Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 mei 2007, 17:48 uur
Ik heb me in mijn jeugd doodgeërgerd aan slechte plaatjes; Voornamelijk 45-toerenplaatjes dan, waar soms ons moeder of mijn broer mee thuiskwam.
En achteraf ikzelf ook soms, want een mens zijn smaak evolueert gelukkig een beetje.
Nou, ik geef de aftrap ;
Sun of Jamaica (Goombay Dance band) staat op 1
Immer Wieder Sonntags (Cindy und Bert) op 2
Una Paloma Blanca (George Baker) op 3
When the Rain begins to fall (Jermaine Jackson en Pia Zadora) op 4
Sex met die Blonde (geen idee van wie deze draak is ??)
Ben benieuwd welke rotslechte plaatjes hier nog volgen !
Laat U geheel gaan !
En achteraf ikzelf ook soms, want een mens zijn smaak evolueert gelukkig een beetje.
Nou, ik geef de aftrap ;
Sun of Jamaica (Goombay Dance band) staat op 1
Immer Wieder Sonntags (Cindy und Bert) op 2
Una Paloma Blanca (George Baker) op 3
When the Rain begins to fall (Jermaine Jackson en Pia Zadora) op 4
Sex met die Blonde (geen idee van wie deze draak is ??)
Ben benieuwd welke rotslechte plaatjes hier nog volgen !
Laat U geheel gaan !
0
geplaatst: 19 mei 2007, 17:55 uur
When the Rain Begins to Fall wordt her en daar met de grond gelijk gemaakt. Vind het niet eens zo slecht eigenlijk. Gewoon lekker vrolijk meezingnummer, niks mis mee an sich. Slechtse 5? Pffff, moet ik toch echt over nadenken....
1
geplaatst: 19 mei 2007, 17:55 uur
Het slechtste nummer ooit, is het nummer dat de volgende user gaat noemen:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 mei 2007, 18:32 uur
HammerHead schreef:
De Poema's - Zij maakt het verschil
De Poema's - Zij maakt het verschil
Nog nooit van de Poema's gehoord. Zal dus wel geen groot gemis zijn zeker ?
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 mei 2007, 18:35 uur
ook geschr
Ik ben een groot Beatlesfan. Maar strikt genomen is Revolution 9 niet eens een nummer, een lied.
Het is een collage van omgevingsgeluiden, John Lennon wou origineel uit de hoek komen. Ik denk dat die kleine Japanse geen beste invloed had op John.
Voor mij mocht Revolution 9 ook geschrapt worden op het formidabel goed album THE BEATLES (in de volksmond beter gekend als White Album).
Tribal Gathering schreef:
Beatles - Revolution No.9
Beatles - Revolution No.9
Ik ben een groot Beatlesfan. Maar strikt genomen is Revolution 9 niet eens een nummer, een lied.
Het is een collage van omgevingsgeluiden, John Lennon wou origineel uit de hoek komen. Ik denk dat die kleine Japanse geen beste invloed had op John.
Voor mij mocht Revolution 9 ook geschrapt worden op het formidabel goed album THE BEATLES (in de volksmond beter gekend als White Album).
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 mei 2007, 18:37 uur
Tja, Eminem deel ik niet eens bij MUZIEK in, ik zou niet weten bij wat dan wel ?
Totaal overbodige media-verschijnsels, misschien ???
0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:06 uur
Er is wel heel veel slechte muziek gemaakt de afgelopen jaren, maar om in het rockmilieu te blijven:
Chasing Cars van Snow Patrol: vréééselijk nummer, wanneer ik het alweer op de radio hoor, gooi ik 'm het raam uit.
How You Remind Me van Nickelback, was een hitje een paar jaar geleden, maar wel enorm slecht vind ik.
Chasing Cars van Snow Patrol: vréééselijk nummer, wanneer ik het alweer op de radio hoor, gooi ik 'm het raam uit.
How You Remind Me van Nickelback, was een hitje een paar jaar geleden, maar wel enorm slecht vind ik.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:25 uur
Heb ik anders wel een fijne herinnering aan

Ik hou over het algemeen niet zo van 'meezingers'
die van; hou van me, blijf bij me, ga nooit meer weg
hoef ik opzich niet te horen

0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:33 uur
EVANSHEWSON schreef:
(quote)
Het is een samenwerking tussen Van Dik Hout en Acda & De Munnik, welke ik op zichzelf staand ook al twee verschrikkelijke artiesten vind.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:37 uur
deric raven schreef:
Dire Straits - Calling Elvis
Dire Straits - Calling Elvis
Dat vind ik nog wel best een leuk nummer, vooral door dat korte gitaarstukje ergens halfweg het nummer

0
geplaatst: 19 mei 2007, 19:58 uur
Ik meen mij een nummer te herineren van K-liber (zo nederlandse formatie met getinte maloten die snel kunnen praten met middenstands rijm) genaamd 'Viben'. Dat komt toch wel heel erg in de buurt bij het slechste nummer ooit. Met die plaat zou ik nog niet dood gevonden willen worden. 

0
geplaatst: 19 mei 2007, 20:01 uur
Arno schreef:
Er is wel heel veel slechte muziek gemaakt de afgelopen jaren, maar om in het rockmilieu te blijven:
Inderdaad een verschrikkelijk nummer. Ken voor de rest niks van de band, maar wat een ongelooflijk zeiknummer zeg. Rockmuziek voor depressieve 10 jarige meisjes.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 20:54 uur
Sam Brown met Stop vind ik echt verscrhrikkelijk slecht. De zang en vooral de muziek 

0
geplaatst: 19 mei 2007, 23:36 uur
Dat laatste nummer van Guus Meeuwis vind ik ook wel verschrikkelijk. Dat zijn oude vrienden en hij zulke leuke maatjes zijn en bladiebla. Ik zou hier de kotssmiley willen gebruiken, maar ik weet niet hoe die werkt.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 23:58 uur
musicboy schreef:
Eminem - My name is
Daar kots je je ingewanden bij uit.
Eminem - My name is
Daar kots je je ingewanden bij uit.

Heel het ouvre van Celine Dion.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 00:31 uur
Genesis schreef:
Damn I think I love you van K-otic. Die titel al..... Zucht
Damn I think I love you van K-otic. Die titel al..... Zucht
Of nog iets in die aard: Sunshine After the Rain van Vanda Vanda

0
geplaatst: 20 mei 2007, 00:34 uur
Oene Maine Matsj Tirol van Willie Batenburg, zo slecht dat het weer leuk is. 

0
geplaatst: 20 mei 2007, 00:46 uur
ala lala long
ala lala long along di dong
girl i'm gonna make u sweat
sweat 'till u can't sweat no more
etc.
ala lala long along di dong
girl i'm gonna make u sweat
sweat 'till u can't sweat no more
etc.
* denotes required fields.