MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Nu het beste nummer aller tijden, volgens Rolling Stone.

Oh verrek, er bestond ook nog zoiets als soulmuziek.

Ruud had helaas een beetje haast.

Wow, Respect gewoon afgekapt...thx Ruud.

Bizar dit

Slowgaze schreef:
Ik kan niet ontspannen, spreek Frans en heb een hekel aan onbeleefde mensen. Dit is dus wel echt mijn jam.

Ook praat je veel maar zegt eigenlijk niets.

Wanneer wordt Ruud nu eens ontslagen, grootste lijstvervuiler

starbright boy schreef:
Met cde echte Joan of arc was het ook snel afgelopen.

Maar zou haar walkman het nog wel doen?

GrafGantz schreef:
(quote)

Maar zou haar walkman het nog wel doen?

Nee, die is gesmolten.

Joan of Arc is wel gewoon een pareltje wil ik nog even zeggen

itchy schreef:
(quote)

Nee, die is gesmolten.

Dank voor de opheldering. Laatste wat ik daar zelf van mee had gekregen was dat ie *begon* te smelten, wist verder ook niet of dit ook daadwerkelijk door heeft gezet.

Celine Dion + Anastacia > AC/DC

Joren999 schreef:
Celine Dion + Anastacia > AC/DC

Ban aub

Die beelden maken veel goed, maar verder vind ik AC/DC maar mwa.

Heerlijk om uit je dak te gaan, You Shook Me All Night Long

Van dit soort zoetsappige shit als You'll Be In My Heart staat er gewoon teveel in de top 2000.

Prachtige, gelikte pop, waar de hele Tarzan-film vol mee zit. We hoeven niet te kiezen tussen Genesis met of zonder Peter of Phil solo.

Bij het zien van Ruud de Wild achter een drumstel moet ik Patrick Kicken toch een beetje gelijk geven.

laxus11 schreef:
(quote)

Ban aub
xoxo

Dit soort zoetsappige shit vormt toch het volledige bestaansrecht van radio 2 in het algemeen en de top 2000 in het bijzonder? Heerlijk voor een dag of zeven per jaar

Eeuwen geleden
Ton met zout

GENOT

GrafGantz schreef:
(quote)

Dank voor de opheldering. Laatste wat ik daar zelf van mee had gekregen was dat ie *begon* te smelten, wist verder ook niet of dit ook daadwerkelijk door heeft gezet.

Uiteindelijk is hij, samen met Jeanne zelf, compleet gesmolten en daarmee onbruikbaar geworden.

Noteringen die afgelopen 4 dagen het vaakst geshazamed zijn. Met dank aan Cassa95 van FOK!
https://pbs.twimg.com/media/G9WTZ8mXMAAqmpn?format=png&name=900x900

Gelukkig komen er nog betere liedjes voorbij dit uur, want van dit type feesttentrock word ik ook niet heel blij.

Sgt. Revolver schreef:
Gelukkig komen er nog betere liedjes voorbij dit uur, want van dit type feesttentrock word ik ook niet heel blij.

3x in 7 dagen gaat nog wel. Maar gelukkig hebben we van Kings of Leon al een poos niks meer gehoord.

Simpele Zielen > Simpele Rooien

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.