MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Album Top 100 (Studio Brussel)

zoeken in:
Dat "Thriller" van Michael Jackson flink zou stijgen door de publiciteit was te verwachten, maar ik blijf het een meesterwerk vinden. Het is alleszins een mijlpaal in de pophistorie.

Lost Highway
Ik vind de lijst er echt niet beter op worden eerlijk gezegd.

Feeder
Lost Highway schreef:
Ik vind de lijst er echt niet beter op worden eerlijk gezegd.

Het komt wel weer goed

Straks nog Tom Waits, dEUS, Radiohead, Smashing Pumpkins, The Cure, Nirvana en nog zoveel lekkers.

"Around the World" van Daft Punk vind ik een aanstekelijk dansdeuntje, maar een plaats in de top 100 is wel overdreven.

WernerGSF
Ik bedoelde meer wat je schreef over Guns N Roses - Sweet Child O Mine, maar ik wil er verder geen punt van maken

"Comfortably Numb" vind ik eveneens het mooiste nummer uit het repertoire van Pink Floyd. Prachtige gitaarsolo!

WernerGSF schreef:
Ik bedoelde meer wat je schreef over Guns N Roses - Sweet Child O Mine, maar ik wil er verder geen punt van maken

OK, maar ik vind Guns N Roses echt verschrikkelijk overschat! Altijd al gevonden.. en dat ook in zijn genre. Maargoed, dat is mijn mening

Kunnen we even het gehalte slowchat wat lager houden, ga niet per nummer dat langskomt even zeggen dat ie langskomt. Als je wilt discussieren laat het dan over de lijst gaan.

.. ga er ook even met de bezem doorheen

Lost Highway
Alsof er iemand überhaupt last van heeft dat hier wat gediscussieerd wordt, en dat dan nog enkel vandaag.

Feeder
Lost Highway schreef:
Alsof er iemand überhaupt last van heeft dat hier wat gediscussieerd wordt, en dat dan nog enkel vandaag.

Het is triest

WernerGSF
Inderdaad, waarom moet het weggehaald worden

Ze zijn weer bang voor escalaties...

Hou ik me een keer in

Feeder
orbit schreef:
Ze zijn weer bang voor escalaties...

Hou ik me een keer in

WernerGSF
Ik ga gewoon door: Wish You Were Here

Wat een absoluut topnummer

Waarom zou overal op deze site slowchat niet mogen maar hier en nu wel. Het zijn allemaal berichten waarvan je 5 minuten later vergeten bent dat ze gepost zijn en die dan verder 0,0 toegevoegde waarde voor het forum hebben. Als je zo graag wilt chatten, installeer even een chatprogramma, maak een room, en ga daar gezellig met zijn allen zitten.. zo moeilijk is het toch niet?

Feeder
WernerGSF schreef:
Ik ga gewoon door: Wish You Were Here

Wat een absoluut topnummer

Het gaat om de albums werner

Deze klassieker van Pink Floyd doet het wel goed dit jaar, wat natuurlijk meer dan verdiend is.

Prachtig nummer inderdaad! Was de rest van dat album maar zo goed, dan had hij naast Dark Side mogen staan van mij..

Dit is echt een topuur, nu nog eens Velvet Underground erbij... TOPPER!

WernerGSF
En weg gaan van hoogtepunt naar hoogtepunt

Feeder
Facedown schreef:
Dit is echt een topuur, nu nog eens Velvet Underground erbij... TOPPER!

übergeniaal album, zou ik 1000 keer achter elkaar kunnen luisteren zonder dat het me verveelde. Hij is wel gezakt dit jaar (tenzij ik me vergis). Jammer.

The Scientist schreef:
Waarom zou overal op deze site slowchat niet mogen maar hier en nu wel. Het zijn allemaal berichten waarvan je 5 minuten later vergeten bent dat ze gepost zijn en die dan verder 0,0 toegevoegde waarde voor het forum hebben. Als je zo graag wilt chatten, installeer even een chatprogramma, maak een room, en ga daar gezellig met zijn allen zitten.. zo moeilijk is het toch niet?

We hebben elkaar nu hier gevonden.. en kennen elkaar ook van hier. Jij komt als slecht gehumeurde barkeeper ons de tent uitmieteren. Nouja, het is jouw bar, je doet maar. Ik hou verder me bek wel hier

Tool lijkt me dan ook erg gezakt tegenover vorig jaar... jammer...

Feeder
Facedown schreef:
Tool lijkt me dan ook erg gezakt tegenover vorig jaar... jammer...

Dan bedoel je 10.000 days? De andere hebben we nog niet gehoord.

Ik vind 10.000 days wel een stuk minder dan Aenima en Lateralus. Met andere woorden: dit album hoort volgens mij niet in een top 100. Het is echter geheel toegelaten om er anders over te denken

Ik bedoelde Aenima en Lateralus, de presentatrice zei juist: Het volgende uur 2x Tool... 10,000 Days hoort er inderdaad niet echt thuis.

Edit: Daar is de eerste dus al.

orbit schreef:

We hebben elkaar nu hier gevonden.. en kennen elkaar ook van hier. Jij komt als slecht gehumeurde barkeeper ons de tent uitmieteren. Nouja, het is jouw bar, je doet maar. Ik hou verder me bek wel hier

Het is het beleid dat er hier niet geslowchat wordt, het is een forum, waar inhoudelijke discussie plaatsvindt, geen chatprogramma. Je gaat in een bar toch ook niet voetballen? Daar heb je een voetbalveld voor.

Volgens mij gaat het hier dan ook voor 95% over de muziek, maar ik kan het mishebben hoor

Dat doet helemaal niet terzake, het gaat erom dat slowchat gewoon buiten het domein van MuMe valt, en inhoudelijke discussie daarbinnen valt.

Feeder
Ik ben hier hoe dan ook weg, het is me beu

Zeikerds

Dat zal wel, maar als ik de meeste reacties hier zie, zie ik niet in waar de slowchat begint en de inhoudelijke discussie eindigt, volgens mij wordt er gewoon op de individuele albums gereageerd op een inhoudelijke manier (zie Feeder hieronder bijv.). De opmerkingen die daarbij niet terzake doen mag je uiteraard van mij wissen, maar ik ben benieuwd wat je laat staan dan

Ik zeg ook niet dat alle berichten hier standaard verkeerd zijn.. wat ik zeg heb gehaald zijn berichten als:

OMG Pink Floyd [

Wat een onzin weer Orbit

Gast
geplaatst: vandaag om 09:07 uur

geplaatst: vandaag om 09:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.