MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:

(afbeelding)

Even ter duidelijkheid, Christina staat er in omdat ik haar nieuwe album heb beluisterd. Niet omdat ik het leuke muziek vind.

yoeridedeygere
jowietje schreef:

Even ter duidelijkheid, Christina staat er in omdat ik haar nieuwe album heb beluisterd. Niet omdat ik het leuke muziek vind.

en hoe leg je de rest dan uit

Sietse
lol

(afbeelding)

en jaja, de merzbox gaat voorspoedig...nog maar 36 albums te gaan

SelmaDuim

Omayyad

En bij deze dus Enduser deel 2. Verder gaat de luistertocht lekker en zijn we bijna bij de G aangekomen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Unique Artists: 94
Total Tracks: 557
Total Plays: 710

Verder gedraaid o.a. Clan of Xymox - Natacha Atlas - Blood Axis & Les Joyaux de la Princesse - Toru Takemitsu etc.
Sfeervol weekje

Leuk dat deze mogelijkheid bestaat En ja, tis alweer bijna winter dus daarom maar dit mooie donkere plaatje.

Ik heb een nieuwe nummer 1 in mijn rolling charts over de laatste 3 maanden. Yeah Yeah Yeahs heeft The Knife van de eerste plaats verdreven. Verder staat Ellen Allien & Apparat daar nu op 3.

lambf

Edris

(afbeelding)
Unique Artists: 78
Total Tracks: 585
Total Plays: 711

(afbeelding)

Unique Artists: 24
Total Tracks: 345
Total Plays: 497

(afbeelding)

Unique Artists: 58
Total Tracks: 194
Total Plays: 245

Leuk dat meer mensen nu de total tracks en plays erbij vermelden, precies mijn bedoeling toen ik dat vorige week voor het eerst deed.

Lucid Reflections

Ace

(afbeelding)

Unique Artists: 50
Total Tracks: 302
Total Plays: 363

Ace
Ik zie dat ik van vorige week geplaatst heb...

tondeman

Electro_

(afbeelding)

En bij deze heeft The Knife het dubbele aantal plays als de nummer 2: Daft Punk.

Unique Artists: 32
Total Tracks: 285
Total Plays: 456

(afbeelding)

Unique Artists: 91
Total Tracks: 423
Total Plays: 466

Gast
geplaatst: vandaag om 05:32 uur

geplaatst: vandaag om 05:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.