening"....

Ben je op je toetsenbord in slaap gevallen?

Gadver, dit is toch zo'n lelijk nummer..

Deze is best leuk!

Wake me Up >>>> Hey Brother voor mij

Avicii is voor *hippe* dertigers die hopen hun tweede jeugd terug te vinden door naar tien jaar oude house muziek te luisteren.

Beetje jammer dat Dan Tyminski (ook wel bekend van Alison Krauss & Union Station) geen co-credit krijgt.

Nog jammerder is dat Alison Krauss & Union Station er met When You Say Nothing At All niet in staat.

ABDrums schreef:
Ja pfoe, Avicii is voor hippe dertigers die hopen hun tweede jeugd terug te vinden door naar tien jaar oude house muziek te luisteren.

Of boomers. Voor als ze Armand van Buren beu zijn.

harm1985 schreef:
Beetje jammer dat Dan Tyminski (ook wel bekend van Alison Krauss & Union Station) geen co-credit krijgt.

Nog jammerder is dat Alison Krauss & Union Station er meer When You Say Nothing At All niet in staan.

Ik vind het ook nog steeds jammer dat Tussen Stiens en Berlicum van Ben de Ruiter er nog niet in staat...

ABDrums schreef:
Avicii is voor *hippe* dertigers die hopen hun tweede jeugd terug te vinden door naar tien jaar oude house muziek te luisteren.

Nou, deze 30'er vindt dit verschikkelijk. 10 jaar geleden ook al overigens.

itchy schreef:
(quote)

Splitsing - Wind en Zeilen is de oplossing van deze rebus.

Weet je dan ook de oplossing waarom er 926 Nederlandstalige meuknummers in de lijst staan, maar godbetert GEEN Splitsing - Wind en Zeilen.

EDIT: Fungus - Kaap'ren Varen staat er ook al niet in

Titmeister schreef:
Nou, deze 30'er vind dit verschikkelijk. 10 jaar geleden ook al overigens.

Dan ben jij dus niet hip. Wees daar trots op

Titmeister schreef:

Weet je dan ook de oplossing waarom er 926 Nederlandstalige meuknummers in de lijst staan, maar godbetert GEEN Splitsing - Wind en Zeilen.

Is de schuld van links, hep ik op Feestboek gelezen.

ABDrums schreef:
(quote)

Dan ben jij dus niet hip. Wees daar trots op

Daar doe ik het voor

De intro van Cowboys and Angels klinkt enorm als de soundtrack van Final Fantasy VIII op de Playstation.

Goh, ga ik nou ook nog een nummer van George Michael goed vinden na jarenlang tirades tegen de beste man te hebben afgestoken? Het moet niet gekker worden in 2025.

Cowboys and Angels, mooiste outro na Telegraph Road

ABDrums schreef:
Goh, ga ik nou ook nog een nummer van George Michael goed vinden na jarenlang tirades tegen de beste man te hebben afgestoken? Het moet niet gekker worden in 2025.

Goed is overdreven, maar deze groeit ook op me. Misschien luister ik eindelijk wel zonder vooroordeel...

Titmeister schreef:
(quote)

Goed is overdreven, maar deze groeit ook op me. Misschien luister ik eindelijk wel zonder vooroordeel...
Ja ja met het volume op 1, zeker?

Fake Plastic Trees

Sting schreef:
(quote)

Ok cured

Geef mij deze Radiohead maar in plaats van die bliep-bliep die ze later zijn gaan maken.

Deze komt binnen, kutjegoed nummer

jasper1991 schreef:
Geef mij deze Radiohead maar in plaats van die bliep-bliep die ze later zijn gaan maken.
Ok boomer.

Doe mij maar die bliep-bliep in plaats van dit Yorkiaanse geweeklaag.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:00 uur

geplaatst: vandaag om 00:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.